Gjest Gjest_Nora_* Skrevet 11. oktober 2009 #1 Del Skrevet 11. oktober 2009 Kom over denne siden i dag, HER Hvor man kan leie designervesker, akkuratt som hun gjorde i SAC filmen.. synes det virker ganske lattis jeg da, men kanskje det er ett marked for det i norge? Ville dere leid herfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 11. oktober 2009 #2 Del Skrevet 11. oktober 2009 så sykt despo!! Kansje det hadde funka om man skulle på en kjempe pen fest eller noe, men ikke ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #3 Del Skrevet 11. oktober 2009 Aldri om jeg ville leid en veske Og for noen priser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 11. oktober 2009 #4 Del Skrevet 11. oktober 2009 Absolutt ikke.. da sparer jeg heller selv for å kjøpe den til odel og eie. Og 500 for å leie en liten clutchveske en uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 11. oktober 2009 #5 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hadde neppe gjort det uansett, men de prisene var jo ekstreme. Da er det bedre å spare som en over her nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TipsyTopsy Skrevet 12. oktober 2009 #6 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Nei, nei. Noen av vVeskene er jo brukt, etter en nærmere titt... (ja, vet at poenget er det, men de er kjøpt brukt - trodde at de var nye før utleie i det minste). Endret 12. oktober 2009 av TipsyTopsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 12. oktober 2009 #7 Del Skrevet 12. oktober 2009 Synes det er et bra tilbud jeg. Det er ikke bare wannabees dette tilbudet er myntet på. Mange forretningskvinner trenger merkevesker når de skal på møter, forretningsmiddager og fester. I slike miljøer kommer man ikke med billigvesker fra H&M. Dessuten er det vel som regel slik, at om du sparer sammen de x antall tusenlappene er slik veske koster og kjøper den,hvor ofte får du egentlig brukt den da? Kanskje noen få ganger i året - og høyst det. Og noen år etter er den kanskje helt ute av motebildet. Hvis det er til en bestemt anledning, synes jeg derfor det er bedre å leie enn å spare i aldri så lang tid for å få råd til noe man likevel nesten aldri kommer til å bruke. Folk leier jo andre ting som brudekjoler, selskapskjoler, og dåpskjoler til barna.Så hvorfor ikke designervesker også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 12. oktober 2009 #8 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg hadde absolutt vurdert å leie hvis det var noe å spare på det, men med disse prisene har man jo råd til å kjøpe vesken selv etter bare noen uker. Dessuten ser jeg for meg en masse stress med å bringe og hente veskene. Ikke noe for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 12. oktober 2009 #9 Del Skrevet 12. oktober 2009 trenger ikke leie, jeg har flere :gjeiper: Ville ikke leid, da ikke alle kan å ta vare på ting. Ser folk legger vesker på gulvet osv, DET skal man ikke gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomeline Skrevet 12. oktober 2009 #10 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Kommer aldri til å benytte meg av den siden, ser ikke helt poenget med å leie en veske liksom, men for de som gjør det er det vel bare å kjøre på! Endret 12. oktober 2009 av Pomeline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #11 Del Skrevet 12. oktober 2009 Skulle jeg på Oscarutdelingen så hadde jeg kanskje gjort det, men ellers ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #12 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nei, aldri. Jeg liker diverse dfesignervesken, men jeg hadde ikke fått utbytte av å bare låne èn uke. Det handler om følelsen av å "eie", og å ha den resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay Skrevet 12. oktober 2009 #13 Del Skrevet 12. oktober 2009 lurt konsept, men er enig i stive priser. men for en som ikke ville hatt råd til en designerveske på en stund, så kunne det kanskje vært noe til en spesiell anledning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 12. oktober 2009 #14 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nei, aldri. Jeg liker diverse dfesignervesken, men jeg hadde ikke fått utbytte av å bare låne èn uke. Det handler om følelsen av å "eie", og å ha den resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 12. oktober 2009 #15 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nei, jeg hadde aldri leid en veske. Nå bryr det meg lite hvem som har laget vesken, men om det hadde gjort det ville jeg nok heller spart opp til å kjøpe en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida* Skrevet 13. oktober 2009 #16 Del Skrevet 13. oktober 2009 Nei, ser ikke helt poenget.. Sparer heller og kjøper en veske jeg virkelig vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2009 #17 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ikke noe for meg. Skal jeg gå med en sånn veske vil jeg eie den. Vil heller spare til en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå