Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #1 Skrevet 15. august 2003 Har sluttet med p-pillen for et par dager siden. Vet at det normalt kan gå noen måneder før men får regelmessig menstruasjon etter det. Er det muligheter for å bli gravid i denne perioden, kan man evt få eggløsing? Har hørt at man kan framskynde eggløsning ved å ta mange p-piller samtidig, eller noe lignende, stemmer det? Takk for svar Uvitende
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #2 Skrevet 15. august 2003 Jeg ble gravid to uker etter jeg droppet pillen, så jeg hadde ikke engang fått mensen tilbake før vi smalt til....
Gjest Aradia )O( Skrevet 15. august 2003 #3 Skrevet 15. august 2003 Noen blir gravide allerede ved første eggløsning etter at man har sluttet med p-pillen. For andre kan det ta flere mnd. Det er med andre ord ganske individuelt. Andre igjen klarer jo å bli gravid mens de fortsatt går på pillen :o (undertegnede medregnet) Jeg hadde spist noen (ganske mange) moreller og fikk diare. I tillegg glemte jeg å ta noen i ferien. Det var tydeligvis nok for meg... Jeg har gått på pillen i 9 år. (Noen uhell er igrunnen ganske hyggelige! ) Om man kan fremskynde eggløsning ved å ta flere piller samtidig vet jeg ingenting om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå