Gå til innhold

ingen sexlyst

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har da som flere andre mista sexlysta betraktelig. er i ett avstandsforhold der vi kun sees i helger og ferier, men selvom vi sees såpass lite er lysta som forsvunnet. jeg går på p-ring og har gått på p-piller i 4 år før jeg begynte på ringene. vurderer å slutte med ringene å se om dette har noen virkning men både jeg å typen synes kondom er ganske så turn off. er bare 19 år så jeg synes det er litt dritt å ikke ha lysta i behold.

tips?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mista all lyst når jeg gikk på Loette-pillene.. Ble bedre når jeg byttet til Synfase:)

Skrevet

Om det har med kroppen din å gjøre og ikke forholdet er det et par ting som gjerne funker bra. Denne dieten har jeg hørt mye bra om fra folk jeg har tillitt til:

http://www.amazon.com/Orgasmic-Diet-Revolu...m/dp/030735265X

Denne øvelsen virker bra for sexlyst, evnen til å få orgasmer og generell livskvalitet og vitalitet:

http://www.umaatantra.com/female_deer_exercise.html

Om du gjør øvelsene i orgasme boken for å styrke underlivet så hjelper det også ganske mye. Om du ikke kjøper den så gjøre flere pc/kegels øvelser. Slik styrking av underlivsmuskulaturen gir større sexlyst, øker evnen til å få orgasmer og styrken på dem og gjør at du kan klemme hardt på pikken slik at han og du får mere ut av sexen.

Skrevet
Jeg mista all lyst når jeg gikk på Loette-pillene.. Ble bedre når jeg byttet til Synfase:)

jeg bruker nuvaring nå for fikk ett helvete med mens når jeg slutta på piller, så gynekologen anbefalte med p-ring. men nå ere null sexlyst her i gården å det suger.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Man kan faktisk miste sexlysten pga p-pillen og hvis du går på en som faktisk får deg til å miste sex lysten for lenge kan dte faktisk være varig....

Gjest EnGuttSomPulerMangeJenter
Skrevet

Spis ordentlig mat.

Uten mat og drikke, duger helten ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...