Gjest en kar Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Hei hei, jeg kommer hit for å spørre om noen har en god idè til en oppmerksomhet jeg kan sende min kjære som sitter utenlands og studerer. Jeg sendte henne blomster ved en tidligere anledning noe som smeltet henne helt. Uansett så har/er vi begge langt nede i disse dager og har hatt en tøff uke for forholdet. Ting ser litt lysere ut nå og vi tar dag for dag. Men jeg har lyst til å sende henne en liten oppmerksomhet. Jeg feilvurderte og overreagerte en del på noe tidligere, og har dårlig samvittighet for at jeg såret henne. Allikevel er ikke dette noe jeg vil sende for å rense egen samvittighet - jeg vil bare sende henne en oppmerksomhet for å vise at jeg er glad i henne. Noen tips? Jeg vil ikke gjenta blomstene, det virker så lettvint. Vil gjerne bestille noe som leveres (sånn som blomster), altså ikke at jeg selv sender noe i posten, hvis noen har en god idé. :-)
Gjest en kar Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Hehe, har sitti og søkt litt rundt selv. Hva syns dere hadde vært morsomst av en bamse med bilde av oss på t-skjorta, eller et puslespill laget av et bilde. Det første er jo så klart koseligst, men syns puslespillet virka litt artig også. Hm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå