Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 jeg har tenkt litt på å ta ett til hul i ørene ( har ett fra før). Det er bare det at jeg har løse og ganske tjukke øreflipper og vet ikke om det vil bli fint ... hva mener dere om dette ? Og hvis jeg bestemmer meg for å gjøre det, hvilken kombinasjon av øredobber kan jeg bruke i de 2 hullene ?
lovenemo Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Hvis DU synes det er pent og du vil ha det, hva har det da å si hva andre mener?
Superlilje Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har det, og jeg synes det er fint Pleier gjerne å ha en stor og en liten "diamant" i hvert øre, eller en lang øredobb i det nederste hullet og en liten i det øverste. Eller perle i det ene og sten i det andre. Det er mye som er mulig, kommer helt an på hva du liker selv. et viktigste er jo at du synes det er fint, er det ikke?
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 enig med de over, du må tenke på hva du selv synes er fint... men siden du spør, så kan jeg jo svare hva jeg synes da... dette var fint på 90-tallet! det er veldig ut nå! men som sagt,gjør det du synes er best !
Superlilje Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 enig med de over, du må tenke på hva du selv synes er fint... men siden du spør, så kan jeg jo svare hva jeg synes da... dette var fint på 90-tallet! det er veldig ut nå! men som sagt,gjør det du synes er best ! Men de som tok det på 90-tallet har de jo sikkert enda, så du blir ikke alene om å ha det
Vulpes Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har tre hull i det ene øret og to i det andre (samt en rook). Synes det er kjempefint Og jeg har også løse øreflipper. Hva som er fint er nesten ubegrenset. Men en liten regel er å ha mindre øredobber i de øverste hullene enn i de nederste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå