Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg må bare få dette ut av hodet mitt nå... Jeg har vært i forhold i 15 år med han som nå er min mann...vi er gift og har barn og alt det der. Vi er vel som alle andre ektepar, hverken lykkeligere eller ulykkelige.. Før jeg traff min mann, hadde jeg en jeg koste meg litt med (kan vel kalle han x)..vi var ikke sammen, men vi holdt på sånn ca 1 års tid. han ville mer,men det ville ikke jeg.. Da jeg traff han som nå er min mann, var jeg ikke akkurat forelsket, men det føltes så rett å være med han. Jeg er glad for de årene vi har hatt sammen, selv om det har både vært store nedturer og oppturer.. Jeg har vurdert å forlate han mange ganger, men jeg er nok tålmodig og gir forholdet vårt sjanse etter sjanse. Han er snill og godhjertet, ikke-voldelig , ikke utro...men han er veldig dominant og eiesyk/sjalu..det er ikke noe jeg er komfortabel med, men jeg har det bra med han på mitt vis lell.. Så saken er den, at den x en jeg hadde, har jeg da aldri glemt.Han har på en måte vært i hodet mitt hele tiden, men jeg har liksom klart å få "presset han ut" til tider. Vi er ikke omgangsvenner, men vi snakker godt sammen når vi møtes.Han har aldri lagt skjul på følelsene sine for meg når vi snakkes, han har aldri glemt meg sier han. .Jeg sier ingenting tilbake, jeg holder alt igjen, for jeg har jo gått videre, jeg er gift og ha fått barn, men innvendig verker jeg.. Jeg unngår å komme for nær han og har takket nei til alt fra en enkel kaffesamtale og lunch og til reiser (noen som uansett har vært uaktuelt som gift)...og grunnen er at jeg stoler ikke på meg selv rundt han, jeg skulle ønske jeg kunne skru tiden tilbake og valgt annerledes...eller aller helst glemme han..
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Min erfaring er at slik sex som beskrives på denne siden her har en helt spesiell evne til å styrke tiltrekningen mellom et par og gi et svært godt sexliv samtidig som konflikter reduseres. Det er en form for veldig enkel tantrisk sex. Som du vil se på siden er det en del vitenskapelige teorier som virker som de kan forklare hvorfor folk opplever at denne typen sex har en slik virkning. Jeg annbefaller deg å lese en del rundt på siden deres slik at du skjønner hva de snakker om og eventuelt prøve dette med mannen din hvis du bestemmer deg for at dere skal fortsette sammen. Når de snakker om å ikke ha orgasmer så mener de egentlig å ikke ha en form for eksplosiv klassisk orgasme, men i stedet ha en annen mykere, mere strømmende form for "valley orgasm".
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Min erfaring er at slik sex som beskrives på denne siden her har en helt spesiell evne til å styrke tiltrekningen mellom et par og gi et svært godt sexliv samtidig som konflikter reduseres. Det er en form for veldig enkel tantrisk sex. Som du vil se på siden er det en del vitenskapelige teorier som virker som de kan forklare hvorfor folk opplever at denne typen sex har en slik virkning. Jeg annbefaller deg å lese en del rundt på siden deres slik at du skjønner hva de snakker om og eventuelt prøve dette med mannen din hvis du bestemmer deg for at dere skal fortsette sammen. Når de snakker om å ikke ha orgasmer så mener de egentlig å ikke ha en form for eksplosiv klassisk orgasme, men i stedet ha en annen mykere, mere strømmende form for "valley orgasm". Klarte selvfølgelig å glemme linken: http://www.reuniting.info/introduction/abo...ween_the_sheets
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Min erfaring er at slik sex som beskrives på denne siden her har en helt spesiell evne til å styrke tiltrekningen mellom et par og gi et svært godt sexliv samtidig som konflikter reduseres. Det er en form for veldig enkel tantrisk sex. Som du vil se på siden er det en del vitenskapelige teorier som virker som de kan forklare hvorfor folk opplever at denne typen sex har en slik virkning. Jeg annbefaller deg å lese en del rundt på siden deres slik at du skjønner hva de snakker om og eventuelt prøve dette med mannen din hvis du bestemmer deg for at dere skal fortsette sammen. Når de snakker om å ikke ha orgasmer så mener de egentlig å ikke ha en form for eksplosiv klassisk orgasme, men i stedet ha en annen mykere, mere strømmende form for "valley orgasm". Hva har dette med saken TS tar opp å gjøre ???????? Ser at du har lagt inn akkurat det samme innlegget i flere tråder.... Er det markedsføring av boken du driver med ??
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Hva har dette med saken TS tar opp å gjøre ???????? Ser at du har lagt inn akkurat det samme innlegget i flere tråder.... Er det markedsføring av boken du driver med ?? Det er fordi den typen sex har stort potensial for å øke tiltrrekningen mellom et par og derfor kan være svært nyttig for ts å utforske om hun ønsker å bli hos mannen sin som hun jo ike er så sterkt tiltrukket til. Min erfaring er at denne typen sex fatktisk har den effekten, det er også erfaringen til folk som har drevet med tantrisk sex gjennom noen tusen år og det gis på siden en svært plausbel forklaring på hvorfor denne typen sex har den effekten ut fra hva man vet om effekten av oxyctocin på et pars tiltrekning. Les på siden selv så forstår du hvordan det er anntatt at dette henger sammen. Les også gjerne i forumet på siden for å se hvilke erfaringer andre har med dette. Altså er det god grunn til å tro at dette er en farbar vei til å skape en mer tilfredstillende tiltrekning i dette forholdet om ts ønsker å satse på det. Om du leser linken vil du se at ingen av forfatterne er norske så at det skulle være markedsføring for min bok er tvilsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå