Gå til innhold

Alle dagene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt de tar vare på deg, og at du insisterte på å bli hentet :klem:

Skrevet

Pusilus :hug:

Noen ganger er det veldig greit å slippe ansvaret for seg selv en stund. Det er i hvertfall sikkert.

Skrevet

Alice :klem: (og takk ;) )

Nott :klem: Jeg husker det (og det svirret nok litt i bakhodet, når jeg insisterte på å bli hentet, heller enn å ta noen paracet til og sove på det :sjenert: ). Du var veldig dårlig såvidt jeg husker?

Jeg ble det ja, besvimte når jeg satt på do bl.a. Var visst bare snakk om minutter før det kunne fått dødelig utfall. Så glad jeg er her nå og har en 2 år gammel datter. :klem: Mitt svangerskap var jo ikke utenom det normale, noe som er unormalt når man er gravid utenfor livmoren.

Bra du blir tatt være på.

Skrevet

:klemmer:

Kjekt å snakke med deg i kveld. Ha det så godt som du kan ha det - høres ut som forpleiningen er god :hjerte:

Skrevet

En kjapp liten oppdatering. Jeg ble operert i går, og det var veldig bra at de gjorde det. Det hadde begynt å gå hull på egglederen slik at det rant ut blod i bukhulen. De fjernet egglederen og blodet i bukhulen, så nå skal alt være i orden. Får dra hjem i dag. Jei!

Skrevet

Godt å høre at det går bra, og at du får dra hjem. :)

Skrevet

Godt du har fått ordnet opp før det gikk så langt som det gjorde med meg. :klem: Nå må du bare ta det med ro og bli frisk igjen.

Skrevet

Det er veldig deilig å være hjemme igjen, om enn ikke like avslappende som på sykehuset ;) Mini er litt fornærmet tror jeg, fordi jeg har vært borte og fordi vi ikke kan herje sammen. Men det går seg vel til.

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde lagt igjen spor her jeg, men noe har vel skjedd...

Glad for å lese at det har gått bra i helgen, og at det ble oppdaget når det ble! :klemmer:

Det hørtes veldig skummelt ut.

Skrevet

Missiw :klemmer:

Jeg er veldig dobbel merker jeg. På mange måter er jeg veldig kjekk og ovenpå. Fleiper og later som om ingenting. Men det har nok gått mer inn på meg enn jeg er klar over. Det har vært en liten bråstopp i hverdagslivet. Jeg tenker ikke så mye på graviditeten som ikke ble noe av, men jeg har kjent en del på min egen dødlighet. Noen ganger er livet så utrolig skjørt. Det er lett å glemme i vår velpolerte hverdagslighet. Jeg mener jo selv at jeg lever et liv med mening i, men kanskje skal jeg bli flinkere og fylle livet mitt med mening likevel? Mer kodakøyeblikk og mindre kjeft og stress?

Skrevet

Innimellom er det ikke så dumt med en liten tankevekker, selv om det også kan være litt vondt. Det er klart noe sånn setter en støkk i en, det skulle bare mangle. Men det er enda godt helsa er i orden!

Selv har jeg blitt mere bekymret over ting som kan gå galt etter jeg fikk snuppa. Ikke bare de vanlige bekymringene for henne, men også for at det kan skje noe med kjære eller meg. Vi har så mye igjen å gjøre!

Det er fint at du lever et liv med mening, men nå er det enda sånn at det er mest hverdager. Det er fint å fylle dagene med gode opplevelser, men jeg synes noen av de jeg kjenner er litt for opptatte av å oppleve og utforske, og ikke har tid til å sette seg ned å se de små tingene, f.eks. det morsomme småen gjør, ekstra fint vær og stillheten. For dem er det er et stadig mas etter noe nytt og bedre.

• 1 måned senere...
Skrevet

Innom med spor og en kooos :):klemmer:

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Jeg lever altså.

Men henger liksom ikke så mye på kg lenger :sjenert:

Men alt vel :goodbye:

Endret av Synne-Marie
Skrevet
:klem: og god helg :)
  • 6 måneder senere...
Skrevet

2 blå.

Hadde egentlig gitt litt opp nå.

Veldig glad, men mest redd.

Tenker mye på alt som kan gå galt.

Det går seg vel til.

5 uker på vei i morgen.

Håper det ender godt denne gangen.

Annonse
Skrevet (endret)

Gratulerer! :strix:

5 uker på tirsdag her, og jubelen står ikke akkurat i taket enda. Har ventet på det så lenge, men er så redd for at det ikke skal gå bra.

Vi får bare håpe det går seg til for oss begge. :klemmer:

Lykke til, til deg også!

Endret av Miss I.W.
Skrevet

Gratulerer og krysser fingrene her også :€

Skrevet

Eit forsiktig gratulerer og lykke til. Håper dette går bra. Det er slitsomt med den usikkerheten. :klemmer:

Skrevet

Gratulerer, og masse lykke til! Krysser fingrene for spiren! :klemmer:

Skrevet

Takk for gratulasjoner! :klemmer: Det er utrolig godt å ha et sted å dele tankene sine. Jeg ønsker jo egentlig bare å snakke om det, til alle, hele tiden. Men jeg føler at jeg ikke orker å dele det om det går galt, så jeg har ikke fortalt det til noen, ikke en gang mamma, selv om jeg holder på å forsnakke meg hele tiden ;)

Skal til legen i morgen, og kommer til å be om at han henviser til UL, slik at jeg kan være sikker på at graviditeten sitter i livmora og ingen andre kreative steder.

Jeg føler meg skikkelig gravid da, håper det er et godt tegn. Masse halsbrann om kveldene og bekkenet har begynt å krangle. Går som ei gammel kjerring i trappene. Fryser hele tiden og har for første gang siden jeg flyttet inn på kontoret her skrudd på ovnen.

Har begynt å drømme om tvillinger på natta, håper ikke det slår til ;) Selv om jeg selvfølgelig tar det jeg får :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...