Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et stort problem, min mann driver å mastruberer i sengen mens han tror jeg sover. Jeg våkner av at hele sengen rister kraftig og mannen min er helt borte i fantasiene sine. Jeg har tilbudt han sex, men han syntes det er deiligere når han gjør det selv. Noen andre med lignende problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har et stort problem, min mann driver å mastruberer i sengen mens han tror jeg sover. Jeg våkner av at hele sengen rister kraftig og mannen min er helt borte i fantasiene sine. Jeg har tilbudt han sex, men han syntes det er deiligere når han gjør det selv. Noen andre med lignende problem?

Ahh, plagsomt, i den form at jeg hadde måttet våknet midt på natten på grunn av hans sengevaner;p Menmen, ville kanskje lagt meg på et annet rom jeg:P

Skrevet

Men er det et STORT problem? Hvorfor det i så fall? :klø:

Sover man med noen, vil man bli vekket om natten innimellom, av snorking, bevegelse osv. Går ut fra at han ikke bruker to timer på å komme til klimaks og bli stille igjen.

Skrevet

Humm... Jeg er kanskje ikke den mest erfarne personen, men jeg synes det er rart at han liker å tørrunke enn å ha sex med noe varmt, vått og deilig. Men jeg aner ærlig talt ikke...lufter bare meninger :)

Skrevet

Amore: Tror det handler om å ha kontroll på sine fantasier. Det er enklere å kontrollere fantasien og trykk på penis når man gjør det selv enn å måtte forholde seg til en annen person.

Jeg har forøvrig opplevd det samme selv, men ser ikke på det som noe problem sånnsett. Værre om han gjør alt for å skjule at han har det godt??

Gjest Gjest_ina_*
Skrevet

Huff..jeg hadde blitt veldig fornærmet om han syntes det var deiligere å runke enn å ha sex med meg..

Skrevet
Huff..jeg hadde blitt veldig fornærmet om han syntes det var deiligere å runke enn å ha sex med meg..

Da hadde jeg og blitt :snurt:

Skrevet

Jeg finnes ikke prippen når det kommer til sånt, og jeg oppmuntrer kjæresten min til å opprettholde egensexen og fantasiene sine, for jeg mener det bare er sunt for begge parter. MEN hadde jeg spurt sambo om vi skulle pule og han gjentatte ganger hadde takket nei og svart at han foretrakk runking framfor sex med meg fordi han syntes det var deiligere, da hadde jeg nok blitt rimelig drittlei og såra, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...