Gjest *smak* Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg tenkte å kjøpe en hårkur som jeg skal ha i om natten mens jeg sover. Så kan jeg bare stå opp, gå i dusjen og skylle hårkuren ut morgenen etter. Vips så har jeg sundt og glansfylt hår.. Noen som kan tipse meg om en slik hårkur.. jeg har litt tørt hår og så toner jeg håret jevnlig..
Essie_ Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg liker moistrepair fra kms. Den er ikke ment å sove med, men jeg har gjort det flere ganger, og resultatet blir bra.
-Englefjes- Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 OT: Muligens litt teit spøsmål, men hvordan får dere til å sove med hårkur? Jeg skifter stilling så mange ganger i løpet av natten at en evt håndduk jeg har rundt håret er dømt til å falle av...
Essie_ Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg legger håndklet på puta. Kuren vil tørke i håret, men det gjør ikke noe.
Gjest Sne Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Potion 9, fra Sebastian, men den trenger du ikke skylle ut om morgenen
Gjest Eurodice Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 OT: Muligens litt teit spøsmål, men hvordan får dere til å sove med hårkur? Jeg skifter stilling så mange ganger i løpet av natten at en evt håndduk jeg har rundt håret er dømt til å falle av... Bruk dusjhette, den sitter sikkert bedre.
Virvel Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Kerastase har noen egne nattkurer, en for tykt og en for fint hår. Tror jeg skal kjøpe den for fint hår, Kerastase har jo generelt gode hårkurer.
retroxx Skrevet 14. oktober 2009 #8 Skrevet 14. oktober 2009 Loreal serie expert absolut/intense repair <3<3<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå