Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Kan noen anbefale et sted de er flinke til å ta hull i ørene i Oslo? Hvor mye pleier det å koste og hvor lenge må man holde på å rense og når kan man bytte ørepynt? Gjør det vondt og hva slags komplikasjoner kan eventuelt oppstå?
Pingting Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Hei! For dte første er det lurt å gå til en piercer, ikke noen som bruker pistol. Det er dyrere, men da er det også mye større sjanse for at hullet blir rett og pent, mindre arrvev og mindre sjanser for infeksjoner og andre komplikasjoner. Jeg og to andre jeg kjenner har tatt piercinger hos Pinpoint i Torggata. Makan til hyggelige og avslappa mennesker har jeg sjelden sett. Og aller viktigst: de er veldig profesjonelle og nøye på hygienen! Sjekk nettsidene, mye informasjon om hvilke rutiner de har der. De er også veldig hyggelige og behjelpelige om man ringer eller sender mail med spørsmål. Å ta hull i øret hos dem koster mellom 3 og 400,-, og jeg tror dette er en normal pris også andre steder. Da får man det første smykket med i prisen, pluss en flaske med rensevann. Her står det mer om etterbehandling og slikt. Ellers har Hamartattoo en fin side med vanlige spørsmål og svar (under "Piercing" i menyen, og så "Spm og svar"). Om det gjør vondt? Jeg synes ikke det. Klart det ikke er noe behagelig akkurat i det nålen går inn, men det gikk fort over. Etterpå var området litt ømt og slitsomt å dulte borti, men det gikk helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå