Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 til dere som gifter dere i stavangerregionen: 1- hvis dere har skaffet "profesjonell" toastmaster, hvor gjorde dere dette? jeg har fått et tilbud, men dette var på 9000. dette er vel litt vel drøyt? 2- hvor har dere tenkt å kjøpe blomster? varierer det veldig i prisene i ulike butikker på de samme type blomstene? 3- hvilke brudekjolebutikker finnes? vet om agape, den ved breiavatnet, miranda på kvadrat, og en på bryne. finnes andre? er det store pris- og kvalitetsforskjeller mellom de ulike butikkene? 4- skal dere ha solist i kirken? kjenner ingen som synger, så jeg må finne en på annen måte. tips? 5- skal dere ha innleid musiker(e) i festen? hvilke skal dere ha? hvor finner man disse? og hvor mye betaler dere? ble litt mye spørsmål, men måtte få ut detjeg lurer på. hvorfor finnes ikke en samleside over ALT bryllupsrelevante ting? vet det er noen, men de er så skrale og lite givende. takker for ALL hjelp
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 tror priser på blomster er ganske stive, men jeg ville nok tatt muséegatens blomster, tradisjonelle, eller sølvberget blomster, for en mer utradisjonell oppsats. Tror det er en brudesalong på Madla og. Tror kanskje det er Agape som skiller seg ut av brudesalongene, litt rimeligere, men det syns jeg viser igjen på kjolene. Har ellers venner som tar seg av musikk og å være toastmaster, så der må jeg melde pass.
gotcha Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 til dere som gifter dere i stavangerregionen: 1- hvis dere har skaffet "profesjonell" toastmaster, hvor gjorde dere dette? jeg har fått et tilbud, men dette var på 9000. dette er vel litt vel drøyt? Vi skal ha proff toastmaster, en som jobber med mannen min. Vet ikke hva han skal ha enda, men håper det er mindre enn 9000... 2- hvor har dere tenkt å kjøpe blomster? varierer det veldig i prisene i ulike butikker på de samme type blomstene? Har ei venninne som er blomsterdekoratør som fikser blomstene, men vet at musegaten blomster er flinke og rimelige. Ellers så sier venninnen min at prisene varierer veldig, men det samme gjør kvaliteten og holdbarheten på blomstene... 3- hvilke brudekjolebutikker finnes? vet om agape, den ved breiavatnet, miranda på kvadrat, og en på bryne. finnes andre? er det store pris- og kvalitetsforskjeller mellom de ulike butikkene? Vet ikke om flere enn dem jeg heller. Jeg er kjempefornøyd med min kjole fra agape, og der har de i mange prisklasser. Hvis jeg har forstått riktig, er brudesalongen på madla utgangspunktet for agape, eller gått inn i agape 4- skal dere ha solist i kirken? kjenner ingen som synger, så jeg må finne en på annen måte. tips? Muligens at mammas kor skal synge. Hvis jeg var deg ville jeg tatt kontakt med noen av korene i området (det er mange her) og spørre en av solistene der eller musikklinjen på universitetet. Der er det mange dyktige. Eller du kan ta kontakt med konserthuset. 5- skal dere ha innleid musiker(e) i festen? hvilke skal dere ha? hvor finner man disse? og hvor mye betaler dere? Dette vet jeg ikke enda, så her lurer jeg like mye som deg ble litt mye spørsmål, men måtte få ut detjeg lurer på. hvorfor finnes ikke en samleside over ALT bryllupsrelevante ting? vet det er noen, men de er så skrale og lite givende. takker for ALL hjelp Ellers har du denne siden: http://www.bryllupsguiden.no/stavanger/inn...esmer&id=32 vet ikke hvor mye du får ut av den, men kanskje verd en titt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå