Gå til innhold

Dette sitter vi igjen med etter giftemålet..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er deilig å gifte seg...

Etter oppussing av gammelt hus, spedbarnstid, oppstarting av bedrift og flere dødsfall i familien...

Forelskelsen kom i bakrunn av alle dette, OSS TO ble sisteprioritet, men kjærligheten er sterk og forholdet overlevde utfordringene.

Så kom giftemålet, fokuseringen på oss og alt vi har sammen, mimring om den første tiden og kriblingen i kroppen. Samtale med presten hvor vi fikk satt ord på så mye... Planlegging av overrasskelser for å glede hverandre, andres overrasskelser for å glede oss... Familie og venner som stillte opp og hjalp til, som hyllet vår kjærlighet på en måte som gikk oss rett til hjertet. Barna som gledet seg like mye som oss over dette...

Tid for ettertanke i forhold til hverandre og de rundt oss...

Så mange inntrykk i løpet av kort tid, og spesiellt denne ene dagen.

Vi satt igjen med en følelse av å ha oppdaget forelskelsen og kjærligheten igjen, forsto hvor mange gode venner vi egentlig har, og hvor glade familien egentlig er i oss.

Ting man i hverdagen tar litt for gitt, som skyves i bakgrunnen pga stress og lite tid..

Takknemligheten og gleden er umulig å beskrive, vi finner ikke ord...

Vi giftet oss 28 juni 2003

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vakkert sagt, og veldig sant. Ta godt vare på hverandre, jeg ønsker dere all mulig lykke :D

Skrevet

Gratulerer med overstått bryllup. Det var fine ord dette, ta godt vare på den følelsen nå sånn at dere har den og fremover :)

Skrevet

Sitter med en liten tåre i øyekroken.... gleder meg sånn til mitt bryllup!

Gratulerer med vel overstått!

Skrevet

Så flott at dere føler det sånn. Når kjærligheten overlever alt dere har vært igjennom nå så er det ekte kjærlighet. Håper denne nyoppdagede følelsen holder lenge for dere.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Nå skal jeg gå å stelle meg. for vi skal i bryllup i dag!

Jeg tror at det å gå i bryllup nå etter vår egen opplevelse, vil gi sterkere følelser enn tidligere.

Jeg må ta med MASSE gråtekluter.

God helg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Og!!!

Til alle dere som skal gifte dere:

Lykke,lykke,lykke til!

Husk å overlate kontrollen og gjøremål til familie og venner på den store dagen, NYT øyeblikket og oppmerksomheten!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...