Pusill Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har endelig klart å få lange negler. Jeg har tenkt å investere i underlakk,overlakk og noen fargede,men jeg har ikke peiling på hvilke merker som er de beste,Med hensyn til holdbarhet og dekkevne på de fargede.Noen erfarne her som kan hjelpe meg?Kanskje komme med forslag til nettbutikker hvor jeg kan få kjøpt dette.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 OPI og China Glaze, bl.a. lookfantastic.com
Pomeline Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Synes Alessandro sine er gode. Selges på Esthetique.
Pusill Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2009 OPI og China Glaze, bl.a. lookfantastic.com Takk for svar,men det ser ut som siden er under oppdatering:-(
Gjest Raptuza Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Hvis du vil ha et merke som har lite skadelege kjemikalier i lakken sin, samt stort utval av fargar, kan Zoya anbefalast. Kan kjøpast bl.a på ebay. Ikkje så veldig dyrt heller.
Pusill Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2009 Sjekk ut denne siden:www.enailsupply.com.
Gjest dd Skrevet 13. oktober 2009 #10 Skrevet 13. oktober 2009 Vel.. Det er ikke et sett med over -og underlakk, men neglelakken til Helena Rubenstein(hurtigtørk)og Dior er superbra!
Kirby Skrevet 13. oktober 2009 #11 Skrevet 13. oktober 2009 OPI og Essie syns jeg er bra. Kan kjøpes på lookfantastic, ebay og head2toebeauty for en relativt billig penge. Essie har en 3-way Glaze som er kjempegod; base, topcoat og neglforsterker i ett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå