Aud Long Skrevet 11. desember 2012 #561 Del Skrevet 11. desember 2012 Lilletusse! Slitsomt at det hele er uavklart akkurat nå, men med formen din, så tyder det på at det er en råtass/ei barska som vet å holde seg fast med planer for dette og hint videre! Aner meg at det fins folk med vilje i familien, så spiren antas tilsvarende egenskaper. (L) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #562 Del Skrevet 11. desember 2012 Så bra. Håper reka klorer seg fast! Lilletusse! Slitsomt at det hele er uavklart akkurat nå, men med formen din, så tyder det på at det er en råtass/ei barska som vet å holde seg fast med planer for dette og hint videre! Aner meg at det fins folk med vilje i familien, så spiren antas tilsvarende egenskaper. (L) ------------------------- Jeg vokser ut av klærne mine. Så det er noe som skjer i hvertfall Skal på premieren til Hobbiten, og har til mitt store overraskelse oppdaget at ikke bare er den verdenspremieren vi har fått billetter til (altså 00:12), men det er i natt og ikke i morgen kveld slik jeg trodde! Jeg kommer sikkert til å sove meg gjennom hele filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #563 Del Skrevet 12. desember 2012 Bilen takket nei, så vi måtte bli hjemme. Litt trist og litt fint Stadig stigende stemning. Spotter bare litt nå. Litt lettere å vente og se, når man slipper å se skrekken i øynene, hver gang man skal på do. Og la oss være ærlige, det blir en hel del dospringing når man er gravid, såeh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 15. desember 2012 Forfatter #564 Del Skrevet 15. desember 2012 Uggen i dag og i går. Det er jo selvfølgelig bra, men det er litt vanskelig å nye det Ellers har bekkenet begynt å slå seg vrangt. Merket det godt på torsdagen, da ble det en del trappespringing og det var ikke digg. I dag hadde jeg en kjapp shopperunde i byen, og jeg merker det nå for å si det sånn. Håper det stabiliserer seg litt utover. Jeg er i grunn ikke helt klar for å parkere i sofaen riktig enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #565 Del Skrevet 19. desember 2012 Åh, som jeg hadde gruet meg til UL i dag! Men jeg hadde ikke behøvd det altså. Både tvilling 1 og tvilling 2 var i toppform Men tvilling 2 er nok en ordentlig luring, så om dette går veien kan jeg nok vente mye spik fra h*n i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. desember 2012 #566 Del Skrevet 19. desember 2012 Så utrolig flott Synne-Marie Hvor langt på vei er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #567 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg er 8+2 i dag. Tvillingene deler fostersekk, noe som gir økt sjanse for twin to twin transfusion syndrome. På grunn av dette kommer jeg til å få økt oppfølging fremover, med bl.a. UL i uke 12 og 16, samt at alle kontroller skal gjennomføres på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 19. desember 2012 #568 Del Skrevet 19. desember 2012 Nåh, så koselig at det går bra med begge to! Enn å skremme mammaen sin sånn da! Godt du får ekstra oppfølging! Hvordan er det å ha to der etter å ha trodd det har vært èn en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #569 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Hehe, nei jeg er enda litt i the twillight zone, så foreløpig har det vært mest "Åja. Ok da." Jeg er litt i ignoreringsmodus enda kjenner jeg. Endret 19. desember 2012 av Synne-Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 19. desember 2012 #570 Del Skrevet 19. desember 2012 Jøss, to stykker på en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #571 Del Skrevet 19. desember 2012 Ja, det er jo helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. desember 2012 #572 Del Skrevet 20. desember 2012 Enn å lura mamman sin sånn. Ein liten Lasarus. Tenk, to på ein gong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 20. desember 2012 #573 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg gleder meg! Jeg er så glad så glad! Og supert med masse god oppfølging! Håper det blir føding her i nærheten! Tenk så fint det blir med den stilige vogna, først kan begge ligge tett i tett som i magen, og så kan en ligge der og den andre bæres tett i tett med forelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #574 Del Skrevet 21. desember 2012 Enn å lura mamman sin sånn. Ein liten Lasarus. Tenk, to på ein gong. Ja, det er ganske overveldende! Hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #575 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Jeg gleder meg! Jeg er så glad så glad! Og supert med masse god oppfølging! Håper det blir føding her i nærheten! Tenk så fint det blir med den stilige vogna, først kan begge ligge tett i tett som i magen, og så kan en ligge der og den andre bæres tett i tett med forelder. Ja, det blir jo prima med romslig retro Simo Men det blir nok en omveltning å venne seg til å bruke barnevogn for en hard core bæremamma Endret 21. desember 2012 av Synne-Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 21. desember 2012 #576 Del Skrevet 21. desember 2012 Derfor er det så bra med en bærepappa også . Og "bæretante". Lillesmutt her har digga sjalet, og nå har vi akkurat begynt med manducaen til stor suksess:). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 24. desember 2012 Forfatter #577 Del Skrevet 24. desember 2012 9 uker i dag. Jeg ønsker dere en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 25. desember 2012 Forfatter #578 Del Skrevet 25. desember 2012 Elsker jul altså! Forspiste meg alvorlig på pinnekjøtt. Det er en utfordring å være dobbelt så sulten som vanlig, uten at magemålet har økt tilsvarende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #579 Del Skrevet 30. desember 2012 Hjelpe meg! Har kommet hjem fra juleferie og plutselig fått tilgang til helfigurspeil igjen. Og hva skuer mine uskyldsblå? Jeg har pigadø fått MAGE! Det er en ting at ingen klær passer lenger og at jeg ser ut som en blanding av Pamela Anderson og Dolly Parton oventil, men mage altså... Hvis dette fortsetter kommer jeg til å se ut som en badeball til slutt ------------------------------------------------- Jula har stort sett vært fin. Jeg har ikke bekymret meg så mye, og det har vært deilig. Imidlertid skal jeg på ny UL rundt uke 12 og jeg kommer nok til å bekymre meg mer frem mot det. Det er jo ikke noe vits i å grunne på det, jeg kan jo ikke gjøre noe fra eller til. Men, ja, nei, huff... Det skal bli godt å få det overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 31. desember 2012 #580 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Så fint at du har kost deg i julen uten altfor store bekymringer! Grattis med mage da, hvis en kan gratulerer med det! Den kommer vel litt raskere med tvillinger. Har fått mage jeg også, men det kan jeg kun unnskylde med lite aktivitet og litt feil mat de siste ukene... Godt nytt år! Og hurra for 10 uker! Endret 31. desember 2012 av Miss I.W. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå