Demi Skrevet 23. april 2002 #1 Del Skrevet 23. april 2002 Giftet meg med en mann for snart to år siden, han har 4 barn som jeg føler han favoriserer i forhold til mine to som jeg har. To av dem som er hans, er voksne mens de andre er rundt 10 til 12 år, samme alder som mine to barn er i. Hver gang de kommmer ( som regel hver 14 dag helg) og av og til en gang i uka. Sitter den ene på dataen i stua så og si hele døgnet, dette irriterer meg... for min datter får ikke lov til å sitte så lenge. Hun sitter maks en time. Men han sier at de bor her fast derfor kan sønnen okkupere stua hele døgnet foran dataen. Dette høres vel ut som en liten bagatell men for meg er det ikke sånn... Og skal vi for eks: på hyttetur så må vi alltid reise den helga han har sine barn. Skulle av og til ønske han kunne foreslått at bare vi fire også kunne reist en gang...men det har aldri skjedd enda. Det gjør meg vondt for jeg føler at jeg bare er en i livet som han vil ha bare for å ha meg. Eks: Når de er her så kan han jo ikke legge seg og slappe av lenger, noe han gjorde før. Da sier han at han kan jo ikke gå ned når han ikke har sett dem på to uker. Herregud dem er jo blitt så store nå at en skulle tro de klarte seg litt selv. Men at han kan legge seg og kose hver dag ellers, det er ikke noe problem for han... Det er ganske masse andre ting også som jeg ikke har tid til å skrive nå, men lurer på hva andre mener om denne situasjonen eller ossen dere takler slikt. Hva synes dere andre om dette overreagerer jeg eller hva? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitsi Skrevet 23. april 2002 #2 Del Skrevet 23. april 2002 Ja, jeg synes du høres egoistisk ut. Jeg synes du høres ut som om du favoriserer dine barn like mye som han favoriserer sine. Hadde du reist på hyttetur med bare hans barn, mens dine var hos sin far. Er også enig i at kose kan dere gjøre være dag ellers. Jeg synes du høres heldig ut, som har funnet deg en mann som er interessert i barna sine, og vil bruke mest mulig tid sammen med dem.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 23. april 2002 #3 Del Skrevet 23. april 2002 For meg høres det ut som et typisk eks. på (mine og dine)barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #4 Del Skrevet 23. april 2002 Det høres ut som hans barn ikke kan bli en naturlig del av huset. Klart du tar deg av "gjester" da de kommer. Tror ikke du kommer til å ha et greit forhold til disse barna med din innstilling. Du høres egoistisk ut. Du burde tengt igjennom dette før du valgte en mann med barn. Regner med at han er deltagende i fam. hver dag. Husk hans barn er bare "gjesyer" hos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelle Skrevet 23. april 2002 #5 Del Skrevet 23. april 2002 Heisann! Jeg synes kansje du overreagerer litt,men jeg forstår deg og.Selvfølgelig syns du dette blir urettferdig overfor dine barn,det er helt naturlig at du føler som du gjør.Likt skal være likt enten barna bor hos dere eller ikke.Det blir ikke rett overfor dine barn at de skal se at hans barn får bedre behandling enn de gjør.Ingen vet hvordan barn tenker.Så derfor MÅ man behandle barna likt selv om de bare er på besøk.Jeg velger å ikke kalle dem gjester,da det er hos sin egen far de er.Jeg hadde gitt han beskjed at han får være lik mot alle barna,slik at de alle kan føle seg likeverdige.Jeg har derimot forståelse for at han har lyst å ha barna sine og med seg på hyttetur.Det er med å sette spor hos barna,slik at når de blir store så kan de tenke tilbake på hytteturene med sin far og sin andre familie.Det er slikt som gir gode minner fra barndommen.Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå