Gjest Sandbekken Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Jeg søker og søker.. kan hende jeg søker feil, men jeg finner ikke den rette tråden, såå dere får tåle en tråd til Kan dere anbefale hårprodukter for tørt hår (frizz i underhåret) Jeg er ute etter produkter, sjampo, balsam og hårkur som pleier, men som ikke får håret til å virke fett etter en halv dag Tips? Endret 11. oktober 2009 av Sandbekken
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 KMS :D den lilla (flatout) jeg forguder den :D
Gjest Sandbekken Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Oi! superraskt svar!! Denne sjampoen, gir den fukt også?
Kvist Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Philip Kingsley - Remoisturising shampoo Og balsamen i samme serie. Helt fantastisk for mitt hår i hvertfall:) Også har den en svak, nydelig duft av gammeldagse roser.
Gjest zeba Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har hatt samme problem. Tørt hår forsvant som dugg for solen med Joico sine produkter. Ble bedre bare med shampo og balsamen. Det finnes også en olje (fra joico) du tar i håret etter vask, som ikke fetter håret, men som trekker helt inn i håret og får det til å se normalt glatt ut.
Gjest Sandbekken Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Takk for fine svar! Jeg gikk inn på beautybay og bestilte moistrepare sjampo og balsam fra kms jeg, det sto at den ikke skulle tynge håret, så får vi se Har dere erfaring med frakttid på beutybay foresten?
Gjest Sandbekken Skrevet 10. desember 2009 #8 Skrevet 10. desember 2009 Nå har jeg brukt moistrepare fra kms en stund, og jeg må vaske håret en gang daglig.. ikke kjøp denne om dere har samme problem som meg! Nei, jeg får teste videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå