Barbie Skrevet 14. august 2003 #1 Skrevet 14. august 2003 Vekkeklokka ringer om bare 5 timer,og her sitter jeg da. :-? Jeg lå å vrei meg en time i senga,men sto opp igjen! Jeg må snart sove,sove,sove! :evil: Det blir en lang dag med mye reising og mange inntrykk i morgen,så jeg MÅ SOVE! Pokker asså! :x
Anna Lovinda Skrevet 14. august 2003 #2 Skrevet 14. august 2003 Verdens beste sovemiddel: Ha sex med Trøffel Anna Lovinda - som slettes ikke er noe hevngjerrig...
Theolina Skrevet 14. august 2003 #3 Skrevet 14. august 2003 Ja, det er noe drit med hele sovinga.. Jeg har ikke gidda å legge meg ennå, men jeg må. Nå. Skal tidlig opp på jobb, og deretter rett ut å reise. Er ikke ferdig å pakke heller, så det må gjøres før jobb.. Tror jeg hopper i loppekassa, og tar med noe søvndyssende lesestoff. Håper du sovner snart Barbie. Skal sende jon blund til deg hvis jeg ser ham.
Irka Skrevet 14. august 2003 #4 Skrevet 14. august 2003 Er det ikke typisk! Kjenner meg igjen, når jeg vet jeg MÅ sove, er det umulig. Spes. når jeg skal ut å reise. Vel Barbie, jeg håper du klarer å få noen timer på øret før du sitter på flyet. Sier det en gang til: God tur! Ønsker deg det beste for deg og dine i ferien!
Barbie Skrevet 14. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2003 Sex med Trøffel........*tenker* Ja ja,hvis det er det eneste som virker så! Er han kjedelig nok i køya da? Jeg mener,så kjedelig at jeg sovner?
Irka Skrevet 15. august 2003 #6 Skrevet 15. august 2003 Sex med Trøffel........*tenker* Ja ja,hvis det er det eneste som virker så! Er han kjedelig nok i køya da? Jeg mener,så kjedelig at jeg sovner? Bare tanken virker søvndyssende på meg... **Trøffelsex?Nææ**
Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 #7 Skrevet 15. august 2003 Joda, sex med Trøffel var heller kortvarig og monotont. Du sovner garantert...men det byr kanskje på problemer nå som Trøffel har kommet ut av skapet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå