Gjest Keyser Soze Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Lurer på hvor ofte dere skifter klær? Er det fy-fy å ha på seg samme klær to dager på rad på jobben?
LilleLu Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Lurer på hvor ofte dere skifter klær? Er det fy-fy å ha på seg samme klær to dager på rad på jobben? Med meg kommer det veldig an på hvor mye jeg har svettet, hvor skitne klærne er, hvor mye de lukter, og hvor lenge jeg har hatt dem på. Når det gjelder t-skjorte/genser så er grensen min på max 3 dager, men når det gjelder bukser kan jeg godt gå en uke. Men tror også at det har mye å gjøre med hva du jobber med, da. Tror generellt ikke det er noen som får panikk om du har på deg samme skjorta to dager på rad, men du bør variere noe annet slik at du ikke har NØYAKTIG det samme
pittie Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Hver dag. Men samme antrekket kan ligge til et par dager senere om det ikke er skitten, så bli brukt igjen.
leirbål Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Hver dag. Men samme antrekket kan ligge til et par dager senere om det ikke er skitten, så bli brukt igjen. Jeg også.
Linda29 Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Ja, det er litt sløvt å bruke samme klær to dager på rad hehe Og ganske kjedelig. Greit å legge dem i skapet etterpå og jeg kan bruke den om noen dager eller 1 uke. Men skitne og litt svette klær må vaskes.
Pomeline Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Hver dag. Men samme antrekket kan ligge til et par dager senere om det ikke er skitten, så bli brukt igjen. Signerer! Endret 11. oktober 2009 av Pomeline
Olive Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 Bruker aldri samme klær to dager på rad. Om de ikke har blitt skitne så brettes de pent sammen og legges i skapet til neste gang. Har en litt rar greie der jeg innbiller meg at det er en "karantenetid" på 1 uke før jeg kan bruke samme plagget igjen. Rett og slett for å ikke være kjedelig! Jeg går som regel heller aldri med samme antrekket en hel dag. 1
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 11. oktober 2009 #9 Skrevet 11. oktober 2009 En på jobben min presterte å gå i samme antrekk to dager på rad, og hun fikk spørsmål om hvor hun hadde sovet den natten siden hun ikke hadde vært hjemme og skiftet i mellomtiden.
Gjest akk og ve Skrevet 12. oktober 2009 #10 Skrevet 12. oktober 2009 En på jobben min presterte å gå i samme antrekk to dager på rad, og hun fikk spørsmål om hvor hun hadde sovet den natten siden hun ikke hadde vært hjemme og skiftet i mellomtiden. Det sier kanskje mer om den som stilte spørsmålet enn hun som gikk i samme klær hele to dager etter hverandre! Krise liksom! 4
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #11 Skrevet 12. oktober 2009 En på jobben min presterte å gå i samme antrekk to dager på rad, og hun fikk spørsmål om hvor hun hadde sovet den natten siden hun ikke hadde vært hjemme og skiftet i mellomtiden. "Presterte å gå på jobben i samme antrekk..." Neeeeeeeiiii, er det sant? Så fælt dere må ha det på jobb! 5
Gjest Niema Skrevet 12. oktober 2009 #12 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg skifter hver dag, ihvertfall alt av undertøy og overdeler. En bukse kan jeg i grunn bruke flere dager på rad. Som flere andre her legger jeg overdeler som ikke er svette/skitne til side og bruker det en gang til senere før jeg legger det til vask.
Gjest Iah Skrevet 12. oktober 2009 #13 Skrevet 12. oktober 2009 Hver dag. Men samme antrekket kan ligge til et par dager senere om det ikke er skitten, så bli brukt igjen. Samme her. Men alt som har vært inntil huden vaskes etter en dags bruk. Slik som sokker, undertøy, t-skjorter osv.
Wonders Skrevet 12. oktober 2009 #14 Skrevet 12. oktober 2009 dag 2 går fint, la klærne hvile og luftes, om de ikke er stygge og møkkete/krøllete. Dag 3...en skjelden gang? Samme gjelder sko, la de oxo hvile. Ha flere par. Undertøy og dusjing er hver dag. Jeg skifter når jeg kommer hjem jeg, til chill outfit. Solbriller, veske og sko kommer i minus, OG jeg ville ikke kledd meg slik ute! Bare inne foran tv'n http://www.polyvore.com/cgi/img-set/BQcDAA...AAAAEc2l6ZQ.jpg Skal jeg ut på kvelden bruker jeg noe annet igjenn.
Gjest milkyway Skrevet 12. oktober 2009 #15 Skrevet 12. oktober 2009 gjør som de fleste andre, bare at jeg legger klær som kan brukes igjen på gulvet, ikke i skapet. 2
Vintilla Skrevet 12. oktober 2009 #16 Skrevet 12. oktober 2009 Alt som har vært i direkte kontakt med huden vaskes etter èn gangs bruk. Det hender også at jeg skifter etter jobb, og hiver alt til vask, så bruker jeg neste antrekk til jeg skal legge meg, så kaster jeg det også til vask, og enda et nytt antrekk neste morgen. Unntatt bukser og gensere som har vært utenpå noe annet, de bruker jeg iallfall et par ganger.
Gjest Emera Skrevet 12. oktober 2009 #17 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg skifter hver dag, ihvertfall alt av undertøy og overdeler. En bukse kan jeg i grunn bruke flere dager på rad. Som flere andre her legger jeg overdeler som ikke er svette/skitne til side og bruker det en gang til senere før jeg legger det til vask. Samme her.
*appifany* Skrevet 12. oktober 2009 #18 Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Hver dag. Men samme antrekket kan ligge til et par dager senere om det ikke er skitten, så bli brukt igjen. At antrekket kan ligge et par dager gjelder ikke undertøy Det går rett i vask!! Endret 12. oktober 2009 av *appifany*
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #19 Skrevet 13. oktober 2009 En på jobben min presterte å gå i samme antrekk to dager på rad, og hun fikk spørsmål om hvor hun hadde sovet den natten siden hun ikke hadde vært hjemme og skiftet i mellomtiden. Ei på jobben her som fikk samme spørsmålet... men hun hadde vært ute å festet hele natten da;) Man regner jo med at unge freshe folk i det minste bytter ut deler av antrekket hver dag...
lilleGrethe Skrevet 13. oktober 2009 #20 Skrevet 13. oktober 2009 Undertøy og T-skjorter byttes hver dag, mens jeg gjerne kan bruke bukser, gensere og kjoler uten å vaske dem mellom hver gangs bruk, spesielt hvis det er av finere kvalitet så man ikke bør vaske dem for ofte. Men som flere over går jeg ikke vanligvis i samme antrekket to dager på rad - kanskje samme buksa eller samme cardigan, men da i kombinasjon med noe annet som er forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå