Gå til innhold

Når drømmemannen er opptatt...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anniken_*
Skrevet

Hei,

Er det noen her inne som møtte kjæresten sin mens h*n var i et annet forhold?

Jeg har møtt det jeg tror er mannen i mitt liv, men han er dessverre opptatt. Det har ikke skjedd noe fysisk mellom oss, men vi merker begge den enorme tiltrekningen og kjemien oss i mellom.

Jeg vil vel egentlig bare høre noen solskinnshistorier om liknende situasjoner - som har løst seg UTEN utroskap :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

Er det noen her inne som møtte kjæresten sin mens h*n var i et annet forhold?

Jeg har møtt det jeg tror er mannen i mitt liv, men han er dessverre opptatt. Det har ikke skjedd noe fysisk mellom oss, men vi merker begge den enorme tiltrekningen og kjemien oss i mellom.

Jeg vil vel egentlig bare høre noen solskinnshistorier om liknende situasjoner - som har løst seg UTEN utroskap :)

det finnes neppe solskinsshistorier med dette utgangspunktet....? Er han virkelig betatt av deg, hvorfor er han fortsatt i forhold til en annen?

Skrevet

Han må vel gå ut av forholdet før det kan bli noe solskinnshistorie, ønsker han ikke det så er det noe annet.

Jeg møtte selv min samboer mens jeg var samboer med en annen, men jeg gjorde det slutt med min ekssamboer før det skjedde noe mellom oss.

Gjest milkyway
Skrevet

jeg har, jeg har! :vinke:

Jeg var forelsket i min i 2 år, så ble jeg lei og gikk bort til han på byen. "Du, har du dame nå igjen?" "ja har jo det da."(det gikk ikke så greit med dem)

"Det er kanskje litt frekt, men jeg har vært forelska i deg i 2 år.."

Så ble han helt satt ut hoho, for han hadde likt meg før. Hun han var sammen med da var voldelig og gal i hodet sitt, så det ble slutt 2 måneder senere, så ble han min, så skal vi gifte oss til sommeren! :-D

Dette kunne jeg jo bare drømt om å skrive for ca 2 år siden... fortsatt svinaktig forelska tilogmed! :D

Gjest Gjest_Bille_*
Skrevet

Jepp, gode erfaringer! :)

Var veldig hemmelig forelsket i en opptatt mann lenge, helt til han plutselig ble singel (uten min påvirkning). Da var jeg kjapp til å kapre han :sengekos:

Strategien var i det hele tatt ganske usikker og tidkrevende. Husk at over halvparten av forhold tar slutt en eller annen gang. Spesielt når partene er veldig unge.

PS: Veldig viktig at man legger moralske føringer her og ikke stjeler en opptatt mann. Man skal jo kunne være stolt av forholdet som man eventuelt får.

Skrevet

Jeg var forelska i en på jobb nesten et år, men han hadde samboer desverre.. Så det ble en kraftig avstandsforelskelse alle vennene mine visste om!

Mange ganger jeg så han var pålogget msn startet jeg en samtale om alt og ingenting! Etterhvert skjedde det begge veier, men ikke så ofte da.

Han var ganske ordentlig og sa aldri noe upassende.

utenom vendepunktet den gangen han var full og sa akkurat det han mente og hadde lyst til!

Har opplevd utroskap selv og skammer meg den dag idag over at ting skjedde en gang rett før de gjorde det slutt... Det er noe begge skulle forandret om det gikk :/

Men den dag idag har jeg aldri vært lykkeligere og vi angrer ihvertfall ikke på at det er oss 2 den dag idag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...