Gjest Gjest_barbie_* Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt kvalitetskostymer? Mener slike som ser litt eksklusive ut,at ikke det lyyser nille av det liksom.Har sett på div.nettbuttikker eg googlet frem til men finner bare masse rask.. Vet ikke helt hva eg er ute etter enda,men litt sexy må det være,uten at det blir over kanten.(les; type bunnyører med kun bikini til o.l.) :gjeiper: Er jo en tema fest og ikke dirrtyparty. Bor i oslo-området,men er mest interessert i linker til gode sider på nett. Om noen kan hjelpe blir eg superglad!!Takker på forhånd!
Pupsilure Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg vet ikke noe om kvaliteten, men de har sinnsykt mye kult i denne butikken! eBay Hadde tenkt til å kjøpe noe her selv, men gikk for Nille istedenfor
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har aldri bestilt herfra selv, men de har mye stilig http://www.festivitas.no/
LaFemme Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Norske sider: Mye-moro.no Elegant-party.com Foreplay-norge.com Engelske: Odgirl.com Yandy.com
Gjest Jay Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 jeg var corpse bride (fra tim burton filmen) på halloween i fjor, det slo an! Se oppskrift på sminken hos Misschievous på youtube, rusk sammen litt diverse brudestæsj, og vips: kveldens antrekk.
Trixie52 Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 http://www.temashop.no Sånn, der har du det Lykke til!
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 Er du i Oslo, så har Standard ved Steen og Strøm/Grensen mye nyttig. Parykker, kostymer, sminke, tilbehør, you name it. Gøye utstillinger også. Alternativt har både NRK og (det som før var) Norsk film utleve av deler av sin samling. Jeg tror du betaler ukespris, og de koster litt mer enn andre, men det de har er jo klasse over, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå