Synne-Marie Skrevet 28. november 2012 Forfatter #521 Del Skrevet 28. november 2012 Kvalm og fryser. Går konstant rundt med gåsehud og grøss nedover ryggen. Var ikke kvalm sist som jeg husker, men frøys mye. Ganske ubehagelig, for jeg er vanligvis en varm person som sjelden fryser. Gikk på en smell i dag, langa innpå en brødskive med egg og røyka laks før jeg kom på at jeg ikke bør spise røyka laks... Spist er spist, så får håpe det går bra. Fikk henvisning til UL, men ikke dato. Antagelig neste uke. Skal presentere stort prosjekt på jobben i morgen og forventer å bli grilla. Men etter det er det definitivt jul. Har jobba masse overtid og skal avspasere minst en dag, så jeg får ordnet med julegaver. I tillegg har jeg jobbet meg opp nok fri til å ta lang juleferie. Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 28. november 2012 #522 Del Skrevet 28. november 2012 Jula i år er jo suveren for oss arbeidstakarar. Lang juleferie utan å måtta bruka for mange feriedagar. Symptomer er betryggande, sjølv om det ikkje er behagelig mens det står på. Og iallfall greit om det er noko ein kjenner igjen frå tidligare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 28. november 2012 Forfatter #523 Del Skrevet 28. november 2012 Ja, det er helt prima Rart med det ja, det er ekstra betryggende, når alt er som man husket det. Da må det jo være god sort lizzm, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 29. november 2012 Forfatter #524 Del Skrevet 29. november 2012 Blør. Blæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 29. november 2012 #525 Del Skrevet 29. november 2012 Neineinei! Håper det er ei heilt uskyldig blødning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. november 2012 #526 Del Skrevet 30. november 2012 Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 30. november 2012 #527 Del Skrevet 30. november 2012 Huff og nei! Håper virkelig at det ikke er noe alvorlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 30. november 2012 Forfatter #528 Del Skrevet 30. november 2012 Har ikke kommet mere i natt, sitter i telefonkø til legen nå. Er svakt optimistisk. Takk for gode ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 30. november 2012 #529 Del Skrevet 30. november 2012 Godt å høre! Trenger ikke å komme mere nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. november 2012 #530 Del Skrevet 30. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 30. november 2012 Forfatter #531 Del Skrevet 30. november 2012 Legen var ikke veldig hjelpsom. Jeg kunne ikke få UL i dag nemlig, for det var altfor tidlig til at de kunne se noe Men han hadde sendt inn henvising fra sist og jeg skulle i den forbindelse få komme inn til UL før den 11. desember (Underforstått, jeg kunne jo bare smøre meg med tålmodighet?). Jaja, hva vet vel unge nyutdannede menn om desperate nygravide damer Jeg har blødd litt av og på i dag, men det er ikke mye som kommer og jeg har ikke vondt. Foreløpig plan er å ligge lavt i terrenget og smøre meg med tålmodighet. Enten så blir det eller så blir det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 1. desember 2012 Forfatter #532 Del Skrevet 1. desember 2012 Same same i dag. Blør av og på, men har ikke vondt. Har lav feber (og har hatt siden torsdagen). Ligger fortsatt lavt i terrenget. Har fått innkallelsen til UL og det blir på onsdag. Regner med jeg skal klare å holde ut til da Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre mtp jobben. Jeg merker jo at formen er "skjør" og jeg blør kraftigere når jeg setter i gang med ulike prosjekter. Får prøve på mandagen og se hvordan den går, evt ringe legen å høre om jeg kan få en sykemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 2. desember 2012 #533 Del Skrevet 2. desember 2012 Ta vare på deg selv! Håper på gode nyheter på onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. desember 2012 #534 Del Skrevet 2. desember 2012 Lykke til på jobb i morgon - viss du endar opp med å dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 4. desember 2012 #535 Del Skrevet 4. desember 2012 Hvordan går det med deg? Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. desember 2012 #536 Del Skrevet 4. desember 2012 Lykke til på UL. Eg håper du kjem tilbake med gode nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. desember 2012 #537 Del Skrevet 4. desember 2012 Lykke til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #538 Del Skrevet 4. desember 2012 Takk og takk for lykkeønskninger! Jeg gruer meg noe innmari, men samtidig skal det bli godt å få en slags avklaring. Ståa er den samme, med blødninger av og på. Det ble ikke til at jeg dro på jobb, mannen la ned veto. Han er litt flinkere til å ta vare på meg, enn jeg er selv. Jeg avventer morgendagen( samt legetime for å diskutere sykemelding), men jeg tenker ikke å gå på jobb denne uka. Jeg har også begynt å avlyse diverse arrangementer og seminarer det var meningen jeg skulle på fremover mot jul. Jeg har i lang tid vært snill pike mot alle andre enn meg selv. Jeg har drevet rovdrift på meg selv i månedsliv og brent lyset i alle ender, men nå har jeg endelig tatt tegninga. Fra nå av skal jeg bare ruge og stelle pent med meg selv. Ingen kommer til å gi meg et klapp på skuldra opp jeg ofrer liv og helse for jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. desember 2012 #539 Del Skrevet 5. desember 2012 Så godt å høyra at du har ein mann som passar sånn på deg. Og at den "fornuftige piken" har overtatt plassen til den "flinke piken" for ei stund. Stell godt med deg sjølv, uansett utfall i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 5. desember 2012 #540 Del Skrevet 5. desember 2012 Helt enig med Dreia! Nå må du komme først! Fra nå av skal jeg bare ruge og stelle pent med meg selv. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå