Gjest Gjest_C_* Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Hei, jeg traff på eksen på byn i helgen og vi utvekslet knapt noen ord. Han sa "dette var pinlig", så gikk han. Følte meg skikkelig dum, og forlot utestedet etter en stund.. Resten av kvelden følte jeg meg i skikkelig dårlig humør.. Skjønner ikke at jeg ikke har kommet over eksen, er lenge siden det ble slutt, men jeg har fremdeles streke følelser for han. Det verste er at jeg tror jeg går rundt med et håp om at det kommer til å bli oss igjen. Noe som er veldig urealistisk, siden vi ikke har kontakt lengre, og grunnen til at jeg ble slutt var at han var utro, gang på gang.. Vet ikke helt hva jeg ville spørre om egentlig, ville bare få det ut.. Lurer kanskje på om noen andre har det på samme måte? Og har noen råd for hvordan å legge forholdet og følelsene bak deg?
Aurora M. Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg tror det beste du kan gjøre er å stadig minne deg selv om hvorfor det ble slutt (og det er jo ikke noe problem i ditt tilfelle siden du har en konkret grunn), og holde deg borte fra han så langt det er mulig. Resten må tiden få jobbe med.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Det er helt vanlig at de gode følelsene og savnet blusser opp med det samme man treffes uventet. Prøv å tenke på hva som er hans dårlige sider, og hvordan du egentlig vil at en kjæreste skal behandle deg og vise deg respekt og kjærlighet.
Gjest Gjest_Jente18_* Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Det er alltid vondt å treffe en eks, særlig hvis du ikke har kommet over ham enda! Det beste rådet jeg kan gi deg, er å huske på grunnen til at dere slo opp. Det var åpenbart noe som ikke funket i forholdet, og da er det beste du kan gjøre å legge det bak det, litt etter litt. Si til deg selv at du ikke trenger ham i livet ditt lenger, og at du har det bra med deg selv! Andre lure ting å gjøre(som iallfall hjelper meg når jeg nettopp har slått opp med noen) er å forandre på utseendet(feks forandre på håret. Du føler deg bare så annerledes med en gang!), ta opp nye hobbyer(slik at du ikke tilbringer mye tid hjemme i sofaen, da kommer du bare til å tenke på ham og du vil merke savnet mer). Lykke til, dette klarer du nok fint:)
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Det er alltid vondt å treffe en eks, særlig hvis du ikke har kommet over ham enda! Det beste rådet jeg kan gi deg, er å huske på grunnen til at dere slo opp. Det var åpenbart noe som ikke funket i forholdet, og da er det beste du kan gjøre å legge det bak det, litt etter litt. Si til deg selv at du ikke trenger ham i livet ditt lenger, og at du har det bra med deg selv! Andre lure ting å gjøre(som iallfall hjelper meg når jeg nettopp har slått opp med noen) er å forandre på utseendet(feks forandre på håret. Du føler deg bare så annerledes med en gang!), ta opp nye hobbyer(slik at du ikke tilbringer mye tid hjemme i sofaen, da kommer du bare til å tenke på ham og du vil merke savnet mer). Lykke til, dette klarer du nok fint:) Hva når du aldri får svar på hvorfor det ble slutt? Bare tysthet. Du vet du har gitt alt. Men bare tysthet
Gjest Gjest_P_* Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 jeg har dessverre ikke no særlig tips til deg. For jeg er oppi akkuratt samme problem. 5 mndr siden det ble slutt mellom oss, av samme grunn og utroskap! Jeg innser godt at han ikke fortjente meg, men klarer ikke bestandig å tenke slik, har stunder hvor jeg blir fryktelig deppa, sitter og gråter. Jeg driver med litt forskjellig om dagene og, bruker en del tid på stuide, jobb og venner, men likevel dukker savnet opp innimellom. Skulle ønske jeg klarte å være sterkere enn det jeg er. Han er bare en riktig drittsekk ja, men har sååå lyst å prate med han nå, men akkuratt den lysten kommer jeg ikke til å gjøre noe med, GARANTERT. Han er ikke verdt en mld engang. Vi jobbe litt med det og la resten for tiden ordne oppi. Lykke til vennen, føler med deg. har lyst å gi deg en klem
Gjest Gjest_Frode_* Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 Hva når du aldri får svar på hvorfor det ble slutt? Bare tysthet. Du vet du har gitt alt. Men bare tysthet Helt forferdelig og uverdig. Har man hatt et forhold , kortere eller lengre, bør man vise respekt. Dersom den ene ikke har vært utro, da. Det har vært lagt ned masse følelser og man har utgitt seg selv på en måte. Kvinner er vanskelige. Tror de fleste menn ikke ville oppføre seg slik. Vi har mot til å si fra
Gjest Gjest_C_* Skrevet 14. oktober 2009 #9 Skrevet 14. oktober 2009 jeg har dessverre ikke no særlig tips til deg. For jeg er oppi akkuratt samme problem. 5 mndr siden det ble slutt mellom oss, av samme grunn og utroskap! Jeg innser godt at han ikke fortjente meg, men klarer ikke bestandig å tenke slik, har stunder hvor jeg blir fryktelig deppa, sitter og gråter. Jeg driver med litt forskjellig om dagene og, bruker en del tid på stuide, jobb og venner, men likevel dukker savnet opp innimellom. Skulle ønske jeg klarte å være sterkere enn det jeg er. Han er bare en riktig drittsekk ja, men har sååå lyst å prate med han nå, men akkuratt den lysten kommer jeg ikke til å gjøre noe med, GARANTERT. Han er ikke verdt en mld engang. Vi jobbe litt med det og la resten for tiden ordne oppi. Lykke til vennen, føler med deg. har lyst å gi deg en klem Takk for fine ord:) Føler meg bedre nå, greit å vite jeg ikke er den eneste som har en hard time getting over the ex.. Skal bruke tiden på å fokusere på jobben, venner og håndballen, så får jeg ta tiden til hjelp..
Gjest gjest j Skrevet 14. oktober 2009 #10 Skrevet 14. oktober 2009 Takk for fine ord:) Føler meg bedre nå, greit å vite jeg ikke er den eneste som har en hard time getting over the ex.. Skal bruke tiden på å fokusere på jobben, venner og håndballen, så får jeg ta tiden til hjelp.. Jeg er også oppi det samme. Ble slutt for 1 mnd siden og jeg er helt knust. Klarer ikke å se noen mening med livet, aller rundt meg får barn og gifter seg. og her sitter jeg.. Men vil også gi deg en stor klem.. og jeg vil si at livet kommer til å smile til deg igjen.. Det kan bare bli bedre så da har du bare positive ting å se fram i mot
Gjest Gjest_P_* Skrevet 14. oktober 2009 #11 Skrevet 14. oktober 2009 Enda ei til så har skrevet etter meg som er oppi det samme, hennes var versk, 1 mnd siden. Som trådstarten oxo sier, man ønsker ikke andre vondt, men godt å se andre i slike tilfeller, det gir litt styrkhet, jeg klarer ikke å sette riktige ord på det. Men i alle fall, godt å få veksla erfaringer og hendelser med hverandre. ja gjør det TS bruk tid på andre ting, få tankene bort fra det som gjør vondt, håper virkelig at det ordner seg Jeg hadde en tråd her før noen uker siden som ble stengt, jeg var oppi noe komplisert som var tilknyttende han og det forholdet, jeg fikk selvmordstanker, tok et forsøk med piller, det endte med svimmelhet og søvn i 2 døgn, andre gangen tenkte jeg på musegift faktisk, men jeg gjorde ikke det, søstra var i utlandet, hun følte seg slem for å ha sviktet meg, hun sa hvis du gjør det så kommer jeg ikke til å tilgi meg seg livet ut. Syntes synd på henne, jeg bestemte for å vene til hu var tilbake. 2 uker siden nå, men det begynner å gå bedre med mg, selvmordstankene er borte. Desutten har jeg shoppa vinterklær for mange tusen lapper, så jeg har ikke lyst å ta selvmord akkuratt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå