Gjest 1hull Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Kjæresten min er fire år eldre enn meg, og mye mer erfaren. Nå ønsker han at jeg skal ri han, og det har jeg veldig lyst til. Men problemet er bare at jeg aldri har gjort det før, og er veldig redd for å drite meg ut. Kan jeg få noen tips om hvordan det skal gjøres på best måte? :-) På forhånd takk.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Med litt blaing finner du ti tusen tråder om dette her på forumet. De fleste sannsynligvis ronketråder, men det kan jo hende du finner tips som kan brukes likevel
Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Kjæresten min er fire år eldre enn meg, og mye mer erfaren. Nå ønsker han at jeg skal ri han, og det har jeg veldig lyst til. Men problemet er bare at jeg aldri har gjort det før, og er veldig redd for å drite meg ut. Kan jeg få noen tips om hvordan det skal gjøres på best måte? :-) På forhånd takk. Det er ikke mulig å drite seg ut. Det er akkurat som å ri på en hest (samme bevegelsene altså). Du finner fort din egen stil når du er i aksjon så det er ingen grunn til prestasjonsangst. Det finnes ingen fasit eller mal på riktig/gal måte å gjøre det på.
Gjest HE26 Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Hvis du har normal seksualdrift, så er det jo bare å jokke, rugge og gni med underlivet slik at det er godt for deg, omtrent som om du på en måte onanerer, så kan jeg garantere at det også blir godt for han. Verre er det ikke.
Gjest Nattvette Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Du kan jo bare si til han at du ikkje har ridd noen før da, og at du gjerne vil han skal vise/hjelpe deg med å mestre den stillingen (så sant du finner ut du liker den stillingen).
Gjest HE26 Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Du kan jo bare si til han at du ikkje har ridd noen før da, og at du gjerne vil han skal vise/hjelpe deg med å mestre den stillingen (så sant du finner ut du liker den stillingen). Neida...han skal ikke styre og bestemme....hun skal i sin egen læreprosess danne seg egen mening om hvordan hun liker å ri. Det blir nok bra for han og. Det får da være måte på å legge sin nytelse i andres hender.
Gjest Nattvette_utlogget Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Neida...han skal ikke styre og bestemme....hun skal i sin egen læreprosess danne seg egen mening om hvordan hun liker å ri. Det blir nok bra for han og. Det får da være måte på å legge sin nytelse i andres hender. Hvor skreiv eg at han skulle styre og bestemme? Eg skreiv at han kunne vise/hjelpe ho med å mestre stillingen.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 Det er en tråd om hvor man kan lære å ri i Oslo, i "Sport og fritid"-forumet. (beklager.... dårlig spøk...)
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #9 Skrevet 11. oktober 2009 Kjæresten min er fire år eldre enn meg, og mye mer erfaren. Nå ønsker han at jeg skal ri han. Mange kvinner liker ikke å sitte oppe på mannen...det er kjedelig. Ingen tilfredstillelse for kvinnen..
Gjest Sandbekken Skrevet 11. oktober 2009 #10 Skrevet 11. oktober 2009 Mange kvinner liker ikke å sitte oppe på mannen...det er kjedelig. Ingen tilfredstillelse for kvinnen.. hehe ok? det er vel den stillingen som jenter hvirkelg kan bestemme selv hvordan hun vil bli stimulert, hvor dypt etc.. er det en ultimat orgasmestilling for kvinner så er det denne..
Nika_83 Skrevet 12. oktober 2009 #11 Skrevet 12. oktober 2009 Det er en tråd om hvor man kan lære å ri i Oslo, i "Sport og fritid"-forumet. (beklager.... dårlig spøk...) Fantastisk!
Gjest Sobril Skrevet 12. oktober 2009 #12 Skrevet 12. oktober 2009 hehe ok? det er vel den stillingen som jenter hvirkelg kan bestemme selv hvordan hun vil bli stimulert, hvor dypt etc.. er det en ultimat orgasmestilling for kvinner så er det denne.. Sikkert for noen. Her må man ha misjonær for å oppnå orgasme (samtidig som man tar på seg selv)
Gjest Erwin Skrevet 12. oktober 2009 #13 Skrevet 12. oktober 2009 Sikkert for noen. Her må man ha misjonær for å oppnå orgasme (samtidig som man tar på seg selv) Hvor tar du på deg...?? I panna? på nesa? på skulderen? ...merkelig at folk skal uttrykke seg så forbannet dumt, i stedet for å si ting i klartekst? Når du er på en side som heter SEKSUALTET, så trenger du ikke bake inn budskapet, som man kanskje gjør overfor sin bestemor.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #14 Skrevet 12. oktober 2009 Hvor tar du på deg...?? I panna? på nesa? på skulderen? ...merkelig at folk skal uttrykke seg så forbannet dumt, i stedet for å si ting i klartekst? Når du er på en side som heter SEKSUALTET, så trenger du ikke bake inn budskapet, som man kanskje gjør overfor sin bestemor. Men folk forstår jo hva hun mener, ikke sant? Selv om sikkert ronkerne her inne heller vil ha noen saftigere beskrivelser.
Tante Skrevet 12. oktober 2009 #15 Skrevet 12. oktober 2009 Det er ikke mulig å drite seg ut. Det er akkurat som å ri på en hest (samme bevegelsene altså). Nei, det er det ikke nødvendigvis. Jeg har gått på flere ridekurs, og jeg har "ridd" flere menn. Om jeg skulle brukt samme teknikken på mann som på hest hadde jeg muligens knekt vitale deler... Ikke har jeg styrke i låra til det heller. Jeg pleier å gni mer enn å "ri opp og ned". Deilig for begge to! Men er veldig enig med alle de som sier at du må prøve deg frem og finne den teknikken som passer for dere!
The Lioness Skrevet 14. oktober 2009 #16 Skrevet 14. oktober 2009 Det første du burde gjøre er å slappe av og ikke bekymre deg for det. Hvis du ikke klarer det så klarer ikke du å nyte det. Dessuten så er det vel viktig at du stoler på partneren din slik at dere sammen finner du av hva som er godt for dere. Det er jo bare å skifte stilling hvis du synes det ikke er noe. Men enig i at for meg er det ikke så mye "opp og ned", men mer rytmiske bevegelser frem og tilbake. Men pass på at det ikke bli så voldsomt for da kan han knekke. Men plasser hendene hans på hoftene dine så skjønner du fort hva han vil også. Og ja, jeg tror faktsk det er den stillingen flest kvinner får orgasme i. Så du kan glede deg!
kisskissbangbang Skrevet 14. oktober 2009 #17 Skrevet 14. oktober 2009 hehe ok? det er vel den stillingen som jenter hvirkelg kan bestemme selv hvordan hun vil bli stimulert, hvor dypt etc.. er det en ultimat orgasmestilling for kvinner så er det denne.. Jeg har aldri likt å ri. Det gir meg så godt som ingenting sånn fysisk sett, det eneste som er deilig med den stillingen er å se måten mannen min ser på meg, og å se nytelsen i øynene hans. Så vi er nok veldig forskjellige sånn sett, noen kommer straks de setter seg opp, og noen kan pumpe i timesvis uten å kjenne det spøtt.
Gjest Her Skrevet 15. oktober 2009 #18 Skrevet 15. oktober 2009 Hvis du har normal seksualdrift, så er det jo bare å jokke, rugge og gni med underlivet slik at det er godt for deg, omtrent som om du på en måte onanerer, så kan jeg garantere at det også blir godt for han. Verre er det ikke. Hvem er du? Du har jo skjønt det! :D
Gjest KateW Skrevet 15. oktober 2009 #19 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg mistenker at mange ser for seg at "å ri" er noe fryktelig avansert med hopping opp og ned og overutvikled lårmuskler. Sitt oppå kjæresten din, bruk underlivet til å klemme rundt penisen hans, roter hoftene, beveg deg opp og ned, ikke hoppe opp og ned nødvendigvis, du vil jo ikke skade penisen hans, men beveg deg, spør om han liker det, og juster deg etter ham. Lek gjerne med brystene og klitorisen din mens du sitter der, han får god utsikt og syns høyst sannsynlig at det er deilig å se på. Varier med å len deg framover og ligg tett inntil også. Gjør det du syns er godt. Eneste problemet jeg har med å sitte øverst er at jeg kommer fort og ofte....
Gjest HE26 Skrevet 15. oktober 2009 #20 Skrevet 15. oktober 2009 Hvem er du? Du har jo skjønt det! :D Takk! Men man trenger ikke være Einstein for å gi et enkelt råd som funker! Skjønner ikke at mange jenter skal komplisere en samleiestilling som egentlig er veldig enkel, og som gir begge to topp nytelse. Hvis jenter har som utgangspunkt at de skal ri "for hans skyld" så blir det egentlig bare tull og tøys for begge. Heller se på det å ri som en fantastisk mulighet til å skaffe seg egen nytelse! Da funker det best for begge!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå