Gå til innhold

Hva tenker dere om meg? Spess dere Gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 24 år. Har vært kikkelig forelska i 3 gutter med forhold basert på ekteskap, men det gikk ikke med dem. Siste gang var j forlovet litt over ett år, men likevel ble det slutt siden vi fant ut at vi var så ulike.

Når det gjelder mine egenskaper:

Så er jeg en person som liker å ha en fast(mann), som kan være snill mot meg. Jeg skulle ønske jeg hadde giftet meg allerede da jeg var 21 år faktisk, jeg ELSKER ekteskapet, liker å dele livet med en på gode og vonde dager. I tilleg er ikke sex ALT i et forhold for meg, jeg er veldig opptatt av følelser, kjærlighet og samvær. jeg stiller virkelig opp for den jeg elsker. HATER utroskap, kommer ALDRI til å være utro UANSETT hvor slem mannen min vil være, for da mister jeg min personlighet fremfor meg selv, da er det best å ta et valg, synes jeg.

Desutten er jeg veldig romantisk, liker å overraske mannen ofte med uforglemmelige ovveraskelser som er inspirasjonsfulle.

Jeg er en person som kan være ute en del med venner, men foretrekker å tilbringe helgen med mannen oftere enn med venner.

Jeg synes rett og slett ekteskap er bare så fantastisk og herlig, så lenge man vet hva et ekteskap innebærer + at BEGGE er snille mot hverandre og respekterer hverandre!

Hva tenker dere her inne om meg og min tanke i forhold til ekteskap.

Vil HELST høre det ifra dere gutter.

MVH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du må roe deg ned litt.

"Desutten er jeg veldig romantisk, liker å overraske mannen ofte med uforglemmelige ovveraskelser som er inspirasjonsfulle."

Inspirerende heter det for øvrig, og personlig hater jeg uforglemmelige overaskelser.

"Jeg synes rett og slett ekteskap er bare så fantastisk og herlig"

Hvis du bytter ut ordet ekteskap med ordet GUD, så hadde du vært en fanatisk kristen. Kanskje det er derfor menn skremmes av deg, fordi du er fanatisk når det kommer til ekteskap? Kanskje hvis du easer up littegranne, så vil mennene dine føle seg tryggere og mer komfortable rundt deg.

Gjest penguinlakris
Skrevet

Enig med vedkommede over. Jeg mistenker at du etterhvert ville blitt utrolig slitsom å være sammen med. Samlivet er utrolig fint, men tid til seg selv, og ikke minst godt med tid til venner er veldig viktig. Husk på det. Jeg tror heller ikke du finner særlig mange menn som er gjennomgående opptatt av å være så fordømt romantisk. Lykke til.

Skrevet

Tankene dine om ekteskpa er bra, men jeg er ikke så begeistra over at du ville gifta deg allerede i en alder av 21. Jeg synes ikke man burde gå inn i et ekteskap med så lite livserfaring.

Skrevet

Jeg mistenker du er mer opptatt av å bli gift enn noe annet..

Skrevet
Jeg mistenker du er mer opptatt av å bli gift enn noe annet..

I tilleg er ikke sex ALT i et forhold for meg, jeg er veldig opptatt av følelser, kjærlighet og samvær. jeg stiller virkelig opp for den jeg elsker

Skrevet
jeg stiller virkelig opp for den jeg elsker

Når du sier du stiller opp, gjelder det også i forhold til seksualiteten?

Skrevet

Dette er et kvinneforum, så du får værsågod ta i mot tilbakemeldinger fra oss kvinner.

Jeg synes det er sykt at du har 'det å like ekteskap' som en personlig egenskap. En personlig egenskap er å være morsom, kreativ, empatisk osv. Først finner man personen man vil være sammen med, så ser man an utviklingen i forholdet og hva det fører til (og hva gutten vil med forholdet). Du tar alt i feil rekkefølge.

Det virker ikke som du har noe særlig å by på som person, utenom alt for mye fanatisme.

Skrevet

Beklager, men "liker å overraske mannen ofte med uforglemmelige ovveraskelser som er inspirasjonsfulle"? Synes du virker fjasete, slitsom, masete og (forhåpentligvis) trollete.

Skrevet

Hei ts. Enda et svar fra en kvinne, men jeg skal forsøke å svare det mannen min hadde sagt til meg, om jeg hadde lest inlegget for ham.

Det at du er svært trofast og kjærlig er en god egenskap som kommer godt med i et samliv. :)

Men du virker litt desperat etter å bli gift. Ekteskapet som et mål i seg selv er ikke tiltrekkende for de fleste menn. Veldig mange blir skremt vekk av det.

Du skriver at du ikke ville være utro uansett hvor slem mannen måtte være. Jeg forstår det som at du ville bli hos ham uansett hvor dårlig han behandler deg.

Med den instillingen er det sansynlig at det er nettopp en slem mann du vil få.

De aller fleste både menn og kvinner trenger og liker tid alene, og med venner, uten kjæreste/ ektefelle. Mange forhold blir ødelagt av mangel på tid fra hverandre.

Mine tanker om deg er at ikke trives i eget selskap. Du ønsker en å være sammen med hele tiden, hver dag. For å flykte unna å være alene.

Jobb heller med å trives i eget selskap, så kommer drømmemannen fortere. ;)

Skrevet

Nå synes jeg TS får litt vel mye pes her. Greit, hun vektlegger betydningen av ekteskap i innlegget sitt, men ikke foreta en analyse av hennes personlighet basert på de få avsnittene hun skriver her.

Skrevet

Du skulle ønske du hadde blitt gift som 21-åring, men alle forholdene dine har jo tatt slutt. Da hadde du jo sittet der i dag som en skilt 24-åring istedenfor en singel 24-åring da. Hadde det vært så mye bedre, tro?

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Jeg synes det er sykt at du har 'det å like ekteskap' som en personlig egenskap.

:fnise: interessant tråd.

Skrevet
men ikke foreta en analyse av hennes personlighet basert på de få avsnittene hun skriver her.

Det er jo det hun ber om.

Skrevet

Jeg har det på samme måte. Desperat etter å bli gift. Men jeg kunne vel vært mora di.

Skrevet
Desutten er jeg veldig romantisk, liker å overraske mannen ofte med uforglemmelige ovveraskelser som er inspirasjonsfulle.

Ut fra din skrivestil virker du ung, naiv og fanatisk, som noen har vært inne på her.

Skrevet
Jeg er en jente på 24 år. Har vært kikkelig forelska i 3 gutter med forhold basert på ekteskap, men det gikk ikke med dem. Siste gang var j forlovet litt over ett år, men likevel ble det slutt siden vi fant ut at vi var så ulike.

Når det gjelder mine egenskaper:

Så er jeg en person som liker å ha en fast(mann), som kan være snill mot meg. Jeg skulle ønske jeg hadde giftet meg allerede da jeg var 21 år faktisk, jeg ELSKER ekteskapet, liker å dele livet med en på gode og vonde dager. I tilleg er ikke sex ALT i et forhold for meg, jeg er veldig opptatt av følelser, kjærlighet og samvær. jeg stiller virkelig opp for den jeg elsker. HATER utroskap, kommer ALDRI til å være utro UANSETT hvor slem mannen min vil være, for da mister jeg min personlighet fremfor meg selv, da er det best å ta et valg, synes jeg.

Jeg er en person som kan være ute en del med venner, men foretrekker å tilbringe helgen med mannen oftere enn med venner.

Jeg synes rett og slett ekteskap er bare så fantastisk og herlig, så lenge man vet hva et ekteskap innebærer + at BEGGE er snille mot hverandre og respekterer hverandre!

Hva tenker dere her inne om meg og min tanke i forhold til ekteskap.

Vil HELST høre det ifra dere gutter.

MVH

Synes du har fått ufortjent mye pepper i denne tråden. Kanskje ikke så rart at seriemonogamiet er den nye samlivsformen hvis folk oppfatter det som fanatisk og overromantisk å ønske en å gå gjennom alle faser av livet med.

Greit nok hvis det bare hadde vært det å være gift som opptok deg, da hadde det kanskje virket litt gammeldags og tåpelig, men slik jeg leser deg er det dette å ha en å dele hele livet med som er tingen, ikke bare å kunne skryte av å være gift. (Hvis det er noe å skryte av i 2009) Så jeg ønsker deg all mulig lykke i kjærligheten! :)

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Man bør vel først finne den store kjærligheten, før man begynner å tenke på ekteskap?

Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Lat var det som datt ned i hodet, når det gjelder en ed så tror jeg ikke du vet hva det innebærer, uten å komprimere seg selv. En må stå til rette resten av livet, ingen ankerinstans, ingen flukt.

Hvem er du annet enn hva andre vil av deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...