Varsio Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Altså de vanlige man kjøper på f.eks. brudebutikkene. (Sikker på at dere skjønner hvilke jeg mener ) Jeg har lyst til å kjøpe noen sko jeg kan bruke sånn ellers også. Ser ikke for meg at brudeskoene blir brukt noe mer.. Om jeg har en kjole med en eller annen farge i (rød, sort, blå etc..), tror dere det kunne blitt fint med sko i den fargen? Altså, hvit kjole med annen farge noen steder.. (Jeg er jaggu flink til å forklare )
Olive Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Selvsagt må man ikke det. Man "må" jo ingen ting som helst. Ditt bryllup = dine preferanser. Personlig syns jeg brudesko ser helt for jævlig ut og syns det er fint når folk tenker utenfor den vanlige bløtekakeboksen.
Snop Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Om jeg har en kjole med en eller annen farge i (rød, sort, blå etc..), tror dere det kunne blitt fint med sko i den fargen? Altså, hvit kjole med annen farge noen steder.. (Jeg er jaggu flink til å forklare ) Da ser jeg for meg at det i hvert fall bør være en dus farge.
Gjest Fugl Fønix Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Nope. Jeg kjøpte bare noen champagnefargede på vanlig skobutikk. De har blitt brukt til mye annet i ettertid og
Gjest Gjest_sweet_* Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg hadde knæsj rosa sko (tilbehør) da jeg gifta meg. Ei jeg kjenner hadde turkise. Selvsagt må man ikke bruke mange hundre kroner på stygge brudesko!
GinaK Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg skal ha lilla sko. Jeg valgte de fordi jeg vet at jeg klarer å ha de på en hel kveld selv om de er skyhøye. Skal ha lilla roser som brudebukett og lilla som innslag som bordpynt. Dessuten synes skoene såvidt under kjolen.... Blir så fint atte.
Gjest Chiffon Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg hadde lilla og rosa sko, som matchet tilbehøret mitt. De har jeg brukt en del i ettertid og.
Sunshine Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg skal ikke ha hvite sko, men rosa eller sølvfarget. Jeg synes hvitt blir for kjedelig når man har hvit kjole.
Varsio Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2009 Så godt å se at andre skal ha sko i andre farger :D
Gjest Pippelipp Skrevet 12. oktober 2009 #10 Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Jeg skal ha kort kjole og da må skoene være fine og brudesko ser for det aller meste helt forferdelige ut! Jeg kommer til å ha farge på skoene mine, kanskje til og med knæsj. Får se hva jeg finner... Jeg fant forresten denne siden med faktisk ganske fine brudesko, hvis noen er interessert Endret 12. oktober 2009 av Pippelipp
Solstrålejenta Skrevet 12. oktober 2009 #11 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg hadde heller ikke brudesko, men et par gullsko jeg hadde fra før som jeg er utrolig glad i og som jeg visste også var gode å gå i
Gjest Jay Skrevet 12. oktober 2009 #12 Skrevet 12. oktober 2009 Mine kommer ikke til å vise, men går nok for noen behagelige hvite, ikke nødvendigvis kjøpt i brudebutikk. En venninne hadde knekort, hvit kjole, knallrøde lepper med matchende bukett og sko. Stilig, men nå er liksom dét gjort i vår vennegjeng.
Cæmis Skrevet 12. oktober 2009 #13 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har kjøpt meg to par sko. Et par som er hvite og et par som er grå/sølv. Regner med at de hvite ikke kommer til å brukes igjen, men de grå er ikke typisk brud og kan gjerne brukes til sorte klær senere tnker jeg.
Phaedra Skrevet 1. november 2009 #14 Skrevet 1. november 2009 Hadde planer om å kjøpe oransje sko, men fant ingen jeg likte og var for sent ute med å bestille fra rainbow club. Man hadde jeg hatt bedre tid så hadde det blitt oransje (var en stund inne på røde eller lilla også)
Frk. Belle Skrevet 2. november 2009 #15 Skrevet 2. november 2009 Jeg har kjøpt meg to par sko. Et par som er hvite og et par som er grå/sølv. Regner med at de hvite ikke kommer til å brukes igjen, men de grå er ikke typisk brud og kan gjerne brukes til sorte klær senere tnker jeg. Jeg går også for sølvfargede sko Liker i utganspunktet sølvsko veldig godt, og tror det blir lekkert til brudekjole.. Jeg har tenkt å legge litt penger i sko siden det er viktig at de er gode og fine den dagen, og da er det fint å bruke dem igjen (+gøy å gå ut med "brudeskoen"). Jeg vurderer å bestille danskesko fra USA med lukke tå -sørger for både komfort og stil
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #16 Skrevet 2. november 2009 Jeg hadde knallblå sko, bestillt på nettet fra USA. Passet som et skudd med to gele såle under tå og hæl!!
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 2. november 2009 #17 Skrevet 2. november 2009 Jeg vil ha flate sko.. flate ballerinasko.. hva synes dere om det, da? Jeg HATER å gå på høye sko, og jeg får det ikke til, dessuten liker jeg høydeforskjellen mellom meg og mannen min slik den er! MÅ man ha høyhælte flotte sko? Jeg vil ha noen flaate hvite silkeballerinaer..
^^Belle^^ Skrevet 3. november 2009 #18 Skrevet 3. november 2009 Jeg hadde gullsko med brune kanter...som jeg kjøpte på Eurosko for 200 kr. Hadde jeg funnet sko som matchet buketten min (lilla-blå), hadde jeg valgt det. Synes det er stilig jeg, når det bryter litt. Man er jo så utrolig hvit på resten av kroppen, så hvorfor skal man da ha hvite sko?
-Englefjes- Skrevet 3. november 2009 #19 Skrevet 3. november 2009 Jeg vil ha flate sko.. flate ballerinasko.. hva synes dere om det, da? Jeg HATER å gå på høye sko, og jeg får det ikke til, dessuten liker jeg høydeforskjellen mellom meg og mannen min slik den er! MÅ man ha høyhælte flotte sko? Jeg vil ha noen flaate hvite silkeballerinaer.. Man MÅ ingenting. Jeg hadde flate ballerinasko (i en skimrende, svak gull/rosa/caffe latte-farge, vanskelig å forklare), nettopp fordi jeg ikke ønsket å være høyere enn mannen den dagen. Jeg bruker normalt sett høye hæler mye, men den dagen er jeg glad jeg hadde flate sko. Ikke noe vondt i beina, og jeg kunne danse til den lyse morgenen. Om man har lang kjole, vises skoene i tillegg fint lite. Men det er jo så klart en smakssak.
-Englefjes- Skrevet 3. november 2009 #20 Skrevet 3. november 2009 Synes det er stilig jeg, når det bryter litt. Man er jo så utrolig hvit på resten av kroppen, så hvorfor skal man da ha hvite sko? Helt enig! Det er lett å ende opp som er stor, hvit sky.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå