Gjest Scarlet Skrevet 15. august 2003 #1 Skrevet 15. august 2003 Jeg så tilfeldigvis på MessTV her en morgen før jeg skulle på jobb. Da var det en spådame på besøk, som var der for å spå seerne. Det seerne skulle gjøre var å sende inn et spørsmål, som kom til å komme opp på skjermen sammen med de andre meldingene samt fødselsdatoen sin. Denne spådamen kunne da svare på spørsmålene om vedkommende ut i fra fødselsdatoen. Spørsmålet mitt er: Kan det virkelig gå an å spå mennesker ut i fra fødselsdatoen når man hverken har sett, eller møtt vedkommende det gjelder? Jeg synes dette virker litt merkelig.. F.eks. Hvis en seer hadde sendt inn et spørsmål om hvordan kjærligheten kom til å bli i fremtiden, om hun var gravid osv. og så er vedkommende født på samme dag/mnd/år som f.eks. det jeg er..betyr det da at det samme gjelder for meg det da? Det er vel mye av grunnen til at jeg setter et stort spørsmålstegn bak dette om hvor seriøs denne spådammen egentlig var. Etter mitt syn virket det utrolig tåpelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå