Gjest Gjest_Tone_* Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Hei. Er helt fersk på bruk av mineralsminke, og tenkte jeg skulle bestille meg noen prøver. Men i tillegg til alle de ulike fargetonene, er det jo også ulike typer... It`s a jungle out there! Har lest en del gamle tråder om dette, men er ikke blitt helt klok på temaet enda, så jeg blir veldig glad om noen kan hjelpe. Altså, hvilken type passer best til tørr hud? Takknemlig for svar fra dere kloke jenter!
scara Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Hei. Er helt fersk på bruk av mineralsminke, og tenkte jeg skulle bestille meg noen prøver. Men i tillegg til alle de ulike fargetonene, er det jo også ulike typer... It`s a jungle out there! Har lest en del gamle tråder om dette, men er ikke blitt helt klok på temaet enda, så jeg blir veldig glad om noen kan hjelpe. Altså, hvilken type passer best til tørr hud? Takknemlig for svar fra dere kloke jenter! Original Glow
Gjest Sandbekken Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 eller intensive, eventuelt 50/50 av den og Original glow. Men jeg råder deg til å bruke en prøve i noen uker først for se hvordan huden reagerer. Det er ikke alle EM passer til.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Natural glow Me de andre formualaene har huden lett for å se tørr ut. ---------------- <3 annieaa
Gjest Sandbekken Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Natural glow Me de andre formualaene har huden lett for å se tørr ut. ---------------- <3 annieaa Du mener vel original glow?
Honesty Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har hud som er genuint tørr (ikke bare fuktfattig), og er veldig fornøyd med Original Glo. Intensive så melete ut på ansiktet mitt, og er altfor dekkende for min smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå