Gå til innhold

Tar jenter initiativ?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjestkvinne
"Kjærlighet" som makt..

Vi tror vanligvis at ønsket om å erotisk opphisse en annen person er et tegn på kjærligheten. Den dype psykologiske sannheten imidlertid er at et slikt ønske tilslører et mer gjemt ønske: til å oppnå en slags kontroll over ens egen hjelpeløshet. Det er, fordi vi som barn følte hjelpeløsheten og avsky til å ha våre kropper som blir styrt av våre foreldre, som voksen så bevisstløst kompenserer vi for denne hjelpeløsheten ved å søke ut måter til å styre andre, det finnes kvinner som gjør dette gjennom erotikk.

Trist å si det.. derfor er rusen over å vekke begjær i en annen person egentlig bare er en handling som bekrefter ens makt over denne personen.

Så kan en spørre seg hvorfor noen kvinner ikke tar initiativ..

Jeg syns som kvinne - det er NEDVERDIGENDE og trist å måtte ta initiativ , og spille mannens rolle ....

Det er ikke noe jeg har lyst til .

Da er jeg bra desperat ...om jeg først gjør det .Helt vanvittig desperat og presset til det . Og svelger stoltheten min og nedverdigelsen over at mannen ikke fant meg verd å jakte på , beile etter osv ...Da føler jeg meg ingenting verd for han . Og han er mest sansynlig bare en dritt sekk selv også ...

Ja sån kan det føles . At han ikke hadde mye lyst på meg da . Når jeg måtte gjøre helle " jobben " med sjekking nærmest alene ...Selv om jeg får han på kroken slik ...vil jeg aldri respektere han eller føle han er verd meg da . Siden han ikke oppfører seg som en normal mann likevel !!!

Den ærlige sannheten - hvor jeg ser ned og hater slike tafatte menn .

Ekte menn holder på å dø ut . Trist !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns som kvinne - det er NEDVERDIGENDE og trist å måtte ta initiativ , og spille mannens rolle ....

Det er ikke noe jeg har lyst til .

Da er jeg bra desperat ...om jeg først gjør det .Helt vanvittig desperat og presset til det . Og svelger stoltheten min og nedverdigelsen over at mannen ikke fant meg verd å jakte på , beile etter osv ...Da føler jeg meg ingenting verd for han . Og han er mest sansynlig bare en dritt sekk selv også ...

Ja sån kan det føles . At han ikke hadde mye lyst på meg da . Når jeg måtte gjøre helle " jobben " med sjekking nærmest alene ...Selv om jeg får han på kroken slik ...vil jeg aldri respektere han eller føle han er verd meg da . Siden han ikke oppfører seg som en normal mann likevel !!!

Den ærlige sannheten - hvor jeg ser ned og hater slike tafatte menn .

Ekte menn holder på å dø ut . Trist !

I så fall må det jo også være nedverdigende for en mann å måtte stå for sjekkingen selv, i og med at ingen kvinner åpenbart har funnet det bryet verdt å sjekke ham opp først. Benekter du det, ja så er det en kortslutning i resonnnementet ditt. Hvorfor tror du det er verre for en kvinne å oppleve manglende interesse eller initiativ fra det motsatte kjønn enn det er for en mann? Hvorfor tror du at menn takler avvisning bedre enn kvinner? At menn jakter, mens kvinner blir jaktet på er utslaget av en kulturelt betinget overlevering som er selvforsterkende: menn vet at dersom de ikke får ut fingern så skjer det ikke noe, altså må de gjøre fremstøt selv dersom det skal bli noe. Det sløve pratet om at naturen har skapt oss slik er helt off-topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestkvinne
I så fall må det jo også være nedverdigende for en mann å måtte stå for sjekkingen selv, i og med at ingen kvinner åpenbart har funnet det bryet verdt å sjekke ham opp først. Benekter du det, ja så er det en kortslutning i resonnnementet ditt. Hvorfor tror du det er verre for en kvinne å oppleve manglende interesse eller initiativ fra det motsatte kjønn enn det er for en mann? Hvorfor tror du at menn takler avvisning bedre enn kvinner? At menn jakter, mens kvinner blir jaktet på er utslaget av en kulturelt betinget overlevering som er selvforsterkende: menn vet at dersom de ikke får ut fingern så skjer det ikke noe, altså må de gjøre fremstøt selv dersom det skal bli noe. Det sløve pratet om at naturen har skapt oss slik er helt off-topic.

En solid . psykisk sterk mann , med god selvtillitt som er sikker på sin egen mannlighet - skal tåle avvisning , men likevell ikke la det gå innpå seg nevneverdig eller gi opp ..

Den som gir opp - er en taper ... Naturen har ordnet det slik . For at kunn de " tøffeste , sterkeste , sunneste og friskeste menn - skal få lov å føre sine gener vidre . Kall det " manndomsprøven / testen !

Vi kvinner har andre MYE harde og tøffere prøver " kvinnetester " å overleve -med livet i ( fortsatt i behold ) Eks fødsel av barn - noe som ikke er sikkert vi kommer til å overleve .

Hvorfor skal menn ha allt så enkelt å servert allt i fanget ? Skal de ikke vise at de er verdig noe som helst ? Ikke gjennomgå noe vanskelig ?

Slike menn - er ikke verd å sette sitt liv i fare for . Eks føde frem barn til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En solid . psykisk sterk mann , med god selvtillitt som er sikker på sin egen mannlighet - skal tåle avvisning , men likevell ikke la det gå innpå seg nevneverdig eller gi opp ..

Den som gir opp - er en taper ... Naturen har ordnet det slik . For at kunn de " tøffeste , sterkeste , sunneste og friskeste menn - skal få lov å føre sine gener vidre . Kall det " manndomsprøven / testen !

Vi kvinner har andre MYE harde og tøffere prøver " kvinnetester " å overleve -med livet i ( fortsatt i behold ) Eks fødsel av barn - noe som ikke er sikkert vi kommer til å overleve .

Hvorfor skal menn ha allt så enkelt å servert allt i fanget ? Skal de ikke vise at de er verdig noe som helst ? Ikke gjennomgå noe vanskelig ?

Slike menn - er ikke verd å sette sitt liv i fare for . Eks føde frem barn til !

Sjansen for å dø ved fødsel i dag er tilnærmet lik 0. Historisk sett så har 80% av kvinner og 50% av menn fått barn og dermed kunnet føre genene sine videre. Det sier sitt om hvor vanskelig det er å komme gjennom nåløyet som mann i forhold til som kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baldrick
Vell - normalt får ikke hannkjønn partnere eller parret seg noen gang - innen noen arter her på kloden . Dersom de selv overhodet ikke tar initiativ selv ovenfor hunnkjønn . Dette gjelder også mennesket .

Slik er verden og naturen skapt innen alle levende arter for å sikre at kunn de stekeste , sunneste og friskeste genene skal gå vidre i arv . Og den hadde nok en dypere og klok mening med å lage kjønnsforskjellene slik . Harde fakta er at de hanndyr / menn som er slik - får aldri formert seg . De er for svake og har for svake og dårlige gener - til at naturen mener deres gener bør gå vidre . BEINHARDE BIOLOGISKE FAKTA ! NOE ALLE NATUR FOLK SKJØNNER OG FORSKERE OGSÅ VET . Men bare beskyld meg for å mangle psykologi kunnskaper . Men jeg er ikke født i går , og snakker av erfaring .

Menn som forblir single evig ..og aldri tar initiativ - .feiler det noe ! Garantert .Derfor kvinner - ignorer dem - og gå vidre !

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...fTrolls.svg.png

img-tagger fjernet. Iht KG`s regler.

Strix, mod

Endret av Strix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestkvinne
Sjansen for å dø ved fødsel i dag er tilnærmet lik 0. Historisk sett så har 80% av kvinner og 50% av menn fått barn og dermed kunnet føre genene sine videre. Det sier sitt om hvor vanskelig det er å komme gjennom nåløyet som mann i forhold til som kvinne.

Huff - dere menn er sammenlignet med hva kvinner gjennomgår av helserisikoer , fysiske lidelser ,angst , smerter og permanente skader på kropp og sjel etter barnefødsler ....noen pysete tuffser uten baller .Verdens svakeste og mest pysete individer er dere selv .Ikke rart dere kommer til å dø ut og kvinner overta jorden til slutt . Hva skal kvinnen med slike menn - som ikke engang tør å ta initiativ og beile , som er livredd kvinner ?

Dere tør ikke engang ta initiativ ovenfor kvinner og beile til henne . Tenk å ikke unne henne denne lille gleden engang - å bli beilet til .Og være så forbannet pysete . Ikke dør dere av det , ikke utgjør en avvisning noen som helst permanent helserisiko for dere eller fysiske lidelser

.Håper slike menn DØR ut ...evolusjonen holder på å jobbe med saken - allerede : )

- Men kvinner skal våge å utsette seg for graviditet og smertefulle fødsel helt frivillig for dere - pysete tuffser som ikke fortjener å få deres svake gener vidreført . Vi skal med andre ord vidreføre svake gener - og etterpå sitte å gremmes over avkommet ....he he

Kvinner tar ærlig talt ikke hva som helst . Vil de ha barn - vil de selvsagt også ha tak i de BESTE genene . Og det er bare en promille menn som har ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde vel også en solid, sterk kvinne med god selvtillit på sin kvinnelighet også tåle avvising? Og hvis hun ikke gjør det så burde hun vel strengt tatt ikke formere seg heller?

Og bare for å ha sagt det: Denne seleksjonen du snakker om er helt irrelevant, i og med at de selekterte trekkene ikke nødvendigvis er de samme som de ønskelige trekkene. Se bare på de tallrike foreldrene av begge kjønn som har barn, men aldri skulle hatt det: voldelige, manipulerende, utagerende mennesker som utsetter barna sine for omsorgssvikt og desslike. Motsatt finnes det nok av mennesker med ressurser som ville egnet seg godt for foreldrerollen, men som aldri finner seg en passende partner til å få barn med, og da gjerne fordi de er for sjenerte til å våge seg frempå i det sosiale spillet. Hvis tankegangen din er riktig så er det jo sånn tingenes tilstand burde være, i og med at den første gruppen er "vellykket" nok til å få reprodusert seg, mens den andre "taper" i denne kampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff - dere menn er sammenlignet med hva kvinner gjennomgår av helserisikoer , fysiske lidelser ,angst , smerter og permanente skader på kropp og sjel etter barnefødsler ....noen pysete tuffser uten baller .Verdens svakeste og mest pysete individer er dere selv .Ikke rart dere kommer til å dø ut og kvinner overta jorden til slutt . Hva skal kvinnen med slike menn - som ikke engang tør å ta initiativ og beile , som er livredd kvinner ?

Dere tør ikke engang ta initiativ ovenfor kvinner og beile til henne . Tenk å ikke unne henne denne lille gleden engang - å bli beilet til .Og være så forbannet pysete . Ikke dør dere av det , ikke utgjør en avvisning noen som helst permanent helserisiko for dere eller fysiske lidelser

.Håper slike menn DØR ut ...evolusjonen holder på å jobbe med saken - allerede : )

- Men kvinner skal våge å utsette seg for graviditet og smertefulle fødsel helt frivillig for dere - pysete tuffser som ikke fortjener å få deres svake gener vidreført . Vi skal med andre ord vidreføre svake gener - og etterpå sitte å gremmes over avkommet ....he he

Kvinner tar ærlig talt ikke hva som helst . Vil de ha barn - vil de selvsagt også ha tak i de BESTE genene . Og det er bare en promille menn som har ...

Hvorfor dette ensidige fokuset på mannens gener? Både mors og fars gener arves av avkommet, derfor burde man se til at bare de genetisk mest velegnede fedrene OG mødrene bør få forplante seg. Kan ikke ha noe av at imbesile mødre med sosialdarwinistiske anlegg slummer til genpoolen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestkvinne
Da burde vel også en solid, sterk kvinne med god selvtillit på sin kvinnelighet også tåle avvising? Og hvis hun ikke gjør det så burde hun vel strengt tatt ikke formere seg heller?

Og bare for å ha sagt det: Denne seleksjonen du snakker om er helt irrelevant, i og med at de selekterte trekkene ikke nødvendigvis er de samme som de ønskelige trekkene. Se bare på de tallrike foreldrene av begge kjønn som har barn, men aldri skulle hatt det: voldelige, manipulerende, utagerende mennesker som utsetter barna sine for omsorgssvikt og desslike. Motsatt finnes det nok av mennesker med ressurser som ville egnet seg godt for foreldrerollen, men som aldri finner seg en passende partner til å få barn med, og da gjerne fordi de er for sjenerte til å våge seg frempå i det sosiale spillet. Hvis tankegangen din er riktig så er det jo sånn tingenes tilstand burde være, i og med at den første gruppen er "vellykket" nok til å få reprodusert seg, mens den andre "taper" i denne kampen.

Som kvinne er du bra nok til å bli mor - selv om du er tydelig psykisk tilbakestående .

Har sett mange lettere psykisk tilbakestående kvinner ha flere barn - og det med NORMALE menn .

Som de ser - dere selekterer ikke oss kvinner . Dere tar hva som helst ...he he

Så er ingen krav til meg som kvinne - for å komme igjennom nåløyet - annet enn at jeg har ei fitte ..og det er en mann som vil ....ligge mellom mine lår - kan de si !

Og det er det alltid mange av - selv for de kvinnene med lavest IQ !

Naturen stiller ingen krav til oss - sånn sett . Så vi har det enkelt der .Sån er det bare .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestkvinne

Jeg hadde ikke hatt god selvtillitt - om jeg var vant til å bli avvist som kvinne av menn .

Det er uhyre skjeldent å oppleve i " kvinne verden " å bli avvist av menn . Da er man enten fryktelig frastøtende og stygg eller prøvd seg på opptatt , gift mann , eller mannen er homofil eller noe slikt .Man da er det jo en logisk grunn til avvisningen . Men da smiler man bare til neste mann ...og ser hva som skjer !

Hvis en dame avviser deg - kan det være hun er opptatt vet du . Er ikke sikkert at hun avviser forde hun ikke liker deg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tatt i deg med ildtang og vernedrakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne er du bra nok til å bli mor - selv om du er tydelig psykisk tilbakestående .

Har sett mange lettere psykisk tilbakestående kvinner ha flere barn - og det med NORMALE menn .

Så er ingen krav til meg som kvinne - for å komme igjennom nåløyet - annet enn at jeg har ei fitte ..og det er en mann som vil ....ligge mellom mine lår - kan de si !

Og det er det alltid mange av - selv for de kvinnene med lavest IQ !

Naturen stiller ingen krav til oss - sånn sett . Så vi har det enkelt der .Sån er det bare .

Ja, det hat du jo årsaken til det genetiske forfallet du snakker om. Det er slike som deg og dine medsøstre som forurenser arveanlegget vårt fordi dere ikke blir selektert bort slik dere burde ha blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke hatt god selvtillitt - om jeg var vant til å bli avvist som kvinne av menn .

Det er uhyre skjeldent å oppleve i " kvinne verden " å bli avvist av menn . Da er man enten fryktelig frastøtende og stygg eller prøvd seg på opptatt , gift mann , eller mannen er homofil eller noe slikt .Man da er det jo en logisk grunn til avvisningen . Men da smiler man bare til neste mann ...og ser hva som skjer !

Hvis en dame avviser deg - kan det være hun er opptatt vet du . Er ikke sikkert at hun avviser forde hun ikke liker deg .

Nei, men du forventer at en mann skal ha like god selvtillit etter å ha blitt avvist? Hvorfor får du det ikke inn i hodet at det er like ille for en mann å bli avvist som en kvinne? Er du så forblindet av egne behov at du ikke ser andres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestkvinne
Ja, det hat du jo årsaken til det genetiske forfallet du snakker om. Det er slike som deg og dine medsøstre som forurenser arveanlegget vårt fordi dere ikke blir selektert bort slik dere burde ha blitt.

Ærlig talt ! Avisene er fulle av overgrepssaker mot psykisk utviklingshemmede ( kvinner ) som bor på institusjon . Og blir voldtatt av mannlige pleiere ...( som liksom er normale selv i topplokket " )

Der ser du ... DERE MENN er årsaken til det genetiske forfallet .Indirekte og direkte .

Vi aller mest inteligente kvinner - fikk oppgaven å selektere dere vekk igjen . Forde dere har selv ingen grenser for HVA dere ville parret dere med ...

Desverre er det ikke de mest inteligente og resurssterke kvinnene som får flest barn ...

Men de minst inteligente kvinnene - er de som får flest barn i Norge ... Er det eneste de får til og kan her i livet , gå gravid og føde ... da skolearbeidet ble for tungt og karakterene for lave ... til å kunne få noen intrisang godt betalt jobb ...

Dermed valgte de heller karriere som hjemmeværende flerbarnsmamma - istede for å måtte ta til takke med en dårlig betalt vaskejobb .

Da kan en likesågodt bare gå hjemme og leve av trygder en får for å produsere barn ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man kvinne - blir man ikke tatt seriøst likevell og ofte kalt for eller regnet for å være mindre inteligent enn dere . Uten minst en professortittel å smykke seg med .

Jeg lever i en mannsverden ...foreløbig ..Enn så lenge det vil vare da ...he he

Men kvinnene vil overta jorden til slutt . Står også i bibelen .

Da lever jeg ikke lenger - ikke dere menn heller - for dere trodde meg ikke ...he he !

Etter dette innleget verkar det som du har ein forakt for menn, men at du og setter pris på kvinner. Kanskje burde du legge mannfolka bak deg og heller finne ei ven og vakker kvinne og dele livet dit med. Kan virke som det hadde passa betre for deg.

Lykke til med kjærleiken :yvonne:

Eg trur ikkje hann guten som starta tråden hadde sett føre seg at temaet skulle gå slik ut på viddene..he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trekke frem biologien uten å se hvem som er skadelidende irriterer meg, men kan ta den andre siden ettersom slik jeg ser det så snakker vi om skakkjørte kjønnsroller og effekten på kommende generasjoner psyke.

"Kjærlighet" som bestikkelse...

De meste mennene som gir f.eks. blomster til kvinner sier enten, "jeg ønsker til å bruke din kropp for min erotiske fornøyelse" eller de prøver å tilfredsstille kvinnens etterspørselen etter anerkjennelse - og til å unngå hennes sinne og forkastelse hvis anerkjennelsen er glemt - på en fødselsdag eller årsdag.

Liknende prøver mange foreldre som gir overdrevent en sum penger eller presanger til barn eller barnebarne ubevisst å kjøpe troskap og favør. Maktesløs til å akseptere og til å forstå barnets dypeste følelsesmessige erfaringer, moren eller faren vil by på et lett tilgjengelig objekt for å få barnet til å føle seg vel. Og barnet greier ikke bevisstgjøre seg eller uttrykke denne dekkoperasjonen, men vil derimot akseptere presangen under antagelsen "dette må være kjærlighet".

Trist å si det.. derfor er den tydelige sjenerøsiteten av godtatt "kjærlighet" egentlig bare en handling som kan karakteriseres som bestikkelse.

Derfor har de som har mest å oppnå også det største ønsket til å bedra. De som har minst å oppnå og som ikke vil noe, og som gir alt, kan elske fullkomment. Og denne perfekte, sanne kjærligheten er ikke noen imitasjon.

Så hva lærer en fra erfaring foruten at denne verden av konkurransen, strid, og konflikt, giret opp mot uttrykket overlevelse for den som er mest tilpasset eller rettere sagt den slemmeste, hvor ærligheten og medfølelse er tåpelige svakheter?

Er det noe under da at når man nektes ekte og respekterende sann kjærlighet, så vil frykt og panikk blinde et barn såpass at det skylder på seg selv og tror at de ikke fortjener kjærlighet, og fallerhen til selvforakt og masochisme ?

I kontrast er sann kjærlighet en lov av viljen, og ikke noe en "faller" inn i. Du kan falle inn i et desperat ønske, og du kan falle inn i fatal tiltrekning, men du kan ikke falle inn i kjærlighet. Kjærlighet er en oppoffrelse, hvor man setter til side de illusjonene som vår kultur tvangsforer oss med. Å tilby sann kjærlighet - det å ville gjære andre godt er å stå mot ens egen kultur - ikke som en revolusjonær eller en terrorist, men med et ydmykt offer av forståelse og medfølelse, noe bedre enn hva andre "ser" i deres blindhet.

Sann kjærlighet handler om å forsake prestisjen som vår kultur tilbyr med alskens illusjoner og adspredelser. Vi har fra barnsben av blitt lært å hige etter prestisje som det skulle vært det sanne Selvet, er det da rart at vi frykter kjærlighet?

Det er så mye enklere og ikke minst tryggere å gjemme seg bak illusjoner og spill for galleriet gjennom rikdom, makt, vold, intriger og forføring.

Mye vil ha mer, fanden vil ha fler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestkvinne
Etter dette innleget verkar det som du har ein forakt for menn, men at du og setter pris på kvinner. Kanskje burde du legge mannfolka bak deg og heller finne ei ven og vakker kvinne og dele livet dit med. Kan virke som det hadde passa betre for deg.

Lykke til med kjærleiken :yvonne:

Eg trur ikkje hann guten som starta tråden hadde sett føre seg at temaet skulle gå slik ut på viddene..he he..

Jeg forakter menn - som ikke er normale menn . Som forventer jeg skal påta meg både manne og kvinnerollen ...selv bare sutrer , krever og klager de over hvor ille de har det . - Tenker de noengang på hvor frustrert kvinner blir over dere tafatte initiativløse menn ? Er sikker på det finnes masse frustrerte kvinner der ute - som bare håper en mann skal vise initiativ en vakker dag - så de ikke ender opp som 40 og singel fortsatt ! Bare les på singeldebatten ... er snart 28 år og enda singel ...er det håp for meg - spør jenter ? Hvor blir dere av menn ? Hvorfor ser ikke denne unge jenta INITIATIV av noen menn ..og er søkk fortvila over dere ...Skam dere menn ..he he

Er jo DERE som krever at kjønnsrollene skal snus på hodet . Vi skal måtte ta initiativ osv

Dere vil ikke være menn ...høres det ut som .Men bli damer hele gjengen .

Er det så trasig å være mann - at dere må presse oss til å overta deres oppgaver med beiling , sjekking og flørting ? Høres slik ut .

Menn vil bli vartet opp , plukket opp av damer , ligge på ryggen å bare nyte .., bruke kvinneklær etc etc .Er sjokkert over dere menn - etter å ha lest alle deres yttringer her inne på kvinneguiden .

Høres ut som dere vil bli kvinner - hele gjengen .

Jeg tror jeg har rett i at " ekte menn " holder på å dø ut . Ingen tvil .

Kunn kvinnene som ikke forandrer seg - men blir mer selvstendige og tøffere .Mens mennene blir svakere og mer puslete for hver generasjon .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forakter menn - som ikke er normale menn . Som forventer jeg skal påta meg både manne og kvinnerollen ...selv bare sutrer , krever og klager de over hvor ille de har det . - Tenker de noengang på hvor frustrert kvinner blir over dere tafatte initiativløse menn ? Er sikker på det finnes masse frustrerte kvinner der ute - som bare håper en mann skal vise initiativ en vakker dag - så de ikke ender opp som 40 og singel fortsatt ! Bare les på singeldebatten ... er snart 28 år og enda singel ...er det håp for meg - spør jenter ? Hvor blir dere av menn ? Hvorfor ser ikke denne unge jenta INITIATIV av noen menn ..og er søkk fortvila over dere ...Skam dere menn ..he he

Er jo DERE som krever at kjønnsrollene skal snus på hodet . Vi skal måtte ta initiativ osv

Dere vil ikke være menn ...høres det ut som .Men bli damer hele gjengen .

Er det så trasig å være mann - at dere må presse oss til å overta deres oppgaver med beiling , sjekking og flørting ? Høres slik ut .

Menn vil bli vartet opp , plukket opp av damer , ligge på ryggen å bare nyte .., bruke kvinneklær etc etc .Er sjokkert over dere menn - etter å ha lest alle deres yttringer her inne på kvinneguiden .

Høres ut som dere vil bli kvinner - hele gjengen .

Jeg tror jeg har rett i at " ekte menn " holder på å dø ut . Ingen tvil .

Kunn kvinnene som ikke forandrer seg - men blir mer selvstendige og tøffere .Mens mennene blir svakere og mer puslete for hver generasjon .

Hva med Å TA ANSVAR SELV for egen sivilstatus? Hvis det er frustrerende å være singel kvinne må man da som et voksent menneske kunne gripe fatt i situasjonen på egen hånd. Eller mener du at kvinner er som små barn som ikke kan ta ansvar for seg selv? Og så denne irriterende passiviteten da. Han må vise interesse, han må varte opp, han må kunne forføre, han må få henne til å le, han må gi henne nytelse etc. etc.. Og kvinnene selv? Nei, de bare venter, de. Venter, forventer, eller når forventningene ikke slår til: resignerer. Er det i kvinnens natur å være passiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestkvinne
Hva med Å TA ANSVAR SELV for egen sivilstatus? Hvis det er frustrerende å være singel kvinne må man da som et voksent menneske kunne gripe fatt i situasjonen på egen hånd. Eller mener du at kvinner er som små barn som ikke kan ta ansvar for seg selv? Og så denne irriterende passiviteten da. Han må vise interesse, han må varte opp, han må kunne forføre, han må få henne til å le, han må gi henne nytelse etc. etc.. Og kvinnene selv? Nei, de bare venter, de. Venter, forventer, eller når forventningene ikke slår til: resignerer. Er det i kvinnens natur å være passiv?

Ja - det er medfødt for oss å holde oss passiv .

Mannen skal være den aktive . Bare se overalt i naturen og dyreriket . Har de noengang sett hingsten ligge på rygg å bare nyte hoppen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...