Gå til innhold

Utendørs bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss i juni, og min forlovede vil gjerne ha en litt spesiell middag, og grille en hel gris på stedet. Noen som vet om noen som gjør slikt i nærheten av Lillestrøm?

Skrevet

Grillmenyer har de fleste cateringselskaper, såd et er bare å sjekke med ulike selskaper i Oslo/akershus.

Det jeg tenker på er at dere eventuelt trenger et sted hvor dere kan sette opp telt, hvis det er det dere tenkte på? Da må man jo bare sjekke omd et er noen plasser man kan leie som har stor hage...det burde være noen slike lokaler i Lillestrøm-omheng.

Hva med det hvite huset rett under broa ved elven? Husker ikke hva den heter, men det er en av de mindre broene som har et hvitt "gammelt" hus ved den ene siden. Mener dette lokalet har stor hage...?

Skrevet
Grillmenyer har de fleste cateringselskaper, såd et er bare å sjekke med ulike selskaper i Oslo/akershus.

Det jeg tenker på er at dere eventuelt trenger et sted hvor dere kan sette opp telt, hvis det er det dere tenkte på? Da må man jo bare sjekke omd et er noen plasser man kan leie som har stor hage...det burde være noen slike lokaler i Lillestrøm-omheng.

Hva med det hvite huset rett under broa ved elven? Husker ikke hva den heter, men det er en av de mindre broene som har et hvitt "gammelt" hus ved den ene siden. Mener dette lokalet har stor hage...?

Takk for svar. Dere har ikke tilfeldigvis et navn på et firma som gjør det? Vi har funnet en fin plass å ha det. Er det forresten noen som vet hvordan man ville gjort det med servering av noe slikt? Blir kjøttet kaldt før man får bært det inn til gjestene? Er vel ikke så stas å stå i matkø i finstasen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...