Gjest malelina Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Har to gamle lamper på loftet.....fikk en ide om at jeg kan spraymale dei....blir vel ikke samme jevne resultatet om jeg maler med blank maling? Aner ikke hvilken farge jeg skal ta.......lurer på å være dristig....cerise...eller kanskje grønn? Er det vanskelig å spraymale? skal ikke male dei inni...der er dei hvite...blir nok finest å beholde det.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Hvilke lamper er det? Mener du å spraymale foten på en lampe, så yes, -go for it! Mener du skjermen hvis den er i stoff så ville jeg heller byttet de.
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Spraymale er veldig lurt... anbefaler de fra mekonomen, de skal være veldig, kjenenr flere som har brukt de til slike prosjekter. Ellers har clas ohlson også spray i god kvalitet.
Gjest padawan Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 hvis du vil ha en helt egen farge på sprayfargen kan de lage det på St Hanshaugens Farvehandel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå