loppekasse Skrevet 10. oktober 2009 #1 Del Skrevet 10. oktober 2009 Heihei. Er det noen her som kan hjelpe meg? :-) Jeg er på jakt etter Canada Goose-jakke, men jeg vet ikke hvilke butikker disse jakkene selges i. Noen som vet? Evt norsk nettbutikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. oktober 2009 #2 Del Skrevet 11. oktober 2009 Heihei. Er det noen her som kan hjelpe meg? :-) Jeg er på jakt etter Canada Goose-jakke, men jeg vet ikke hvilke butikker disse jakkene selges i. Noen som vet? Evt norsk nettbutikk? Hei! Jeg skal også kjøpe meg Canada Goose jakke i høst:) de selger det ihvertfall på www.sportsnett.no Og de selger det på Paleet tror jeg,i Tatler butikken muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 11. oktober 2009 #3 Del Skrevet 11. oktober 2009 De selger dem på Tatler ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_NaLiRa90_* Skrevet 11. oktober 2009 #4 Del Skrevet 11. oktober 2009 hvis du går inn på hjemmesiden dems så finner du hvilke butikker i Norge som selger de etter hvor i Norge de befinner seg ;D fant akkurat ut at de selger de på Retro i Kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 12. oktober 2009 #5 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er disse jakkene fylt med dun/fjær ribbet av levende fugler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #6 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er disse jakkene fylt med dun/fjær ribbet av levende fugler? Dette er ikke merket som passer for de som er glad i dyr,nei. Jakkene er fylt med ekte dun (mest sannynlig fra gjess og ender som lever mens de røsker fjærne av dem ja) og all pels de bruker i jakkene er ekte. Personlig hadde jeg ALDRI kjøpt noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #7 Del Skrevet 21. oktober 2009 Heihei. Er det noen her som kan hjelpe meg? :-) Jeg er på jakt etter Canada Goose-jakke, men jeg vet ikke hvilke butikker disse jakkene selges i. Noen som vet? Evt norsk nettbutikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jesusfashion Skrevet 21. oktober 2009 #8 Del Skrevet 21. oktober 2009 Da våre oleforeldre var yngre, samlet de selv fjør og laga fine klær xoxo Jesusfashion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå