Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har de siste 4 ukene vært gressenkemann da min kone har vært i utlandet i forbindelse med jobb. Har i denne perioden hatt flere besøk av nobofruen som er en tiltrekkende dame på 45 år som er enke. Noen kvelder etter litt vin har vi latt forholdet gå litt lenger både med kyssing og klining og oralsex. Er ikke noe jeg er stolt over men jeg klarte ikke å la være. I går kveld fikk jeg til min overaskelse en mail fra min svigerinne (min kones søster) og som vedlegg til mailen er en video av meg som blir sugd av nabokona. Hun skriver i mailen at hun hadde fått nøkler av min kone for at hun kunne komme og gå som vanlig hos oss selv om min kone var bortreist. Videre skriver hun i mailen rett ut at hun vil ha sex med meg og at jeg bør stille opp og tilfredstille henne om jeg ikke vil at min kone skal få videoen av meg og naboen. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette. Angret allerede før dette på at jeg involverte meg med naboen og vil for alt i verden ikke risikere å miste min kone. Hva ville dere gjort?
Gjest Gjest_Vikki_* Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har de siste 4 ukene vært gressenkemann da min kone har vært i utlandet i forbindelse med jobb. Har i denne perioden hatt flere besøk av nobofruen som er en tiltrekkende dame på 45 år som er enke. Noen kvelder etter litt vin har vi latt forholdet gå litt lenger både med kyssing og klining og oralsex. Er ikke noe jeg er stolt over men jeg klarte ikke å la være. I går kveld fikk jeg til min overaskelse en mail fra min svigerinne (min kones søster) og som vedlegg til mailen er en video av meg som blir sugd av nabokona. Hun skriver i mailen at hun hadde fått nøkler av min kone for at hun kunne komme og gå som vanlig hos oss selv om min kone var bortreist. Videre skriver hun i mailen rett ut at hun vil ha sex med meg og at jeg bør stille opp og tilfredstille henne om jeg ikke vil at min kone skal få videoen av meg og naboen. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette. Angret allerede før dette på at jeg involverte meg med naboen og vil for alt i verden ikke risikere å miste min kone. Hva ville dere gjort? Hvis dette ikke er troll eller ren fantasi, synes jeg at du skal snakke med kona di. Fortell om alt, også om søsteren sin blackmail.
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har de siste 4 ukene vært gressenkemann da min kone har vært i utlandet i forbindelse med jobb. Har i denne perioden hatt flere besøk av nobofruen som er en tiltrekkende dame på 45 år som er enke. Noen kvelder etter litt vin har vi latt forholdet gå litt lenger både med kyssing og klining og oralsex. Er ikke noe jeg er stolt over men jeg klarte ikke å la være. I går kveld fikk jeg til min overaskelse en mail fra min svigerinne (min kones søster) og som vedlegg til mailen er en video av meg som blir sugd av nabokona. Hun skriver i mailen at hun hadde fått nøkler av min kone for at hun kunne komme og gå som vanlig hos oss selv om min kone var bortreist. Videre skriver hun i mailen rett ut at hun vil ha sex med meg og at jeg bør stille opp og tilfredstille henne om jeg ikke vil at min kone skal få videoen av meg og naboen. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette. Angret allerede før dette på at jeg involverte meg med naboen og vil for alt i verden ikke risikere å miste min kone. Hva ville dere gjort? Kjeder du deg mye eller? Har ikke mamman din sagt at du ikke må bruke datamasinen.. hø?
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Wow, du må ha en fantastisk p***. Jeg vil også ha!!!
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Hva er vitsen med å publisere ronkefantasien din?
Gjest brutal_mann Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 La oss for skaens skyld si at dette er fakta. Hvor genialt må det ikke være å vise kona mailen der hennes søster presser han til å pule henne også? Hvilket vakkert familiedrama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå