Gjest Gjest_Skuffet_* Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Så jeg var med en jente på fest en fredag da, vi har vært sånn delvis sammen en stund.. (bor langt unna så det har ikke vært noe seriøst forhold)Hun tåler alkohol veldig dårlig, å begynte å snakke masse om at hun var så lei seg fordi vi bodde så langt fra hverandre og ikke kunne treffes oftere enn noen ganger i året.. Hun har sagt mange ganger at hun liker meg skikkelig etc., men litt utpå kvelden ble hun borte for meg, og når vi møttes igjen ungikk hun meg på en måte, men virket ikke flau eller noe. Samme kveld ble jeg fortalt at hun hadde runket og blitt fingret av 2-3 forskjellige.. Fikk selvsagt en masse meldinger den kvelden om at hun var sykt lei seg og ikke vet hvorfor hun gjorde det osv. Alle vet det og støttet meg osv. Neste dag var det fest igjen, og vi kom da av opplagte grunner ikke sammen.. Uttpå kvelden drev hun å ringte meg og ville møtes og snakke med meg og sånt, å prøvde å kysse meg og slikt.. Senere fikk jeg vite at hun hadde blitt fingret av minst 3 tre stykker den kvelden, og likevel insisterte hun å sitte med meg på drosjen hjem, og var da helt hyperaktiv og ekkel bare. Hun er 15 og jeg 16. Ingen av oss hadde gått noe lenger enn å kline før, og når hun er ederu er hun sjenert og sier lite.. Noen som har opplevd noe i nærheten? Er sykt løs, eller bare ikke tåler alkohol i det hele tatt? Har merket at jenter som er rolige og sjenerte ederu ofte blir villes og løsest i fylla..
Gjest Gjest_skuffet_* Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Glemte å si, jeg liker henne masse, og føles som jeg aldri kommer til å møte noen som er rett igjen, men vil av opplagte grunner ikke ha noe med henne å gjøre.. Går dette fort over?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Dette hørtes spesielt ut. Kanskje hun har noen personlige problemer. Det er jo noen jenter som har blitt misbrukt som reagerer med et hyperaktiv sexliv. Jeg ville ikke fortsatt å være sammen med henne etter dette. Men det går jo an å vise omtanke som en venn i tilfelle hun ikke har det helt bra med seg selv. Kanskje råde henne til å søke hjelp.
waco Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Velkommen inn i kvinnepsyken gutt! Etterhvert vil du oppdage at hovedårsaken til at kvinner elsker rus er ansvarsfraskrivelsen over å gjøre alt de har aller mest lyst til!
Gjest Gjest_skuffet_* Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Dette hørtes spesielt ut. Kanskje hun har noen personlige problemer. Det er jo noen jenter som har blitt misbrukt som reagerer med et hyperaktiv sexliv. Jeg ville ikke fortsatt å være sammen med henne etter dette. Men det går jo an å vise omtanke som en venn i tilfelle hun ikke har det helt bra med seg selv. Kanskje råde henne til å søke hjelp. Tror hun har hatt litt selvtillittsproblemer, og har kuttet seg selv.. Men er ikke sånn veldig alvorlig. Har ikke tenkt å fortsette å være sammen med henne, men er slik at jeg liker henne fremdeles, og hun har gitt uttrykk for å like meg veldig. Har egentlig aldri vært forelsket/likt noe slik før og lurer bare på hvor lang tid det tar før det går over.. Føles som om jeg ikke kommer til å møte noen jeg liker på samme måten. Hun er jo grei til vanelig, men helt håløs etter en halv øl.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Dette hørtes spesielt ut. Kanskje hun har noen personlige problemer. Det er jo noen jenter som har blitt misbrukt som reagerer med et hyperaktiv sexliv. Jeg ville ikke fortsatt å være sammen med henne etter dette. Men det går jo an å vise omtanke som en venn i tilfelle hun ikke har det helt bra med seg selv. Kanskje råde henne til å søke hjelp. uhm, ja hun er missbrukt...ja...åja. Dust Hun er rett og slett ei hore, og inget annet. En mann som hadde holdt på slik hadde blitt sett på som en rundbrenner....så ikke kom hit på kvinneguiden å stil spørsmål. DU kommer til å få 100 svar av 100 egoistiske kvinner som kommer til å forsøke å overbevise deg om at det enten er din feil at hun holder på sånn, eller at det er et rop om hjelp. Sannheten er - hun er kåt, våt og ønsker å gjøre som hun vil.
Gjest Gjest_skuffet_* Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Velkommen inn i kvinnepsyken gutt! Etterhvert vil du oppdage at hovedårsaken til at kvinner elsker rus er ansvarsfraskrivelsen over å gjøre alt de har aller mest lyst til! :\ Stemmer sikkert altfor godt..
Gjest megvel Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 uhm, ja hun er missbrukt...ja...åja. Dust Hun er rett og slett ei hore, og inget annet. En mann som hadde holdt på slik hadde blitt sett på som en rundbrenner....så ikke kom hit på kvinneguiden å stil spørsmål. DU kommer til å få 100 svar av 100 egoistiske kvinner som kommer til å forsøke å overbevise deg om at det enten er din feil at hun holder på sånn, eller at det er et rop om hjelp. Sannheten er - hun er kåt, våt og ønsker å gjøre som hun vil. Jeg blir kvalm av mennesker som deg.
Gjest Gestur Skrevet 11. oktober 2009 #9 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg blir kvalm av mennesker som deg. Og jeg blir kvalm av utroe jenter som skylder på at de har det tungt når de blir fersket i å hore rundt.
waco Skrevet 11. oktober 2009 #10 Skrevet 11. oktober 2009 Høres ut som om gjest har ganske rett her skjønner du gjest skuffet. Alle damer er litt horer i perioder av livet sitt, - man bør ikke nekte for noe så innlysende? Hvordan ellers skulle damer vite hvordan det er å være horete da? Sier seg selv dette. Det værste med å være forelsket og betatt av ei tøyte er at alle andre gutter får gjøre de handlingene du drømmer om. Selvfølgelig enser ikke hun dine behov. Selvsagt er dine følelser nærmest likegyldige for henne. Men det er vel en del av det å vokse opp tenker jeg...
Gjest Gjest_skuffet_* Skrevet 11. oktober 2009 #11 Skrevet 11. oktober 2009 Høres ut som om gjest har ganske rett her skjønner du gjest skuffet. Alle damer er litt horer i perioder av livet sitt, - man bør ikke nekte for noe så innlysende? Hvordan ellers skulle damer vite hvordan det er å være horete da? Sier seg selv dette. Det værste med å være forelsket og betatt av ei tøyte er at alle andre gutter får gjøre de handlingene du drømmer om. Selvfølgelig enser ikke hun dine behov. Selvsagt er dine følelser nærmest likegyldige for henne. Men det er vel en del av det å vokse opp tenker jeg... Det er slik at hun enser meg sju.. tror jeg, og tenker på meg etc., men likevel lot alle gjøre som de ville..
waco Skrevet 11. oktober 2009 #12 Skrevet 11. oktober 2009 Og hvis du hadde prøvd deg så hadde hun sikkert neket, - og deretter avvist deg med ordene, - "jammen du betyr så mye for meg skjønner du"....
Gjest Langt mot Nord Skrevet 11. oktober 2009 #13 Skrevet 11. oktober 2009 Slike som har lyst på en og skammer seg bruker andre for å vise at en selv er attraktiv, når man har brukt opp energien så kommer degenereringen i form av en frustasjon. Ikke se på meg slik kan bli sagt, hva er det som ikke vil vises. Kjærligheten har da ikke noe med skam å gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #14 Skrevet 11. oktober 2009 Så jeg var med en jente på fest en fredag da, vi har vært sånn delvis sammen en stund.. (bor langt unna så det har ikke vært noe seriøst forhold)Hun tåler alkohol veldig dårlig, å begynte å snakke masse om at hun var så lei seg fordi vi bodde så langt fra hverandre og ikke kunne treffes oftere enn noen ganger i året.. Hun har sagt mange ganger at hun liker meg skikkelig etc., men litt utpå kvelden ble hun borte for meg, og når vi møttes igjen ungikk hun meg på en måte, men virket ikke flau eller noe. Samme kveld ble jeg fortalt at hun hadde runket og blitt fingret av 2-3 forskjellige.. Fikk selvsagt en masse meldinger den kvelden om at hun var sykt lei seg og ikke vet hvorfor hun gjorde det osv. Alle vet det og støttet meg osv. Neste dag var det fest igjen, og vi kom da av opplagte grunner ikke sammen.. Uttpå kvelden drev hun å ringte meg og ville møtes og snakke med meg og sånt, å prøvde å kysse meg og slikt.. Senere fikk jeg vite at hun hadde blitt fingret av minst 3 tre stykker den kvelden, og likevel insisterte hun å sitte med meg på drosjen hjem, og var da helt hyperaktiv og ekkel bare. Hun er 15 og jeg 16. Ingen av oss hadde gått noe lenger enn å kline før, og når hun er ederu er hun sjenert og sier lite.. Noen som har opplevd noe i nærheten? Er sykt løs, eller bare ikke tåler alkohol i det hele tatt? Har merket at jenter som er rolige og sjenerte ederu ofte blir villes og løsest i fylla.. Hun er 15 (FEMTEN!) år. Og følgelig mer et barn enn noe annet.. Dette er altså en av grunnene til at det er 18års aldersgrense på alkohol. Dette handler overhodet ikke om å være "løs" (gudhjelpe, kvinners seksualitet og så er de "løse"...) men om at hun ikke lenger har oversikt over det å bli likt av andre, og det å bli utnyttet. Det handler om å kunne sette grenser. For hva man selv vil og ønsker, og for hva andre kan gjøre og gjør. Kanskje du og er for ung til å se det.. I alle fall, om du faktisk bryr deg om jenta. Så snakk med henne i EDRU tilstand. Og hjelp henne å sette disse grensene. Og SLUTT å drikke. For fanden..!
Gjest Gjest_skuffet_* Skrevet 11. oktober 2009 #15 Skrevet 11. oktober 2009 Hun er 15 (FEMTEN!) år. Og følgelig mer et barn enn noe annet.. Dette er altså en av grunnene til at det er 18års aldersgrense på alkohol. Dette handler overhodet ikke om å være "løs" (gudhjelpe, kvinners seksualitet og så er de "løse"...) men om at hun ikke lenger har oversikt over det å bli likt av andre, og det å bli utnyttet. Det handler om å kunne sette grenser. For hva man selv vil og ønsker, og for hva andre kan gjøre og gjør. Kanskje du og er for ung til å se det.. I alle fall, om du faktisk bryr deg om jenta. Så snakk med henne i EDRU tilstand. Og hjelp henne å sette disse grensene. Og SLUTT å drikke. For fanden..! Forholdene tatt i betraktning har jeg vært veldig grei mot henne. Og ungdommer og drikke, det er ikke noe som kan stoppes. face it! Bare utrolig irriterende at enkelte ikke tåler det i det hele tatt (som oftest jenter) Og at mange gutter utnytter disse.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #16 Skrevet 11. oktober 2009 Forholdene tatt i betraktning har jeg vært veldig grei mot henne. Og ungdommer og drikke, det er ikke noe som kan stoppes. face it! Bare utrolig irriterende at enkelte ikke tåler det i det hele tatt (som oftest jenter) Og at mange gutter utnytter disse. Den oppførselen man viser i fylla, er også en del av en selv. Alle jenter er ikke slik som denne jenta. Selv har jeg aldri hatt interesse av sex med alle gutter jeg kommer over på fest. Og kan vel ikke fatte at det er noen andre som har det heller. Tror man har problemer med seg selv, eller et enormt oppmerksomhetsbehov, når man oppfører seg slik. Men jeg synes ikke dette skal bli ditt problem, ts. Skjønner at du er veldig skuffet, men du gjør best i å komme deg videre. Du fortjener bedre enn dette.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #17 Skrevet 11. oktober 2009 ? Er sykt løs, eller bare ikke tåler alkohol i det hele tatt? Hun er bare 15, ikke engang gammel nok til å gi et lovlig samtykke. Det virker som hun liker deg. Jeg tror disse tingene skjer fordi alkoholen gjør at en ikke er så forsiktig og tar så godt vare på seg selv, og at hun ikke er flink til å si nei til folk og sette grenser for andre. Ikke fordi hun har så veldig lyst til at de skal ta på henne.
Gjest MooCow Skrevet 11. oktober 2009 #18 Skrevet 11. oktober 2009 Hun er 15 (FEMTEN!) år. Og følgelig mer et barn enn noe annet.. Dette er altså en av grunnene til at det er 18års aldersgrense på alkohol. Dette handler overhodet ikke om å være "løs" (gudhjelpe, kvinners seksualitet og så er de "løse"...) men om at hun ikke lenger har oversikt over det å bli likt av andre, og det å bli utnyttet. Det handler om å kunne sette grenser. For hva man selv vil og ønsker, og for hva andre kan gjøre og gjør. Kanskje du og er for ung til å se det.. I alle fall, om du faktisk bryr deg om jenta. Så snakk med henne i EDRU tilstand. Og hjelp henne å sette disse grensene. Og SLUTT å drikke. For fanden..! Helt enig! Enkelte mister kontrollen over seg selv naar de drikker, og blir lett utnyttet. Det gjoer en da ikke til en hore! Proev heller aa hjelpe henne i stedet for aa rakke ned paa henne.
Gjest Mann20 Skrevet 12. oktober 2009 #19 Skrevet 12. oktober 2009 Da jeg var 15 så pleide folk å spre rykter om at han og hun gjorde ditt og datt, så så mange ganger....bare for å være ekle. Jeg finner det lite sannsynelig at en 15-åring blir fingra 5-6 ganger på to dager av flere forskjellige gutter. Du kan jo spørre henne om hvorfor hun drikker, hvis hun alltid gjør ting hun egentlig ikke vil? Og prøve å hjelpe henne med å ikke drikke så mye?
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 12. oktober 2009 #20 Skrevet 12. oktober 2009 Unnskyld meg, ikke ta alle under en kam a! Ja, det finnes mange jenter som er "løse" i fylla, men selv er jeg 19 og har ALDRI hatt sex med noen andre enn min daværende kjæreste i fylla Og ikke har jeg planer om det heller! Klarer å beherske meg ass.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå