Gå til innhold

kviser i underlivet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det normalt å ha kviser i underlivet?

hva er det det kommer av, og hvordan kan jeg fjærne det?

det ser så utrolig stygt ut, har hatt det i 1-2 år nå, trodde det skulle bli borte men neida har ikke det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller kanskje ikke akkurat kviser, men det ser ut som det, bare de er ganske små

Gjest Eurodice
Skrevet

det ser så utrolig stygt ut, har hatt det i 1-2 år nå, trodde det skulle bli borte men neida har ikke det.

Du skriver ikke noe om det, men hvis du barberer eller fjerner hår på andre måter i underlivet, er det ikke rart i at huden blir irritert og det oppstår kviser.

Gjest Smaragd
Skrevet

Er det inne i selve "området" eller utenfor, der hårene er?

Vanskelig å hjelpe uten å forstå hvor.... ;)

Skrevet
Det er der det ikke er hår

Og jeg bruker heller ikke å barbere meg, så det kan ikke ha noe med det å gjøre

Skrevet
Talgkjertler kansje?
Om det er det, hvordan kan jeg fjærne de?
Gjest Smaragd
Skrevet
Om det er det, hvordan kan jeg fjærne de?

Når jeg får sånne, klemmer jeg bare lett på dem, så kommer det ut litt talg. gjør ikke vondt, og kommer mye lettere ut en kviser i ansiktet.

Håper du finner ut av det, viss ikke ville jeg kanskje gått til legen....?

Skrevet

Gurimalla, nå leste jeg "kvister" i underlivet....jeg får gå å legge meg.. :sove:

Når det kommer til kviser, så er det kanskje betennelse i en hårrot (eller to) i stedet for. Jeg hadde en gang 'gule kviser' i underlivet som i følge legen var betennelse i noen hårrøtter. Jeg fikk beskjed om å la håret gro i noen uker, før jeg begynte med barbering igjen. Det hjalp og ikke sett noe mer til det etter det (og det er flere år siden).

Du er sikker på at det ikke er herpes? Det blir jo også kviselignende greier, som kommer med jevne mellomrom. Men de sprekker vel, og blir litt såre. Hvis du ikke "knerter" de hele tiden.

Hadde jeg vært deg ville jeg gått til en gynekolog og sjekket det, just in case. Jeg holder mot det første jeg nevnte da.

Gjest Smaragd
Skrevet
Når det kommer til kviser, så er det kanskje betennelse i en hårrot (eller to) i stedet for. Jeg hadde en gang 'gule kviser' i underlivet som i følge legen var betennelse i noen hårrøtter. Jeg fikk beskjed om å la håret gro i noen uker, før jeg begynte med barbering igjen. Det hjalp og ikke sett noe mer til det etter det (og det er flere år siden).

Viss du leser litt, så vil du se at hun har problemer på steder der det ikke er hår...... ;)

(Regner med det da er innenfor de ytre leppene.. der er iallfall der jeg lett får sånne hvite talgprikker....)

Skrevet
Viss du leser litt, så vil du se at hun har problemer på steder der det ikke er hår...... ;)

(Regner med det da er innenfor de ytre leppene.. der er iallfall der jeg lett får sånne hvite talgprikker....)

Det har du jammen helt rett i. :)

Vel, da heller jeg mot det andre jeg skrev. Kjønnsherpes. De ser jo akkurat ut som 'modne' kviser i følge en venninne.

Jeg tror TS bør ta seg en tur til legen.

Skrevet
Det har du jammen helt rett i. :)

Vel, da heller jeg mot det andre jeg skrev. Kjønnsherpes. De ser jo akkurat ut som 'modne' kviser i følge en venninne.

Jeg tror TS bør ta seg en tur til legen.

kjønnherpes? det kan man vel få ved at man har sex? men jeg er jo jomfru, så det kan jo ikke være det da..

Skrevet
kjønnherpes? det kan man vel få ved at man har sex? men jeg er jo jomfru, så det kan jo ikke være det da..

Du har garantert bare talgkjertler!

Man kan ikke klemme ut kjønnsherpes, og det skal jo også være VONDT å ha har jeg lest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...