Gjest gjest-ts Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Nettop fått vite at min kjære gjennom ett år har hatt guttesex. Han er nå 22 år, og prøvde dette da han var 20. Han sier han var eksprimentell, men jeg hadde aldri kunnet forestille meg at han var typen til å prøve ut dette. Jeg er ganske sjokkert, og redd for at jeg plutselig skal bli byttet ut med en gutt. Kan man ha guttesex uten å være homofil?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 jepp. Har selv eksperimentert, og jeg endte egentlig bare med å konstatere at jeg er heterofil. Jeg følte meg nesten litt traumatisert i etterkant. Jeg er bare alt for nysgjerrig (og usikker ?)for mitt eget beste, men pleier bare å si at jeg har et avslappa forhold til sex. Jenter er det eneste aktuelle for meg.
Gjest gjest_ak Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Hei Jaa dette går nok an. Veldig vanlig i utlandet (har jeg hørt) at gutter i 20 års alderen eksprimenterer med guttesex. Også før i tiden, for leeenge siden, så var det vanlig at menn som var i krigen hadde sex og forhold til andre menn, mens de hadde koner og barn hjemme. Dette var fordi det knyttet sterkere bånd mellom dem når de kjempet kamper. Dette var type gamle roma.. Men ikke bekymre deg. har dere et bra forhold så er det ingen grunn til at du plustelig skal bli "byttet" ut. Hvis du skal gå rundt å være redd for at han skal bytte deg ut med en annen gutt så bør du vel egentlig være like redd for at han bytter deg ut med ei annen jente? er nok ikke sunnt å gå rundt å være redd for dette her. det er jo deg han er sammen med så det er garantert deg han vil ha:D
kristian82 Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Nettop fått vite at min kjære gjennom ett år har hatt guttesex. Han er nå 22 år, og prøvde dette da han var 20. Han sier han var eksprimentell, men jeg hadde aldri kunnet forestille meg at han var typen til å prøve ut dette. Jeg er ganske sjokkert, og redd for at jeg plutselig skal bli byttet ut med en gutt. Kan man ha guttesex uten å være homofil? Du kan ikke ha guttesex uten å være bifil i alle fall..eller bi-nysgjerrig da. Får håpe for din skyld at han tok en HIV test før dere ble sammen. Endret 12. oktober 2009 av kristian82
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Jaa dette går nok an. Veldig vanlig i utlandet (har jeg hørt) at gutter i 20 års alderen eksprimenterer med guttesex. Eh.. Hvilke land er det du snakker om? Tror nok ikke det er mer eller mindre vanlig i utlandet enn det er i Norge. Tror nok også at det er ENDA vanligere med jentesex, men hvem vet.... Men kjæresten din er nok bifil, ja. Opp til deg om du kan leve med det.
Gjest Kjellis Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 Nettop fått vite at min kjære gjennom ett år har hatt guttesex. Han er nå 22 år, og prøvde dette da han var 20. Han sier han var eksprimentell, men jeg hadde aldri kunnet forestille meg at han var typen til å prøve ut dette. Jeg er ganske sjokkert, og redd for at jeg plutselig skal bli byttet ut med en gutt. Kan man ha guttesex uten å være homofil? Det er fullt mulig og ha guttesex uten og være homofil. Det er veldig mange gutter som faktisk blir tent av dette, selv om de bare forelsker seg i kvinner. Jeg er selv homofil, og opplever gutter/menn som er gifte, har barn osv. likevel vil ha guttesex. Man kan aldrig forelle om en gutt er typen til og ha guttesex eller ikke. Det han hvær og en gutt ha om han finner ut at han skal eksperimentere.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 Det er fullt mulig og ha guttesex uten og være homofil. Det er veldig mange gutter som faktisk blir tent av dette, selv om de bare forelsker seg i kvinner. Jeg er selv homofil, og opplever gutter/menn som er gifte, har barn osv. likevel vil ha guttesex. Man kan aldrig forelle om en gutt er typen til og ha guttesex eller ikke. Det han hvær og en gutt ha om han finner ut at han skal eksperimentere. De mennene som du knuller med er bifile, ikke heterofile. En heterofil fyr ville blitt kvalm av bare tanken. Det er de bifile mennene som er farlige og som kvinner må passe seg for. Ikke rart at hiv er blitt mer "vanlig" igjen. Du og de bifile mennene burde skamme dere.
Gjest MikeWaters Skrevet 12. oktober 2009 #9 Skrevet 12. oktober 2009 De mennene som du knuller med er bifile, ikke heterofile. En heterofil fyr ville blitt kvalm av bare tanken. Det er de bifile mennene som er farlige og som kvinner må passe seg for. Ikke rart at hiv er blitt mer "vanlig" igjen. Du og de bifile mennene burde skamme dere. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, vekk meg når du er i 2009 a!
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #10 Skrevet 12. oktober 2009 Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, vekk meg når du er i 2009 a! Hæ? Hva har det med saken å gjøre? Du kan vel i det minste ha en litt mer konstruktiv kommentar enn det. Jeg tviler på at de fleste av konene til disse mennene vet at de er homo/bifile. De færreste kvinner ønsker å være gift med en biseksuell mann. Jeg har ingenting imot homofile eller bifile, men jeg spyr av måten kvinnene alltid skal være de siste til å finne ut av den dritten mennene deres driver med bak deres rygg. Det viser mangel på respekt. Vær deg selv, men vær også i det minste ærlig. Det finnes massevis av sykdommer runt omkring. Våkn opp litt da. Vi lever ikke en fantasiverden hvor alle er friske og rene. Folk er så jævlig dumme og naive at jeg blir helt kvalm.
Gjest MikeWaters Skrevet 12. oktober 2009 #11 Skrevet 12. oktober 2009 Hæ? Hva har det med saken å gjøre? Du kan vel i det minste ha en litt mer konstruktiv kommentar enn det. Jeg tviler på at de fleste av konene til disse mennene vet at de er homo/bifile. De færreste kvinner ønsker å være gift med en biseksuell mann. Jeg har ingenting imot homofile eller bifile, men jeg spyr av måten kvinnene alltid skal være de siste til å finne ut av den dritten mennene deres driver med bak deres rygg. Det viser mangel på respekt. Vær deg selv, men vær også i det minste ærlig. Det finnes massevis av sykdommer runt omkring. Våkn opp litt da. Vi lever ikke en fantasiverden hvor alle er friske og rene. Folk er så jævlig dumme og naive at jeg blir helt kvalm. Hva er det du snakker om? I dette tilfellet så er det noe som har skjedd før det ble sammen, han har da ikke gjort noe bak hennes rygg! Og hvilken fucking rolle spiller det hvilket kjønn man er utro med? Løgnene og snikingen er jo der uansett, eller er det noe annet som plager deg? Å ja sykdommene som bifile/homofile sprer rundt seg ja, stemmer det. Vanskelig å ta noen som er så unyansert seriøst, dine fordommer skinner igjennom. PS! Det er livsfarlig å fly.
Gjest Tuppa36 Skrevet 12. oktober 2009 #12 Skrevet 12. oktober 2009 Hæ? Hva har det med saken å gjøre? Du kan vel i det minste ha en litt mer konstruktiv kommentar enn det. Jeg tviler på at de fleste av konene til disse mennene vet at de er homo/bifile. De færreste kvinner ønsker å være gift med en biseksuell mann. Jeg har ingenting imot homofile eller bifile, men jeg spyr av måten kvinnene alltid skal være de siste til å finne ut av den dritten mennene deres driver med bak deres rygg. Det viser mangel på respekt. Vær deg selv, men vær også i det minste ærlig. Det finnes massevis av sykdommer runt omkring. Våkn opp litt da. Vi lever ikke en fantasiverden hvor alle er friske og rene. Folk er så jævlig dumme og naive at jeg blir helt kvalm. Du syntes ikke selv du overreagerer litt vel mye nå????
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #13 Skrevet 12. oktober 2009 Hva er det du snakker om? I dette tilfellet så er det noe som har skjedd før det ble sammen, han har da ikke gjort noe bak hennes rygg! Og hvilken fucking rolle spiller det hvilket kjønn man er utro med? Løgnene og snikingen er jo der uansett, eller er det noe annet som plager deg? Å ja sykdommene som bifile/homofile sprer rundt seg ja, stemmer det. Vanskelig å ta noen som er så unyansert seriøst, dine fordommer skinner igjennom. PS! Det er livsfarlig å fly. Jeg refererte til homsen over meg og hans "hetero" partnere. Jeg har ingen problemer med at trådstarterens kjæreste er ærlig mot henne. Synes tvert imot at det er svært positivt. Jeg har derimot problemer med GIFTE menn som går bak ryggen til kona. Det at de har sex med menn er farligere enn hvis de hadde vært utro med damer. Det er bare logisk. Menn som har sex bak ryggen til sin partner bruker sjeldnere kondom. Dessverre. Spesielt hvis der har sex for tabuets og spenningens skyld. Bruk hjernen din litt da.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #14 Skrevet 12. oktober 2009 Kan jenter ha sex med jenter uten å være homofil så kan gutter også det. Hvis han sier at han ikke er homofil, så er han "ikke" homofil. Det er i hvertfall det du skal tro på.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #15 Skrevet 12. oktober 2009 Du syntes ikke selv du overreagerer litt vel mye nå???? Nei. Ikke i det hele tatt. Tvert imot. Synes det er dumt at mannlig bisekusalitet er så tabubelagt. Klart ikke menn kommer ut, men holder på bak konas rygg. Kvinner er også overraskende naive når det gjelder disse tingene.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #16 Skrevet 12. oktober 2009 Nettop fått vite at min kjære gjennom ett år har hatt guttesex. Han er nå 22 år, og prøvde dette da han var 20. Han sier han var eksprimentell, men jeg hadde aldri kunnet forestille meg at han var typen til å prøve ut dette. Jeg er ganske sjokkert, og redd for at jeg plutselig skal bli byttet ut med en gutt. Kan man ha guttesex uten å være homofil? Han kan være biseksuell. Sa ja, han kan ha sex med menn uten å definere seg selv som homofil.
Nienna Skrevet 12. oktober 2009 #17 Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Du kan ikke ha guttesex uten å være bifil i alle fall..eller bi-nysgjerrig da. Får håpe for din skyld at han tok en HIV test før dere ble sammen.Og forskjellen på bifil (eller biseksuell, tror det er det ordet du er ute etter) og bi-nyskjerrig er ekstrem. I det ene tilfellet har du lyst til å teste noe for å teste det, og i det andre er det en stor del av deg. Blir som å kalle meg narkis fordi jeg prøvde hasj en gang eller to for flere år siden. De mennene som du knuller med er bifile, ikke heterofile. En heterofil fyr ville blitt kvalm av bare tanken. Det er de bifile mennene som er farlige og som kvinner må passe seg for. Ikke rart at hiv er blitt mer "vanlig" igjen. Du og de bifile mennene burde skamme dere. La meg rette litt. En homofob ville blitt kvalm, dårlig og syk av tanken på å pule en av samme kjønn. En normalt, oppegående heterofil vil reagere med "ikke noe for meg", mens en heterofil, bi-nyskjerrig vil reagere med "ikke prøvd, så vet ikke". Og HIV er ikke blitt vanlig fordi menn knuller menn, men fordi alle tenker "det skjer ikke meg" når det kommer til kjønnsykdommer. Han kan være biseksuell. Sa ja, han kan ha sex med menn uten å definere seg selv som homofil.Han kan også ha vært bi-nyskjerrig, testet, og funnet ut at hei, dette var ikke noe for ham. Det å teste guttesex kan for ham ha endt som en ekstra måte å være sikker på at han er hetero, heller enn å ha gjort ham til homse. Endret 12. oktober 2009 av Nienna
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #18 Skrevet 12. oktober 2009 En mann er ikke homofob fordi han blir kvalm av tanken på homsesex. Det er bare en naturlig reaksjon. Det har vel ingenting med trakassering eller diskrimenirng av homser å gjøre? De fleste homser spyr ved tanken på heterosex, så det går begge veier. Det er ikke noe noe behov for å behandle homofile menn som noen hellige kuer. Når det gjelder hiv spredning og bifile menn - les dette. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=589625
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #19 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg mente selvfølgelig trakassering og DISKRIMINERING. Skrev litt fort.
kristian82 Skrevet 12. oktober 2009 #20 Skrevet 12. oktober 2009 Når det gjelder hiv spredning og bifile menn - les dette. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=589625 Nettopp! Seff kan Hiv ramme alle, men om folk ikke har fått med seg at sjansen økes KRAFTIG ved sex mellom menn, og at forekomsten i homofile/bifile miljøer er langt større enn hetrofile miljøer er man ufattelig lite oppdatert. Sykt skremmende at den dritten der fort får enda mer fotfeste i hetrofile miljøer pga bifile menn. Homofile menn holder seg i alle kun til menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå