Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Kort spm. hva synes dere om at 11 og 12åringer jenter og gutter overnatter hos hverandre? De er flere sammen. Synes det er veldig tidelig jeg....
Brunhilde Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Kort spm. hva synes dere om at 11 og 12åringer jenter og gutter overnatter hos hverandre? De er flere sammen. Synes det er veldig tidelig jeg.... Tidlig for hva, egentlig? Hvis det er en vennegjeng som vil overnatte hos hverandre så må det da være helt greit, jeg hadde ihvertfall ikke hatt problemer med det!
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Tidlig for hva, ja? Overnatting trenger jo ikke å bety sex (vet ikke om du siktet til det?). Synes det er helt greit. Uavhengig om de er to eller 100 stykker.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Det ville jo vært vanvittig urettferdig hvis man ikke kunne overnatte hos hverandre bare fordi man er av forskjellig kjønn! Nei, overnatting er sunt for alle. De som er borte fra foreldrene blir mer selvstendige, og alle har det koselig sammen.
Gjest Caylee Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg overnattet hos gutter helt til jeg ble 13 Man har ikke sex hvis det er det du tror, spesielt ikke hvis man er venner.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg overnattet hos gutter helt til jeg ble 13 Man har ikke sex hvis det er det du tror, spesielt ikke hvis man er venner. Alle er som deg. Så fint.
Anglofil Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Da jeg var 11 år visste jeg knapt hva sex var engang (jeg visste hvordan man lagde barn, men det var liksom aldri en problemstilling engang), og ja, jeg overnattet ofte hos min bestekompis alene med ham. Vi delte til og med seng, i den forstand at vi sov ved siden av hverandre, uten at noen av oss tenkte videre på det. Han var 2 år yngre enn meg og jeg så på ham som en slags bror. Og jeg er glad våre foreldre ikke skapte et problem ut av det, at det ikke var et issue. Vi ble behandlet som venner, og heldigvis for det. Mvh Yvonne Endret 13. oktober 2009 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå