Gå til innhold

Min sambo's søster drar spøker på min bekostning ovenfor deres mor

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

I dag dro vi for å besøke fam til sambo.

I går fikk jeg en melding fra hans mor, hvor hun hadde funnet ut av detaljer fra min onlineprofil, og skrev meldingen på en måte som forvirret meg med tanke på hvem det var... I ettertid fikk jeg vite at min sambo's søster hadde sannsynligvis gitt moren deres infoen, og de prøvde å tulle litt med meg, en uskyldig spøk.

Jeg ble forvirret og kjente ikke igjen nummeret, og spurte hvem det var, flaut..

De sendre meg en ny melding i dag, hvor jeg prestrerte i å skrive masse feil på meldingen tilbake, pga at jeg ikke er kjent med min helt nye tlf. (Den er litt komplisert å bruke, og jeg gidder ikke sette meg inn i hvordan jeg skal skrive meldinger osv..Ordene jeg sendte ble helt uforståelige pga en rettskrivningsgreie som skrudde seg på og funket helt feil)

Så da fikk jeg høre i dag fra søsteren til sambo, at hun og moren hadde sittet sammmen og prøvd å tyde meldingene.

Jeg ser for meg de to sitte å le og tulle, på min bekostning.. :snurt:

Jeg ble sur en stund når jeg fikk vite dette, og søsteren ertet meg mye med det i dag.

Etterhvert ble jeg med på spøken for å prøve å 'være med i gjengen'

Overdriver jeg når jeg føler meg mobbet? Jeg ønsker så sterkt å føle meg inkludert i familien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstod jeg det rett når du fikk en melding fra svigermoren din om at hun visste om onlineprofilen din? Og at svigerinnen din hadde fortalt det til henne? Du svarte, men med mange skrivefeil, noe som gjorde at de sammen forsøkte å finne ut hva du skrev?

Hvis jeg forstod det rett, så ser jeg ikke et snev av mobbing her.

Du skrev at hun skrev en forvirrende meldig. Hvordan var den forvirrende?

For meg virker det mer som om du har svært lav selvtillit, ikke som om du blir ertet. Da er det lett å bli ekstra var på mulige mobbing. :)

Skrevet

Jeg lånte en mobil engang med sånn ordliste. Jeg var full, så jeg fikk det ikke helt med meg. Meldingen (som var facebook-status) var ganske uforståelig. Jeg ble "mobbet" for det, ja :) Men bare på gøy. Det var jo morsomt :D Jeg lo like hjertelig selv :)

Jeg tipper at det ikke var vondt ment i det hele tatt! De liker deg nok, så bare slapp av :)

Skrevet (endret)

Innlegget ditt har litt manglende og forvirrende opplysninger i forhold til onlineprofilen din, men jeg ser ikke helt mobbingen her. Jeg og min far har f.eks ledd av min mor når hun skriver meldinger på telefonen, fordi hun SKRIVER.SÅNN.SOM.DETTE., tror ikke hun føler seg mobbet av den grunn.

Endret av Glynis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...