Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Hvor lang tid bør man beregne til innsjekking og sikkerhetskontroll på Heathrow? Har SAS automater der, eller kan man evt bruke innsjekkingen på internett for å spare tid? Dette siste spør jeg om fordi jeg på en annen flyplass opplevde at de ikke godtok mitt printede boarding pass. Slik at jeg måtte stille meg innsjekkingskø og deretter bakerst igjen i sikkerhetskontrollen. Hører også med til historien at da jeg kom frem i innsjekkingskøen så måtte jeg krangle for å få nytt boarding pass, fordi jeg alt var sjekket inn fra før
gard Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Hei De har automater der og innsjekking pleier ikke å ta så lang tid. Men køen i sikkerhetskontrollen kan være lang men det spørs selvfølgelig når du skal fly. Jeg tok flyet hjem fra London på en søndag kveld for en måned siden og da var det lite kø i sikkerhetskontrollen.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Hei De har automater der og innsjekking pleier ikke å ta så lang tid. Men køen i sikkerhetskontrollen kan være lang men det spørs selvfølgelig når du skal fly. Jeg tok flyet hjem fra London på en søndag kveld for en måned siden og da var det lite kø i sikkerhetskontrollen. Jeg skal reise veldig tidlig på morgenen. Tror du 2 timer er nok til innsjekking og sikkerhetskontroll + passkontroll?
gard Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Hei Jeg tror at 2 timer er det som er anbefalt og det burde være nok. Men du kan kanskje sjekke med SAS for å høre om det er andre retningslinjer for Heathrow...men jeg tror 2 timer er nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå