Nótt Skrevet 31. desember 2012 #581 Del Skrevet 31. desember 2012 Litt "moro" med mage da, men ikke så rart at den kommer fortere siden du bærer på to stykker. Hvor langt på vei er du nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #582 Del Skrevet 31. desember 2012 Bare 10 uker, så jeg syns jo det er litt tidlig. Jeg klarer enda å skjule det, men jeg må passe på hva jeg har på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #583 Del Skrevet 1. januar 2013 Nye blødninger. Så innmari lei. Håper jeg får komme inn til kontroll i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 1. januar 2013 #584 Del Skrevet 1. januar 2013 Huff, så slitsomt med alle blødningene! Håper det roer seg snart, og at du får komme inn i morgen! Jeg har plenty klær jeg ikke har kommet meg inn i igjen - om du trenger noe litt større fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 2. januar 2013 #585 Del Skrevet 2. januar 2013 Det skjønner jeg godt! Håper du får komme inn til kontroll idag og at det ikke er noe farlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #586 Del Skrevet 2. januar 2013 Hupp? Hadde skrevet det lange innlegget, også ble det spist av systemet. Jaja. Kortversjonen er at jeg skal på kontroll på sykehuset halv tre. Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. januar 2013 #587 Del Skrevet 2. januar 2013 Krysser for at det bare er uskyldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #588 Del Skrevet 2. januar 2013 To friske, raske bebiser! Hurra! Den ene er litt større enn den andre, men bare 3 mm foreløpig, så jeg behøvde ikke å begynne å bekymre meg riktig enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 2. januar 2013 #589 Del Skrevet 2. januar 2013 Hurra! Og hurra for en flott ticker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. januar 2013 #590 Del Skrevet 2. januar 2013 Så gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. januar 2013 #591 Del Skrevet 2. januar 2013 Så gode nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. januar 2013 #592 Del Skrevet 2. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 2. januar 2013 #593 Del Skrevet 2. januar 2013 Dobbelbabyticker! Så fin den er! Og i den 11. uka kommet og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #594 Del Skrevet 2. januar 2013 Miss I.W., Dreia, Nótt, Pusilus og Aud: Jeg får sikkert masse å bekymre meg for fremover også, men i natt skal jeg sove riktig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #595 Del Skrevet 2. januar 2013 Men Miss I.W.! Hvorfor har min ticker så mange flere dager enn din tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 3. januar 2013 #596 Del Skrevet 3. januar 2013 Hmm, rart. Det var jo stor forskjell å! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #597 Del Skrevet 3. januar 2013 Kanskje du er mer effektiv på svangerskap enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 3. januar 2013 #598 Del Skrevet 3. januar 2013 Vel, ble satt i gang sist, og tvillinger kommer kanskje helst litt før tiden (bare noe jeg innbiller meg kanskje?), så det spørs likevel om du kommer først i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. januar 2013 #599 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Snodig ticker problem JEg hadde også to forskjellige lengder på to ulike tickere da jeg gikk med lita Endret 3. januar 2013 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #600 Del Skrevet 3. januar 2013 Vel, ble satt i gang sist, og tvillinger kommer kanskje helst litt før tiden (bare noe jeg innbiller meg kanskje?), så det spørs likevel om du kommer først i mål! Hehe, det er vel en fare for det Tvillinger regnes som fullbårne allerede i uke 38 tror jeg. Men det er også vanlig at de kommer for tidlig. Både på grunn av økte belastninga av livmora, men også på grunn av den økte risikoen for svangerskapsforgiftning og diverse tvilling-relaterte komplikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå