Varsio Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Hvordan sette opp et realistisk budsjett? Hvordan har dere satt opp deres budsjett? Jeg har aldri satt opp noe budsjett før :S Endret 10. oktober 2009 av Varsio
Varsio Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. oktober 2009 Hvordan sette opp et realistisk budsjett? Hvordan har dere satt opp deres budsjett? Jeg har aldri satt opp noe budsjett før :S Sikkert det teiteste spørsmålet dere har sett altså, men jeg har virkelig ikke peil
Cæmis Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 jeg satt opp budsjett etter å ha snakket med de ulike leverandørene. Søkte litt på forum og så hva andre hadde betalt etc. Satt også opp budsjette tter hva jeg mente var riktig å betale for diverse. Bukett feks kan man jo få fra kr 300-4000. så her satt jeg opp feks 1500 da jeg synes det er ok.
Varsio Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2009 jeg satt opp budsjett etter å ha snakket med de ulike leverandørene. Søkte litt på forum og så hva andre hadde betalt etc. Satt også opp budsjette tter hva jeg mente var riktig å betale for diverse. Bukett feks kan man jo få fra kr 300-4000. så her satt jeg opp feks 1500 da jeg synes det er ok. Ok. Da skal jeg titte litt rundt her inne jeg også Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå