loppekasse Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Heihei. Er det noen her som kan hjelpe meg? :-) Jeg er på jakt etter Canada Goose-jakke, men jeg vet ikke hvilke butikker disse jakkene selges i. Noen som vet? Evt norsk nettbutikk?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Heihei. Er det noen her som kan hjelpe meg? :-) Jeg er på jakt etter Canada Goose-jakke, men jeg vet ikke hvilke butikker disse jakkene selges i. Noen som vet? Evt norsk nettbutikk? Hei! Jeg skal også kjøpe meg Canada Goose jakke i høst:) de selger det ihvertfall på www.sportsnett.no Og de selger det på Paleet tror jeg,i Tatler butikken muligens?
Gjest Gjest_NaLiRa90_* Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 hvis du går inn på hjemmesiden dems så finner du hvilke butikker i Norge som selger de etter hvor i Norge de befinner seg ;D fant akkurat ut at de selger de på Retro i Kristiansand
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Er disse jakkene fylt med dun/fjær ribbet av levende fugler?
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Er disse jakkene fylt med dun/fjær ribbet av levende fugler? Dette er ikke merket som passer for de som er glad i dyr,nei. Jakkene er fylt med ekte dun (mest sannynlig fra gjess og ender som lever mens de røsker fjærne av dem ja) og all pels de bruker i jakkene er ekte. Personlig hadde jeg ALDRI kjøpt noe sånt.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Heihei. Er det noen her som kan hjelpe meg? :-) Jeg er på jakt etter Canada Goose-jakke, men jeg vet ikke hvilke butikker disse jakkene selges i. Noen som vet? Evt norsk nettbutikk?
Gjest Jesusfashion Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Da våre oleforeldre var yngre, samlet de selv fjør og laga fine klær xoxo Jesusfashion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå