Gå til innhold

Jul og julestri

Vilma

Anbefalte innlegg

Det er utrolig hvor fort det går frem til jul!

Jeg har allerede begynt å tenke litt på både gaver og antrekk. Har faktisk begynt å hekle! :jepp:

Jeg er en av mange fattige studenter, så dette er en super idè synes jeg! Hekler pannebånd, og fester på heklede blomster som matcher (disse fant jeg på Panduro), hadde også tenkt å hekle grytelapper :)

Greit å kunne legge ved en annen gave, for garn er ikke dyrt! kjøper garn på Strikkedilla på Oslo City til 20 kr. nøstet!

MEN mitt problem er; antrekk.. Har tittet litt på Nelly.com, men har ikke funnet den optimale kjolen..

Hva skal dere ha på, og hvor kjøper dere det evt? Tenker jo også litt på nyttårsaften..

Greit å begynne allerede nå :)

Endret av Ingrid :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Martine_*

Jeg gleder meg også kjempemasse til jul. Akkurat som deg er jeg også fattig student, men jeg elsker likevel å kjøpe og gi bort julegaver...Jeg kan ikke hekle da, men jeg strikker en god del. Er ikke så flink da, men det blir mest kosedyr og grytekluter og sånn. Skal snart begynne på mine første votter :) Satser på at noen får hjemmestrikkede gaver i år :)

Ellers gleder jeg meg bare til jeg kan tillate meg selv å drikke julebrus og spise julemarsipan, synes enda det er litt for tidlig. Men aller aller mest gleder jeg meg til å reise hjem på juleferie :D

Kjole har jeg ikke funnet meg enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider