Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pichashu
Skrevet

Hei alle

Har sittet å lest en "tråd" på et annet forum som heter "mardömsdate". Dette er fantastisk lesning. Utrolig hva folk har vert med på når det kommer til dater som har gått dårlig.

Jeg har dessverre ikke noe slik historie selv som jeg kan fortelle, men hadde vert veldig morro hvis noen av dere som har opplevd en slik date kunne fortelle om den her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en historie om en helvetesdate..

Jeg hadde pratet med en fyr på nettet, på en dateside. Jeg trodde jeg hadde sett bilde av ham, men var litt usikker på hva vi hadde pratet om siden jeg hadde snakket med flere menn på samme side.

Uansett så skulle vi på date. Gikk med på å møte ham på rutebilstasjonen i byen, siden jeg kom med buss. Deretter skulle vi hjem til ham.

Jeg kom til rutebilstasjonen og ble møtt av en ganske stygg fyr som så ut som han var 16-17. Jeg ble ganske sjokka for jeg forsto jo at jeg umulig hadde sett noe bilde av han før.. Jeg bet det i meg, og tenkte at han kunne jo være en grei fyr.

Vi begynte å gå mot leiligheten hans, og han virka ganske nervøs og keitete. Jeg tenkte på å stikke, men følte at jeg ikke bare kunne dra heller. Pluss at det var lenge til neste buss..

Vel fremme i leiligheten fikk jeg brus og smågodt og ble spurt om ikke vi kunne se en film som han sa var kjempebra. Skulle være morsom..

Han satte på filmen, og det viste seg å være en tegnefilm uten snakking og med mye vold a la tegneseriefigurer som kutter hodet av hverandre og ler (så absolutt ingen sammenheng i filmen). Han satt og smålo mens jeg satt der og bare tenkte "er det mulig??"

Tør jeg nevne at han hele tiden prøvde å komme nærmere meg i sofaen, ta på meg osv.

Etter noe som føltes ut som en evighet, men var heller en times tid, så sa jeg takk for meg. Da gikk siste bussen hjem. Han insisterte på å følge meg.

Når jeg kom frem til rutebilstasjonen så oppdaget jeg til min store skrekk at jeg hadde blingsa på tidspunktet, bussen hadde allerede dratt..

Det hele endte med at han fyren måtte kjøre meg hjem, makan til pinlig biltur har jeg aldri vært med på.

Han tok såklart kontakt med meg på nettet etterpå, og sa at han hadde hatt en super kveld og at han gjerne ville gjenta det. Hehe.. Jeg sa at det ikke var aktuelt, og at han definitivt ikke var min type!!

Gjest No wonder woman
Skrevet

Blir du med folk hjem før du kjenner dem? Er dette vanlig blant ungjenter nå?

Jeg ble litt sjokkert over hvor naiv du er. Vel, du har deg selv å takke. Håper han hadde lappen siden du mente han bare var 16-17 år.

Skrevet

Hva med dama som ikke hadde fortalt at hun hadde en kid hjemme, men det var ok å være ut "for det var noen hjemme i kollektivet"? Hun hadde oppkalt ham etter favorittfiguren i Sagaen om Isfolket, så det var jo et tegn i seg selv.

Etter et par pils skulle vi på et utested, og hun ville heller snakke med noen andre enn meg. Hun var allerede kanakkas, forøvrig. Jeg fikk derimot jakken hennes slik at jeg kunne gå i garderoben. Jeg spanderte en drink, men plutselig fikk hun det for seg at hun ville et annet (og enda mer harry) sted.

I køen kom jeg endelig til sans og samling, og sa at jeg nok tenkte det var greit å avslutte kvelden. Da ble hun kjempesur, for hun hadde ikke med seg noen penger til å komme inn, jeg skulle jo betale for henne :) Jeg tror jeg klarte å si at "du er ganske teit, takk for meg" innimellom latterhikstene mine, før jeg ruslet videre til en kompis som skulle ha fest. Fikk laaaange SMSer i flere dager med diverse unnskyldninger om fyll, PMS og vanskelige tider.

Det har blitt en såpass kjent historie i min omgangskrets at bare jeg nevner "Sagaen om Isfolket"-dama så knekker folk sammen i latter. Det er ofte for å minne mine kompiser på at uansett hvor gærne damer de møter, så har alltid jeg møtt ei som var verre :)

Gjest Cynthia
Skrevet

Haha... var på date med en fyr som var _litt_ for høy på seg selv, for å si det sånn. Han skulle absolutt gå på en av byens beste restauranter, nektet å bestille annet enn champagne og la i vei om seg og sitt. Ble kjent med ham gjennom felles bekjente, så jeg skjønte jo at han hadde god selvtillit, men på de to festene vi hadde sett hverandre, diskuterte vi mer normale temaer også. Uansett... det hele endte med at han snakka om sportsbilen sin, hvor mye han tjente etc. i det kjedsommelige. Hver gang jeg prøvde å dra samtalen inn på et annet spor, klarte han utrolig nok å få det til å handle om jobben sin (igjen). Først da vi var ferdige å spise tok han seg tid til å spørre om meg. Og da var det ikke snakk om vanlige spørsmål, men _det_ dybdeintervjuet. Har aldri følt meg så ukomfortabel før. Like etter han hadde kjørt meg hjem fikk jeg sms om "at han hadde hatt det kjempehyggelig, han syntes jeg var kjempesøt, og at han gjerne ville møte meg igjen". Jeg var så satt ut at jeg tenkte at jeg skulle svare noe klokt dagen etter. Da jeg våknet, lå det jaggu to meldinger til der og tre ubesvarte anrop. Alle i samme gata og jeg sa at jeg ikke var interessert. Vurderte å legge til at jeg visste mer om sportsbilen hans enn om ham, men tenkte at jeg skulle avslutte høflig, siden vi tross alt hadde felles bekjente.

Skrevet

En gang skulle jeg møte det jeg trodde var en kjekk, hyggelig, rolig fyr på nettet. Det skulle vise seg at gutten verken hadde opplyst om at han led av Tourettes eller en svært hemmende stamming - eller at han var interessert i S/M, var trønder (sorry trøndere...) og at han røykte så mye rulletobakk at han var gul på både fingrene, neglene og rundt munnen.

Han brukte de få timene vi var sammen til å prate om seg selv, og å hyle mot de andre på baren hvis de plaget ham ved å gå forbi. I tillegg hadde han på seg allværsjakke og en slik Blodgiver-ryggsekk. Alt i alt: Ikke min type, akkurat.

Skrevet
En gang skulle jeg møte det jeg trodde var en kjekk, hyggelig, rolig fyr på nettet. Det skulle vise seg at gutten verken hadde opplyst om at han led av Tourettes eller en svært hemmende stamming - eller at han var interessert i S/M, var trønder (sorry trøndere...) og at han røykte så mye rulletobakk at han var gul på både fingrene, neglene og rundt munnen.

Han brukte de få timene vi var sammen til å prate om seg selv, og å hyle mot de andre på baren hvis de plaget ham ved å gå forbi. I tillegg hadde han på seg allværsjakke og en slik Blodgiver-ryggsekk. Alt i alt: Ikke min type, akkurat.

Hahaha, ser det for meg. Noe så grusomt.

Gjest Gjest_Jenta_*
Skrevet

Jeg ble kjent med en på nettet og vi skulle møtes for å gå ut sammen. Det begynte helt ok. Mannen var pen å se på og vi pratet om hva vi jobber med etc. Jeg har utdannelse og jobb innen juridisk yrke og det gjorde at han tydeligvis følte seg litt truet så han satt hele tiden og fortalte om sine juridiske bragder der han hadde gått til sak mot eksen, hadde gjort både det ene og andre og selvsagt vunnet. Utrolig kjedelig for meg å høre på siden jeg ikke er interessert i å tenke på jobb når jeg er ute. Uti samtalen ble han også mer og mer agressiv ettersom han snakket om disse tingene. De var tydeligvis et ømt tema fortsatt.

I tillegg til dette hilste omtrent alle jentene i lokalet på ham. Jeg stusset litt på dette og da viste det seg at han hadde datet alle disse jentene. Jeg møtte flere av dem på toalettet etterpå og de sa at de alle hadde møtt han på nettet og har vært på date med han.

Det var første og eneste date jeg hadde med han. Jeg gikk ganske fort hjem etter jeg hadde hørt dette.

Gjest annalovinda
Skrevet

Skulle date en fyr jeg hadde snakket lenge med på nettet. Vi hadde også snakket på tlf, og han hadde den nydeligste stemmen du kan tenke deg, han var dataingeniør, og alt var fint og flott og jeg gledet meg! Han skulle komme hjem til meg så skulle vi gå på en restaurant å spise... Jeg pyntet meg, og følte meg fin, og glad.....Så kom den lekre Volvoen...lurte litt på om jeg skulle snu da jeg satte meg i bilen..for der satt det en fyr som var så svær og feit at det ble trangt for meg å sitte foran i bilen. Da vi kom til restauranten, fikk jeg se at han var skitten feit og fæl, i skittne gummistøvler og ellers fjøsklær. Jeg ble dritflau. Han sa han ønsket å sitte naken med meg i sofan....Vi spiste, gikk et annet sted, hvor jeg traff andre kjente, drakk litt for mye, og fyren ble heldigvis borte..

Skrevet
Vurderte å legge til at jeg visste mer om sportsbilen hans enn om ham, men tenkte at jeg skulle avslutte høflig, siden vi tross alt hadde felles bekjente.

Hadde du gjort det ville det vært å gjøre ham en tjeneste. Han kunne kanskje lært av det

Skrevet

Ikke min historie, men den fortjener en plass her!! En venninne var veldig lei singellivet for et par år siden, og møtte en kar på nett. Hun ble veldig sjarmert, og på første daten havnet de til køys.. de hadde da hatt god tone lenge via msn og mobil, så hun følte at det var klaff. Dagen etter daten sin, hadde de kost seg lenge og alt hadde vært kjekt og fint. de avtalte å møtes til uka. Uken gikk. Og enda en uke gikk. Hun sendte et par smser, og fikk svar ala "opptatt i dag, sorry" og "min mor er syk, sorry". Etter noen uker med avvisning ga hun opp og prøvde å gi blaffen i hele fyren. Så møttes de tilfeldig på en fest. Ting ble selvsagt litt kleint, og utpå kvelden etter noen glass vin for mye, konfronterte hun ham. Han var også ganske brisen da. Svaret: " Du dissa så jævlig mye da jeg pulte deg, så om du shaver off noen kilo så kanskje jeg kunne tatt et par runder til". Dette er ordrett fra min venninne, kommer aldri til å glemme den setninger der!!

Skrevet
" Du dissa så jævlig mye da jeg pulte deg, så om du shaver off noen kilo så kanskje jeg kunne tatt et par runder til".

haha! snakk om å ikke pakke det inn i det hele tatt

Skrevet

Møtte en fyr på nettet, avtalte å møte ham. Da jeg møtte han for første gang ved et offentlig sted(must!) det første han sa.. sorry men du er for feit for meg ass. Der stod jeg og bare gapte,(er lubben men ikke bælfeit) uansett angrer jeg sånn på alt det jeg skulle ha sagt. Greit nok at han mente det, men det finnes da finere avvisningteknikker enn det.

Skrevet

Skulle på date med en fra nettet- han tok med seg kameraten;)

Gjest Cynthia
Skrevet
Skulle på date med en fra nettet- han tok med seg kameraten;)

Kameraten var ikke spesielt pen, heller?;)

Skrevet
Møtte en fyr på nettet, avtalte å møte ham. Da jeg møtte han for første gang ved et offentlig sted(must!) det første han sa.. sorry men du er for feit for meg ass. Der stod jeg og bare gapte,(er lubben men ikke bælfeit) uansett angrer jeg sånn på alt det jeg skulle ha sagt. Greit nok at han mente det, men det finnes da finere avvisningteknikker enn det.

Det var jo ikke så pent sagt det.

Men jeg vet ikke jeg, hadde han pakka det inn, så hadde du gått rundt og lurt på hva han egenlit mente eller at han kunne jo bare sagt det som det var eller du hadde tolket inn en masse rare greier som antagelig bare hadde eksistrert i ditt hode.

Skrevet

Joda, men kan sies at selvtillitten til å møte andre gutten ble betraktlig lavere, men nå har jeg jo mann og hele pakka så:)

Skrevet

Hehe. Skulle på kinodate med en fyr jeg hadde snakket med på nettet. Vi hadde avtalt dag, men ikke tid, så da tok han likegreit å kjøpte billetter til et bestemt klokkeslett uten at jeg fikk være med på å bestemme det, greit nok. Da kinoen var ferdig dro vi på en cafe, han gikk inn og smelte døren rett i ansiktet på meg. Jeg klarte selvfølgelig å få hele jakkearmen oppi masse stearinslys som lå utover bordet, UTEN at han gadd å si noe om det :P Så begynte han å snakke om at han ville gå fra å ha en nogenlunde bra jobb, til å bygge hundehus på fulltid.

Klokken var vel kanskje 10 halv 11 på kvelden, og han maste om at han var så trøtt bla bla. Da syntes jeg det var like greit å dra hjem, men ikke ville han følge meg til bilen min som var på andre enden av byen heller, neida.. jeg måtte gå alene i mørket rundt masse skumle folk :P

Da han spurte om vi kunne finne på noe igjen, måtte jeg bare si ifra at det her skjer ikke igjen!

Skrevet
:fnise: O my.. jeg er glad jeg er gift. Og dersom det går over skal jeg ALDRI gå på date med noen fra nettet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...