Gjest mariamagdalena Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Finnes det noen midler, tabletter el. annet som faktisk virker som lovet på de ulike pakningne, når jeg skal ned i vekt? Jeg er en overvektig dame som sliter! Og jeg trenger litt hjelp..og det er jo veldig mye der ute på markedet som lover deg å bli syltynn på rekordtid....men sånn er det jo ikke, men er det noen som har noen gode erfaringer med noen av produktene, som kan være verdt å prøve...kaste bort penga på liksom....
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 begyn å beveg kroppen din! det er det eneste som hjelper på sikt!
lovenemo Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Hvis du så absolutt føler at du MÅ ha tabletter, så ta en tur til legen og få resept fremfor å kjøpe møkk som du leser om i Se og Hør. De du kan få via legen fungerer for mange (men ikke alle), men ikke på rekordtid. For en varig vektnedgang MÅ du legge om kostholdsvaner og du er nødt til å bevege deg. Endret 11. oktober 2009 av Aryia
Chanel.No5 Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Ikke for å være supernegativ, men om det fantes en tablett som faktisk ga en vektnedgang uten at treninig og kosthold måtte endres, tror du alle kjendisene i Hollywood hadde sultet seg og trent mange timer hver dag..?? Noen tabletter kan en (da gjerne overvektge) få på resept i Norge og kan i kombinasjon med kostholdsendringer og trening bidra til en vektnedgang, men ene og alene så tror jeg ikke det finnes en tablett som kan gjøre dette..
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Ikke for å være supernegativ, men om det fantes en tablett som faktisk ga en vektnedgang uten at treninig og kosthold måtte endres, tror du alle kjendisene i Hollywood hadde sultet seg og trent mange timer hver dag..?? Noen tabletter kan en (da gjerne overvektge) få på resept i Norge og kan i kombinasjon med kostholdsendringer og trening bidra til en vektnedgang, men ene og alene så tror jeg ikke det finnes en tablett som kan gjøre dette.. Ikke for å være ekkel, men er det ikke nettopp det super-kjendisene driver med for å gå ned i vekt, FORT,:tabletter av tvilsom art ????? Astma medisin for hest og tableter med amfetamin lignende stoff som hindrer sult og holder en energisk tross lite mat. Det trodde i allefall jeg.... De (kjendis-damene) snakker om sunt kosthold og trening, men det er jo ikke nok til å gå ned 15 kg på kort tid. Det vet vi jo alle her inne....
Linda29 Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Finnes det noen midler, tabletter el. annet som faktisk virker som lovet på de ulike pakningne, når jeg skal ned i vekt? Jeg er en overvektig dame som sliter! Og jeg trenger litt hjelp..og det er jo veldig mye der ute på markedet som lover deg å bli syltynn på rekordtid....men sånn er det jo ikke, men er det noen som har noen gode erfaringer med noen av produktene, som kan være verdt å prøve...kaste bort penga på liksom.... Nei. Men det finnes noe som heter grønnsaker og frukt. Spiser man myyyyyye mer av det, og kutter ut alt som heter sukker og usunt fett, vil hun gå fortest ned i vekt og bli værende supertynn resten av livet.
Chanel.No5 Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 Ikke for å være ekkel, men er det ikke nettopp det super-kjendisene driver med for å gå ned i vekt, FORT,: Joda, noen av dem er desperate etter raske løsninger også der, men de som holder seg jevnt over i bra form, som feks; Jennifer Lopez, Jennifer Aniston, Beyoncè, Eva Longoria osv. trener og spiser sunt og normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå