ciba Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Ser dere på Jakten på kjærligheten? hva synest dere om det pogramet? kunne dere tenke dere å stile opp på tv. for å finne kjærligheten?
Gjest Nattvette Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Ser ikkje på det nei. Nei, om eg hadde vært singel så hadde eg aldri stilt opp på TV for å finne kjærlighet. Føler man må være passe desperat for det egentlig. Om eg hadde leita etter ein å være sammen med så hadde eg ikkje villa det skulle bli til underholdning for halve Norge heller. Endret 12. oktober 2009 av Nattvette
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Ser dere på Jakten på kjærligheten? hva synest dere om det pogramet? kunne dere tenke dere å stile opp på tv. for å finne kjærligheten? Nesten ingen stiller opp på Tv for å finne kjærligheten og lykkes med det der. Det de lykkes med er å få tv-tid og bli litt D-kjendis. Å bli lit kjendis er poenget, og det kan være lettere å bli oppdaget av søte mennesker hvis man er litt kjendis. Jeg burde kanskje ha gjort det en gang, fordi jeg kunne ha brukt det som markedsføring i mitt yrke, der kjendisfaktor er verdt noen kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå