Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har så vidt begynt å prøve på nr 2. (Ikke særlig aktivt...)

Og jeg har plutselig fått trifasisk kurve på tempingen. Selv om jeg VET at det gikk godt over ett døgn fra El, altså temperaturstigning på kurven, og :sengekos:

Har selvfølgelig masse symptomer. (Husker det fra sist, da var jeg sikker på jeg var gravid hver mnd. Dermed tror jeg lite på dem nå.)

Men dette med trifasisk kurve har jeg kun hatt en gang før, og da var jeg gravid. (Må alikevel innrømme at både syklus og alt har forandret seg mye siden den gang.)

Så hvor lenge etter EL kan egget MAX overleve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest litt på det, og muligheten er rimelig lik null for at egget har overlevd lenge nok.

Derimot er det en mikroskopisk sjanse for at mannens svømmere lå på vent da egget kom.

(Men da snakker vi virkelig om de maksimale 5 dagene også.)

Så jeg tror jeg stoler på fornuften min og starter første ordentlige PP så fort mensen kommer.

Skrevet

Det finnes jo alltid tilfeller, selv om de nok er ekstremt sjeldne, der folk har blitt gravide selv om det i følge all mulig kunnskap skulle vært helt umulig.

Men det er også godt mulig å ha trifasisk kurve uten å være gravid. Jeg hadde det forrige mnd, og som du selv sier; ting er nok ikke likt nå som forrige gang du ble gravid.

Lykke til! :)

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_jente_84_*
Skrevet
Det finnes jo alltid tilfeller, selv om de nok er ekstremt sjeldne, der folk har blitt gravide selv om det i følge all mulig kunnskap skulle vært helt umulig.

Men det er også godt mulig å ha trifasisk kurve uten å være gravid. Jeg hadde det forrige mnd, og som du selv sier; ting er nok ikke likt nå som forrige gang du ble gravid.

Lykke til! :)

Jeg håper dere ikke blir sur for at jeg skriver dette av ren nysgjerrighet ;) men hva er egentlig trifasisk kurve??

Hilsen fra relativt fersk prøver

Skrevet
Jeg håper dere ikke blir sur for at jeg skriver dette av ren nysgjerrighet ;) men hva er egentlig trifasisk kurve??

Hilsen fra relativt fersk prøver

Det har med temping å gjøre. Foreslår at du leser deg opp om temping generelt, om du er interessert i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...