liv-b Skrevet 15. august 2003 #1 Skrevet 15. august 2003 Dette er ikke et salgstriks, jeg har IKKE denne kjolen for salg Helt sant. Jeg kom over den, og etter lange diskusjoner med min mann, er jeg ikke kommet det spøtt videre. Jeg mener at denne Maggie Sotteroen ikke er like fin som de andre, han syntes den var nyyydelig. Hva synes dere? Jeg er litt skeptisk til tyllskjørt, mens han mener det er enda mer prinsesseaktig enn andre skjørt. Jeg fikk den på mail fra en dame som lurte på om denne var noe, eller om den var utdatert(?) Beklager tullet. Jeg legger den ut på en side på min hjemmeside, så kan dere se den der http://www.snart-gift.no/selskap4.html
Gjest Tex Skrevet 15. august 2003 #2 Skrevet 15. august 2003 Eh... sikkert fin den, har du et bilde...??
Gjest Lea Skrevet 15. august 2003 #4 Skrevet 15. august 2003 Du kan ikke legge inn bilder i forumet, men du kan gjerne linke til et bilde. Bare lim inn linken.
cappocino Skrevet 15. august 2003 #5 Skrevet 15. august 2003 Hei Liv-b Linken kommmer til en helt annen side.. legger du ut linken på nytt?
Gjest Tex Skrevet 15. august 2003 #6 Skrevet 15. august 2003 Veldig søt. Litt prinsesseaktig, jeg ville si den passer best på en liten uskyldig en i tyveårsalderen....
Gjest Dolphina Skrevet 15. august 2003 #8 Skrevet 15. august 2003 Synes kjolen var fin jeg... Skikkelig søt, men man må ha en kropp som passer til den skal den være fin på...
MIKKELBRUD Skrevet 15. august 2003 #9 Skrevet 15. august 2003 Kjolen var nydelig den, men den krever en slank, nett figur syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå