Gå til innhold

UGGS

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Driver og skal bestille uggs på VS. Bruker 36 og 37 til vanlig er det da str 5 jeg skal ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Driver og skal bestille uggs på VS. Bruker 36 og 37 til vanlig er det da str 5 jeg skal ha?

6 - 6½ om det er U.S/Canada/Australia str. :-)

Skrevet
6 - 6½ om det er U.S/Canada/Australia str. :-)

her må du være litt forsiktig.. jeg bestilte nettopp, og rett før jeg bestilte fant jeg heldigvis en side som det sto at man skulle gå ned en strl fra hva man vanligvis bruker.. og en og en halv ned hvis man er mellom to str. Jeg ligger vanligvis mellom 39-40 (39 1/2 om du vil), så jeg gikk ned til 38 og da altså 7 i US str. dette var cardy, regner med at det er de du skal bestille?

Lønner seg virkelig.. mine kom på 900 med frakt og alt, kjøpte de på ebay og den hyggelige selgeren markerte pakken som gift som avtalt og dermed unngikk jeg den stygge tollen også :)

ezbargaines eller noe sånt kalte han seg..

Lykke til!

Gjest borghild ikke innlogget
Skrevet
her må du være litt forsiktig.. jeg bestilte nettopp, og rett før jeg bestilte fant jeg heldigvis en side som det sto at man skulle gå ned en strl fra hva man vanligvis bruker.. og en og en halv ned hvis man er mellom to str. Jeg ligger vanligvis mellom 39-40 (39 1/2 om du vil), så jeg gikk ned til 38 og da altså 7 i US str. dette var cardy, regner med at det er de du skal bestille?

Lønner seg virkelig.. mine kom på 900 med frakt og alt, kjøpte de på ebay og den hyggelige selgeren markerte pakken som gift som avtalt og dermed unngikk jeg den stygge tollen også :)

ezbargaines eller noe sånt kalte han seg..

Lykke til!

Blir vel 5 jeg må ha da. Det er jo 36 og er det jeg vanligvis bruker. Utenom smale sko, da må jeg ha 37. har såååå lyst på uggs. De er ikke så pene men skikkelig gode og varme og passer godt til smale jeans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...