Gå til innhold

Flere som synes str på H&M Rowells er store?

Mrs. B

Anbefalte innlegg

Ja, HM og HM Rowells er to forskjellige firmaer, så det innebærer noen forskjeller i størrelsene også, bl a fører Rowells ofte str 48/50 i vanlige dameklær, mens de i butikken ikke fører mer enn str 46 på vanlig Hennes black og 44 på Hennes white.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt jeg... Men jeg synes egentlig at str 32 og mindre hører hjemme i barneavd. Det er ikke mange med KVINNELIGE FORMER som bruker disse størrelsene!!!! Hørte jeg dameavd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, hallo Kaisa!? :o

Hvorfor skal ikke de som er født små og tynne få kle seg etter sin alder og ikke etter sin vekt!? Hvem er du som skal bestemme at man ikke er kvinne før man har spesifikke mål - for det er jo i praksis det du sier her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Kaisa: Jeg er IKKE spesielt liten (168cm), heller ikke så veldig tynn, men jeg har endel muskler i bein og lår, og til og med pupper :) Men allikevel bruker jeg str 32/34, og vil IKKE gå i barneavdelinger for å shoppe klær.

Man er jo voksen og vil gjerne ha noe med stil. Men samtidig er det ikke moro med bukser og skjørt som henger og slenger rundt en.

Men Filippa K og Benetton har OK klær som ikke er lagd for kjemper.

Men når størrelsene varierer slik internt, kan man knapt stole på størrelser, og man bør uansett prøve klærne før man kjøper. Så det så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk pakken fra hm for et par dager siden. hadde bestilt to forskjellige jakker.

begge i str. 38. den ene passet perfekt, den andre kunne jeg hatt i str. 34.

kanskje det er mange feilmerkinger av størrelser ute og går? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Rart det der. Men jeg føler meg jævla feit og diger når jeg hører folk mener at størrelsene 32/34 på H&M er FOR STORE:

Hjeeeeeeelp :grine:

Selv de store størrelsene mener jeg er små i enkelte tilfeller. Kan jeg bruke 42/44 på en eller annen klesbutikk, må jeg GARANTERT bruke 46/48 på H&M.

Hvofor er det slik at de størrelsene som er små, er for store for de som skal bruke dem, og de som er større er for små ?

He-he...ja det er rart det der... jeg har det og sånn. Er ikke så høy(167) men ganske brei..82kg. Noen bukser i 42 passer andre i 46 passer ikke. Men i de aller fleste tilfeller må jeg ha XL eller 44/46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...