Gjest Charming Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg og en venninne skal nå ha en deal om at det kun er lov å spise 1 usunn ting i uka. Dvs, du kan ikke både drikke alkohol og spise potetgull, man må gjøre en prioritering. Så er det jo om å gjøre å klare å holde på det her - og dermed vil vi lage en straff til den som ikke overholder reglene. Vi er begge fattige studenter, så pengestraff er jo litt dumt. Noen kreative forslag?
Kenneth199 Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Taperen må ydmyke seg offentlig på en eller annen måte. Må gå an å opparbeide seg poeng. 1 poeng for hver gang regelen ikke overholdes. Jo mer poeng som blir anskaffet jo hardere krenkelse må til!! 1 poeng. Spørre om noe idiotisk. 2 poeng. spørre en gruppe om noe idiotisk 5 poeng. Drite seg ut på et kjøpesenter Bare et eksempel på poeng fordeling. Den andre personen velger hva straffen skal bli.
stjernekyss Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Taperen må lage middag til den andre
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Taperen må vaske leiligheten til den andre:P
Chanel.No5 Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Løpe en lang runde der dere bor, en rute som tar min 30 min og som er slitsom!!
Lilandry Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 Taperen må vaske leiligheten til den andre:P Denne er jeg enig i!
Inx Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg og en venninne skal nå ha en deal om at det kun er lov å spise 1 usunn ting i uka. Dvs, du kan ikke både drikke alkohol og spise potetgull, man må gjøre en prioritering. Så er det jo om å gjøre å klare å holde på det her - og dermed vil vi lage en straff til den som ikke overholder reglene. Vi er begge fattige studenter, så pengestraff er jo litt dumt. Noen kreative forslag? Tapern må tilbringe en hel kveld med beat for beat eller maraton dakapo.
Miko Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg og en venninne skal nå ha en deal om at det kun er lov å spise 1 usunn ting i uka. Dvs, du kan ikke både drikke alkohol og spise potetgull, man må gjøre en prioritering. Så er det jo om å gjøre å klare å holde på det her - og dermed vil vi lage en straff til den som ikke overholder reglene. Vi er begge fattige studenter, så pengestraff er jo litt dumt. Noen kreative forslag? Synes det var ganske lurt med pengestraff hvis dere er fattige jeg. Er ikke det effektivt da? Ellers så støtter jeg forslag om fysisk aktivitet - selv om jeg egentlig ikke ser på det som en straff (hvis ikke det er skikkelig pain-trening da), men faktisk en belønning som vil hjelpe "taperen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå