Wonders Skrevet 12. oktober 2009 #1 Del Skrevet 12. oktober 2009 Fra spørrespalten i VI MENN: Jeg er en mann på 36 år som er lykkelig gift med min deilige kone og vi har to barn. Den senere tid har min kone kjøpt mange nye klær og hun har også begynt å gå mye ut alene. Når jeg spør hvem hun er sammen med svarer hun alltid "ikke noen du kjenner". I forgårs ringte hennes mobiltelefon og da jeg skulle ta den freste hun at jeg aldri skulle røre hennes mobil. Hver torsdag når hun kommer hjem blir hun alltid satt av litt nede i veien. Sist torsdag besluttet jeg meg for å finne ut hvem som kjørte henne hjem så jeg gikk ut i innkjørselen og gjemte meg bak min BMW som sto parkert foran garsjen. Da så jeg til min forskrekkelse at den lekker litt olje. Nå er mitt spørsmål: Er det normalt at en BMW 520 lekker olje etter kun 30 000 km? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestepest Skrevet 12. oktober 2009 #2 Del Skrevet 12. oktober 2009 :skratte: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 12. oktober 2009 #3 Del Skrevet 12. oktober 2009 Den er vel kanskje fra vitsespalten, ikke spörrespalten (for denne har värt rundt på nettet i mange år nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå